خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

معرفی ۱۴ بازیکن برای جدال حساس والیبال ایران مقابل لهستان
به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن ایران برای دو دیدار با لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی را اعلام کرد.بر این اساس سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمد حسن صنوبر، حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، مهدی مرندی و علی شفیعی ۱۴ بازیکن ایران در این دو مسابقه خواهند بود.
بدین ترتیب تیم ایران با یک تغییر نسبت به دیدار با تیم های روسیه و آمریکا به میدان می رود که حمزه زرینی در ترکیب قرار گرفته است.تیم های ملی والیبال ایران و لهستان ساعت ۲۱ روزهای جمعه و یکشنبه پنجم و هفتم تیردر چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

fdsvarzeshjomehq23

کریم باقری در پرسپولیس ماندنی شد.
کریم باقری مربی فصل گذشته تیم پرسپولیس پس از جلسه پنجشنبه خود در این باشگاه در پاسخ به این سئوال که آیا در این تیم ماندگار شدید یا خیر گفت: مگر قرار بود نمانم و در تمرین حاضر نشوم. این حرف‌ها حرفهای رسانه‌هاست و ما مشکلی نداریم امروز نیز جلسه خوبی داشتیم.
وی افزود: در هر صورت مدیریت دیر انتخاب شد و مباحث مربوط به باشگاه را هم می‌دانیم اما تلاش می‌کنیم بازیکنانی که برانکو خواسته است را جذب کنیم.
باقری ادامه داد: در حال حاضر هم چند بازیکن هستند که وضعیت قراردادشان مشخص نیست و باید هر چه سریعتر تکلیف خود را با باشگاه روشن کرده و از شنبه در تمرینات حاضر شوند ضمن اینکه امیدوارم در این چند روز بازیکنانی که مدنظر هستند نیز جذب پرسپولیس شوند.

مدافع نفت تهران به استقلال پیوست.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:محمدامین حاج محمدی مدافع فصل قبل تیم نفت تهران که صبح امروز پنجشنبه به باشگاه استقلال رفته بود بعد از مذاکرات نهایی با مسئولان این باشگاه برای عقد قرارداد با آبی‌ها به توافق رسید و با این تیم قرارداد دو ساله‌ای را به امضا رساند.
استقلال، پیش از این با جابر انصاری نیز قرارداد منعقد کرده بود.

هشدار بکن باوئر به شواین اشتایگر برای پیوستن به منچستر یونایتد
فرانتس بکن‌باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ باور دارد که شواین‌اشتایگر از رفتن به لیگ برتر انگلیس برای بازی در منچستریونایتد هیچ چیزی به دست نخواهد آورد و به نفع اوست که حداقل دو فصل دیگر در بایرن مونیخ بماند.
وی در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت گفت: شواین‌اشتایگر در این سن و سال دیگر نیازی به چالشی این چنینی ندارد. من به او توصیه می‌کنم که به لیگ برتر انگلیس نرود و در بایرن مونیخ بماند.شواین‌اشتایگر تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

بعد از ۱۱ سال، کارلوس توس به بوکاجونیورز بازگشت.
کارلوس توس مهاجم آرژانتینی تیم یوونتوس ایتالیا با جدایی از این تیم و بازگشت به کشورش، فصل آینده یکبار دیگر برای بوکاجونیورزی‌ها به میدان خواهد رفت. براساس اظهارات سزار مارتوچی، مدیر بوکاجونیورز کارلوس توس معروف به آپاچی با باشگاه سابقش به توافق کامل دست یافت.
به این ترتیب جونیورزی‌ها بابت در اختیار گرفتن این گلزن ۳۱ ساله رقمی بالغ بر ۵ میلیون یورو بابت فسخ قرارداد با یوونتوس پرداخت می‌کنند. سپس توس قادر خواهد بود قرارداد ۳ ساله‌ای امضا کند.
قراراست سه‌شنبه ۱۶ تیرماه این گلزن که در ‌‌سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ برای بوکا بازی کرده، در کنفرانس خبری به نمایندگان رسانه‌ها معرفی شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*