خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

sf220s2-s98d-ssd

ایران- ازبکستان، پیروزی شاگردان کی روش با ترکیبی متفاوت
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای شرکت در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند عصر پنجشنبه در دیداری دوستانه در تاشکند ازبکستان به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با تک گل دقیقه پایانی مهدی ترابی جوان که تازه به میدان آمده بود از سد میزبان خود گذشت و با این برد، با روحیه ای مضاعف خود را برای دیدار با ترکمنستان در دور مقدماتی جام جهانی آماده کرد.
دراین دیدار کارلوس کی روش تیم ملی ایران را با کاپیتانی آندرانیک تیموریان روانه میدان کرد، تا با خداحافظی جواد نکونام، ایران با رهبری تیموریان وارد این مسابقه شود.
درنیمه اول، بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و دوتیم بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداختند، اما تیم ایران روی دو حمله موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که توپ راهی به دروازه ازبکستان پیدا نکرد و نیمه نخست بدون گل خاتمه یافت.
درنیمه دوم، کی روش دست به تعویض های متعددی زد و ترکیب ایران را دگرگون کرد و بیشتر به جوان های با انگیزه میدان داد و همین میدان دادن به جوانان تازه وارد بر طراوت آهنگ تیمی ایران افزود. دراین نیمه، ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشت و فرصت هایی هم برای گلزنی داشت. در وقت های تلف شده مسابقه، مهدی ترابی جوان که تازه به زمین مسابقه آمده بود روی یک فرار سریع و عفلت مدافعین ازبکستان با ضربه ای دقیق قفل دروازه میزبان را گشود و باعث شد این بازی دوستانه با پیروزی یک به صفر شاگردان کی روش خاتمه یابد.
تیم ملی ایران پس از این مسابقه راهی ترکمنستان خواهد شد، تا سه شنبه آینده در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی این کشور برود.

سجادی انتخاب اسپانسر و هیئت مدیره جدید پرسپولیس تا یکشنبه را تکذیب کرد.
نصرالله سجادی معاون قهرمان وزارت ورزش و مسئول ساماندهی تیم های سرخابی پایتخت، در جمع خبرنگاران با رد خبر مشخص شدن اسپانسر باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه اظهار داشت: قرار نیست این اتفاق تا روز یکشنبه رخ بدهد و این مسئله که مطرح شده مورد تأیید من نیست. من نمی‌دانم چه کسی این حرف را مطرح کرده که قرار است اسپانسر پرسپولیس تا یکشنبه هفته آینده مشخص شود.

سوریان با شرکت نکردن در رقابت های انتخابی همه را سرکار گذاشت.
دور دوم رقابتهای انتخابی تیمهای ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران در حالی پنجشنبه در مشهد به پایان رسید که مسابقات تحت تاثیر کشتی نگرفتن حمید سوریان قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، اتفاق مهم این مسابقات، کشتی نگرفتن حمید سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم بود.
سوریان در حالی که در حال گرم کردن خود بود، اما ناگهان سالن را ترک کرد و حاضر نشد مقابل عبدالمحمد پاپی کشتی بگیرد.

مسی:موضوع رقابت من با رونالدو ساخته دست رسانه هاست.
لیونل مسی که درخشش‌اش در این فصل از رقابت‌های داخلی اسپانیا و اروپایی کمک فراوانی به بارسلونا برای کسب سه‌گانه قهرمانی کرد و شانس وی را برای کسب پنجمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش افزایش داد، می‌گوید با کریستیانو رونالدو هیچ رقابت و خصومتی ندارد.
وی دراین باره به پایگاه اینترنتی شورت لیست گفت: هیچ رقابتی در کار نیست و این موضوعی است که رسانه‌ها ساخته‌اند. هر دوی ما می‌خواهیم برای تیم‌های باشگاهی‌مان خوب کار کنیم و چیزی به عنوان مسی در برابر رونالدو وجود ندارد و هرگز وجود نداشته است.

مورینیو:فالکائو را به روزهای اوجش برمی گردانم.
ژوزه مورینیو سرمربی چلسی علاقه زیادی به جذب رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی دارد و معتقد است که می تواند وی را به روزهای خوبش در پورتو و اتلتیکو مادرید برگرداند.
فالکائو فصل قبل به طور قرضی برای منچستریونایتد بازی کرد اما در ۲۶ دیدار، تنها ۴ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و به همین دلیل، لوئیس فان خال حاضر به دائمی کردن قرارداد او نشد. گفته می شود موناکو قصد دارد او را در این تابستان بفروشد و اکنون مورینیو سخت به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است.
او به خبرنگاران گفت:این خیلی من را ناراحت می کند که خیلی ها در انگلیس فکر می کنند فالکائو همان بازیکنی است که در منچستریونایتد دیدند. من او را می شناسم و بازی هایش از زمان اتلتیکو مادرید را دنبال کرده ام و اگر بتوانم به او کمک کنم تا به سطح سابق برگردد، این کار را خواهم کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*