خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه امیر خسروجردی

as7746985as0021

سایت لهستانی:بازی در آزادی مثل بازی در جهنم است.
سایت ورزش لهستان به بررسی دیدار دوم و آنالیز بازی اول این تیم برابر ایران پرداخت و نوشت: دو تیم در بازی نخست خود نزدیک به هم بازی کردند و نمی توان گفت کدام تیم واقعا شایسته برد بود. ایران در نهایت با حمایت طرفدارانش توانست این دیدار را پیروز شود. باید اعتراف کرد بازی در ورزشگاه آزادی مثل بازی در جهنم است و این کار را برای برد سخت می کند.
این سایت در ادامه نوشت:برای صعود تیمها ابتدا تعداد برد، سپس تعداد امتیاز و سپس تعداد ستها مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صورتی که همه اینها برابر باشد بین دو تیم قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

برزیل از کوپا آمریکا حذف شد.
تیم ملی فوتبال پاراگوئه با شکست دادن برزیل در ضربات پنالتی به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۵ راه یافت.
ایسنا نوشت:تکلیف چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا مشخص شد. در آخرین بازی یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تیم ملی فوتبال پاراگوئه دست به کار بزرگی زد و توانست برزیل پر ستاره را از پیش رو بردارد تا حریف آرژانتین در نیمه نهایی شود.
این دیدار در وقت های قانونی و اضافه ۱-۱ مساوی شد و برای مشخص شدن تیم برنده، مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد که دراین قسمت این پاراگوئه بود که توانست بازی را با نتیجه ۴ بر سه به سود خود پایان دهد و باردیگر سلسائو را ناکام بگذارد.

بلاتر:کاندید ریاست فیفا نمی شوم.
سپ بلاتر رئیس فیفا که ماه پیش به علت فساد مالی گسترده دراین نهاد ورزشی و دستگیری تعداد زیادی از مقامات فیفا از سمت خود کناره گیری کرد، به تازگی در مراسمی تأکید کرد از ریاست فیفا استعفا نکرده‌ و سرنوشت خودش و پستش را به کنکره فیفا سپرده است. با این اظهارنظر اینگونه به نظر می‌رسید که بلاتر ظاهراً قصد دارد در انتخابات پیش‌روی ریاست فیفا مجدداً کاندیدا شود.
وی در گفت‌و‌گو با روزنامه والیزر بوته سوئیس گفت: من کاندیدای انتخابات ریاست فیفا نیستم، ولی رئیس منتخب هستم. می‌خواهم فدراسیون جهانی را به وضعیت خوبی بازگردانم. تصمیمم در خصوص رفتن برای من و فیفا حکم آزادی دارد. هنوز هم رئیس فیفا و قادر به اداره این نهاد هستم.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال تأکید کرد: فیفا و فوتبال مهمترین بخش زندگی من در چهل سال گذشته بوده است، از این رو از تمامی قدرتم استفاده خواهم کرد تا در این روزهای آخر حضورم در پست ریاست فیفا، کشتی‌مان را به ساحل هدایت کنم.
کمیته اجرایی فیفا قرار است در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۵ (۲۹ تیر) روز دقیق انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال را مشخص کند ولی گزارش‌ها حاکی از آن است که رئیس جدید این نهاد در کنگره فوق‌العاده فیفا که گفته می‌شود در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۵ آذر ۹۴) در زوریخ سوئیس، مقر این نهاد برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

اشمایکل:فان خال باید دخیا را با چنگ و دندان حفظ کند.
پیتر اشمایکل دروازه‌بان دانمارکی سال‌های پیش منچستریونایتد تاکید کرد سرمربی هلندی شیاطین سرخ باید تلاش زیادی برای نگه داشتن داوید دخیا داشته باشد.
وی افزود:دخیا هم در طول فصل گذشته ثابت کرد یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست. او با نمایش‌های فوق‌العاده‌ای که داشت، توجه غول‌های فوتبالی در اروپا و به خصوص اسپانیا را به خود جلب کرد تا سران منچستریونایتد برای حفظ او در تیمشان کار دشواری پیش رو داشته باشند.
اشمایکل در مورد دخیا گفت: اگر او تابستان جاری منچستریونایتد را ترک کند خیلی ناراحت می‌شوم. داوید می‌تواند با ماندن در یونایتد صدها بازی برای این تیم انجام دهد و جام‌های بسیار بیشتری هم نسبت به من ببرد. اگر دخیا تمام دوران فوتبالش را در اولدترافورد بماند، دلیلی برای موفق نشدن او در این تیم وجود ندارد.

قهرمان والیبال جهان مقابل ایران زانو زد.
درادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال جمعه شب در گروه دوم، تیم ملی ایران در سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران میزبان لهستان، قهرمان جهان بود که در یک ماراتن نفس گیر و دیدنی، ملی پوشان والیبال ایران رقیب قدرتمند خود را ۳-۲ مغلوب کرده و به دو امتیاز حساس و سرنوشت ساز دست یافتند.
درگیم اول این دیدار تیم ایران برتر میدان بود و با ارائه یک بازی برتر مهمان خود را ۲۵-۲۱ مغلوب کرد.
در گیم های دوم و سوم، لهستان با زدن سرویس های سرعتی و دفاع روی تور، نبض مسابقه را دردست گرفت و موفق شد ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱ از سد ایران بگذرد.
درگیم چهارم که تیم ایران خطر را احساس کرده بود بازی را طوفانی آغاز کرد و از همان ابتدا اختلاف را در بازی ایجاد کرد و درپایان به برتری فاحش ۲۵-۱۶ به برتری برسد.
درنهایت این بازی به گیم حساس پایانی و پنجم رسید و دراین ست نیز ملی پوشان ایرانی که از حمایت بیش از دوازده هزار تماشاگر سالن دوازده هزار نفری آزادی برخوردار بودند دوباره برتری خود را به لهستان دیکته کرد و موفق شدند ۱۵-۱۱ لهستان مغرور را از پیش رو بردارند و در نهایت این بازی سرنوشت ساز را ۳-۲ از آن خود کردند و با این برد شیرین، ۱۵ امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*