خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

ایران قهرمان والیبال المپیک را به زانو درآورد، طلسم ناکامی مقابل روسیه شکسته شد.
درادامه هفته سوم رقابت های لیگ جهانی والیبال شنبه شب، تیم ملی ایران در روسیه به مصاف تیم ملی این کشور، قهرمان المپیک رفت و موفق شد با ارائه یک بازی کاملا برتر حریف خود را ۳-۱ شکست داد و به نخستین برد در رقابتهای این فصل دست یافت.
ملی پوشان والیبال ایران با این نتیجه برای نخستین بار دریک دیدار رسمی از سد تیم قدرتمند روسیه گذشتند، تا با این برد شیرین طلسم ناکامی های ایران در مقابل والیبال روسیه شکسته شود.
تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم، چهار امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.

dffff03f20f2.f32f

استقلال به طور رسمی خواهان منصوریان شد.
باشگاه استقلال، با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه نفت تهران، سرانجام به طور رسمی خواهان علیرضا منصوریان شد.
آبی پوشان دراین نامه خواستار آزاد شدن این مربی از تیم نفت و پیوستن وی به تیم خود شدند.
با توجه به تمایل قلبی علیرضا منصوریان و اظهارات وی مبنی بر علاقه به نشستن روی نیمکت آبی های پایتخت، بعید نیست که مدیران تیم نفت، اجازه جدایی به وی بدهند، تا منصوریان بتواند با نشستن بر روی نیمکت استقلال هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده گیرد.

باشگاه تراکتورسازی در پی جذب مهدی رحمتی
مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز برای حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ برتر در پی جذب بازیکنان نامدار لیگ برتر هستند، ازهمین رو تبریزی‌ها با سیدمهدی رحمتی دروازه بان فصل قبل تیم پیکان مذاکرات خود را برای پیوستن به تراکتور آغاز کرده و خواهان جذب این دروازه‌بان هستند. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که این روزها شایعاتی مبنی بر حضور رحمتی در استقلال شنیده می‌شود و البته هیچ منبع رسمی‌ای این موضوع را تأئید نکرده است.

در مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل، ایران با قطر، عربستان، عمان، ژاپن و اربکستان همگروه شد.
بر اساس این قرعه کشی که در دوحه قطر برگزارشد در منطقه آسیا، تیم ملی هندبال ایران در گروه دو در کنار تیم های قطر، عربستان، عمان، ژاپن و ازبکستان همگروه شد.درگروه یک نیز، تیم های بحرین، کره جنوبی، کویت، عراق ، چین واسترالیا قرار دارند.
این رقابت‌ها از نهم تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ ( ۱۸ تا ۲۹ آبان امسال) در دوحه قطر برگزار خواهد شد.
تیم قهرمان این رقابت‌ها به جمع ١٢ تیم حاضر در المپیک خواهد پیوست و تیم های دوم و سوم به مرحله نهایی انتخابی المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها به دیدار تیم های دوم و سوم قاره های اروپا، افریقا و آمریکا خواهند رفت.

گل مسی به ایران به عنوان برترین گل ملی ستاره آرژانتینی انتخاب شد.
فدراسیون بین المللی فوتبال-فیفا، ۱۰ گل برتر لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در دوران حضور ۱۰ ساله‌اش در آلبی سلسته را به تصویر کشیده است که در این میان، گل دیدنی وی در دقیقه ۹۱ به ایران در بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و گشودن دروازه علیرضا حقیقی به عنوان بهترین گل این ستاره دنیای فوتبال در بازی‌های ملی انتخاب شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*