خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

asd99a8sd5-asd522

نخستین مدال تاریخ دو ۱۰۰ متر ایران در آسیا بدست آمد، قاسمی برنز گرفت.
در ادامه رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا در ووهان چین، پنجشنبه در فینال ماده ۱۰۰ مردان، رضا قاسمی دونده سرعت ایران با زمان ۱۰ ثانیه و نوزدهم صدم ثانیه به خط پایان رسید و با قرار گفتن در مکان سوم، نشان ارزشمند برنز را برای ایران به ارمغان آورد و تاریخ سازشد.
این نخستین نشان تاریخ دوومیدانی ایران در ماده ۱۰۰متر مسابقات قهرمانی آسیاست که توسط قاسمی کسب شد.

رده بندی فیفا و صدرنشینی ایران در قاره آسیا
رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در ماه ژوئن توسط فیفا اعلام شد که براین اساس، تیم ملی ایران با ۷۱۷ امتیاز و یک پله سقوط نسبت به ماه گذشته، در رده چهل و یکم دنیا و نخست قاره کهن قرار گرفت.دراین فهرست، تیم ملی ژاپن با ۶۲۳ امتیاز پایین تر از ایران، در مکان دوم آسیا و پنجاه و دوم جهان ایستاده است.
درلیست برترین های فیفا، آلمان با ۱۷۷۵ امتیاز همچون ماه های گذشته در صدر قرار دارد و بلژیک و آرژانتین دوم و سوم هستند.

عبدالرضا سعدی درگذشت.
بازیکن سابق تیم استقلال اهواز پس از مبارزه با بیماری سرطان پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.
عبدالرضا سعدی بازیکن سابق تیم‌های استقلال اهواز و جنوب اهواز بود. وی چندین بار به اردوهای مختلف تیم ملی دعوت شد، اما در ترکیب اصلی این تیم جایی نداشت.

تهدید وارنر به فاش کردن مدارکی برعلیه بلاتر و فیفا
جک وارنر که حالا خود یکی از مضنونان اصلی فساد اخیر فیفا به حساب می‌آید، تهدید کرده مدارکی دارد که اگر این شواهد را رو کند فیفا و رئیس مستعفی ۷۹ ساله‌اش همگی در آتش آن خواهند سوخت.
وارنر در گفت‌‌و‌‌گو با شبکه تلویزیونی شش ترینیدادوتوباگو گفت: بلاتر خودش هم می‌داند که چرا از سمت ریاست فیفا کنار رفت و اگر قرار باشد کس دیگری از این موضوع با خبر باشد، آن من هستم. من اطلاعاتی از معادلات بین‌المللی فیفا و رئیس مستعفی آن، آقای سپ بلاتر دارم که از آن جمله می‌توانم به دست داشتن بلاتر در انتخابات نخست‌وزیری ترینیدادوتوباگو در سال ۲۰۱۰ اشاره کنم.
او همچنین مدعی شد مدارکی دارد که ارتباط بودجه فیفا با وی، ارتباط بین بودجه فیفا و کنگره ملی ایالات متحده آمریکا و دولت مشارکت مردمی(ترینیداد و توباگو) در انتخابات عمومی سال ۲۰۱۰ این کشور را نشان می دهد. رئیس پیشین کونکاکاف با تأکید بر در دست داشتن اسنادی زیاد عنوان کرد: حتی مرگ هم نمی‌تواند این بهمنی را که به راه افتاده متوقف کند. دیگر راه برگشتی وجود ندارد. اجازه نمی‌دهم آزادی‌ام به این راحتی به خطر بیفتد و تا آخر برای تبرئه شدن از این اتهامات خواهم جنگید.

جیمز میلنر به لیورپول پیوست.
خبرگزاری مهر نوشت:جیمز میلنر که در در پنج فصل اخیر رقابتهای لیگ برتر انگلیس با پیراهن منچستر سیتی در میادین حضور داشت پس از توافق با باشگاه لیورپول به عضویت این تیم در آمد تا از فصل آینده با پیراهن قرمز مردان آنفیلد برابر حریفان به میدان برود.
اسکای اسپورتس در این باره گزارش داد: میلنر ۲۹ ساله در ازای یک انتقال آزاد به لیورپول ملحق شد و پس از گذراندن مراحل پزشکی از اول ماه جولای با لیورپول به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*