خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

vb66ytp0-po0ds

تیم ملی والیبال ایران با دوشکست مقابل لهستان و کسب یک امتیاز به ایران بازگشت.
درادامه هفته دوم رقابت های لیگ جهانی والیبال، تیم ملی ایران در دو مسابقه در لهستان به مصاف تیم ملی این کشور رفت که در هر دوبازی با نتایج ۳-۱ و ۳-۲ مغلوب این تیم شد، اما دربازی دوم با توجه به شکست ۳-۲ یک امتیاز از میزبانش بدست آورد و آماده بازی با تیم ملی روسیه در هفته سوم این پیکارها شد.
در بازی نخست، ملی پوشان والیبال ایران ۳-۱ مغلوب لهستان میزبان شدند، اما در بازی دوم با رفع نقاط ضعف خود، نمایش بهتری از خود به نمایش گذاشته و با کشاندن مسابقه به گیم پنجم، باعث شدند لهستان و هزاران تماشاگر این تیم که یکصدا تیمشان را تشویق می کردند نتوانند مسابقه را راحت از آن خود کنند. با کشیدن مسابقه به گیم پنجم، شاگردان اسلوبودان کواچ می توانستند بازی را به نفع خود کنند، اما بازیکنان حرفه ای لهستان که در راس آنها کورک بازیکن سرعتی این تیم حضور داشت نبض بازی را دردست گرفته و این مسابقه جذاب و دیدنی را به سود را درپایان ۳-۲ به سود خود خاتمه دادند. با این نتیجه تیم ملی ایران صاحب یک امتیاز شد و بالاتر از روسیه در رده سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و طلسم امتیاز نگرفتن ملی پوشان والیبال ایران در این دوره شکسته شد.

مهدوی کیا:نگران پرسپولیسم
کاپیتان سابق پرسپولیس و یکی از اسطورهای این باشگاه درباره وضعیت‌ این روزهای سرخپوشان، اظها‌ر کرد: با توجه به شرایطی که پر‌سپولیس این روزها دارد قطعا همه نگران وضعیت این تیم هستند. اگر در روند واگذاری باشگاه تکلیف مشخص می‌شد الان همه می‌دانستند که با چه کسی طرف هستند و مربی تیم می‌دانست که با چه کسی طرف است و الان وضعیت بهتر از این بود.
مهدوی کیا همچنین به فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: امیدوارم که مسئولان پر‌سپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر مربی تیم را جذب کنند. تیم‌های بزرگ همچون پر‌سپولیس نیاز به ستاره دارند. در تیم‌های بزرگی همچون بارسلونا و ر‌ئال‌ ماد‌رید ستاره‌ها تعیین کننده هستند. البته نباید فراموش کنیم که اهداف مربی در جذب بازیکن فوق‌العاده‌ مهم است.

ژاوی:این یک پایانی استثنایی بود.
ژاوی پس از ۱۷ سال حضور در تیم اصلی بارسلونا و کسب ۲۵ مدال قهرمانی، در تابستان راهی السد قطر خواهد شد. وی شنبه شب موفق شد جام را بالای سر ببرد، تا وداعی با شکوه با بارسلونا داشته باشد.
ژاوی در جمع خبرنگاران گفت:از این بهتر نمی‌شد. کلمات نمی‌توانند حالم را وصف کنند. قهرمانی در چمپیونزلیگ و کسب سه گانه محشر بود. ما شایسته آن بودیم. از همین حالا کمی احساسات عجیب دارم که دیگر برای این تیم بازی نخواهم کرد ولی دورانم در بارسا، پایان فوق‌العاده ای داشت.

مهرپیما سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال شد.
بعد از اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال دربازی تراکتورسازی و نفت تهران اتفاق افتاد، حسین عسگری از سمت خود به عنوان رئیس دپارتمان داوری کنار رفت.
در همین راستا با درخواست فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و تائید علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال بهرام مهرپیما پیشکسوت داوری ایران تا انتخاب رئیس به عنوان سرپرست دپارتمان داوری انتخاب شد.

واکنش تند محمد فرح به اتهام دست داشتن مربی اش در مسئله دوپینگ
محمد فرح قهرمان بریتانیایی رقابت ها دوومیدانی جهان و المپیک در واکنش به خبر دست داشتن مربی‌اش در دوپینگ ورزشکاران اعلام کرد که از این اتفاق بسیار خشمگین است و در صورتی که مربی‌اش چنین اشتباهی را انجام داده باشد، نخستین نفری خواهد بود که او را ترک می‌کند.
محمد فرح افزود:آلبرتو را ترک نمی‌کنم. شواهد کافی در این باره نمی‌بینم. با آلبرتو صحبت کردم و از او پرسیدم که چه اتفاقی افتاده است. او به من گفت که این تنها یک اتهام است و او می‌تواند این قضیه را اثبات کند و شواهدی برایش دارد. از این شرایط بسیار خشمگین هستم. این عادلانه و درست نیست. کاری نکرده‌ام اما به من افترا زده می‌شود. چیزی نیست که بتوانم آن را کنترل کنم، اما می‌خواهم بدانم که قضیه از چه قرار است و این اتهامات درست است یا نه. اگر درست باشد و آلبرتو خلافی کرده باشد، اولین نفر هستم که او را ترک می‌کنم.
در این اتهامات صحبتی از اقدام خلاف قانون از سوی محمد فرح نشده است. سالازار بعد از منتشر شدن اتهامات اعلام کرده است که در دوپینگ سال ۲۰۰۲ گالن روپ نقشی نداشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*