خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

مزایده چهارم سرخابی نیز برنده نداشت.
مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: چهار متقاضی خریدار دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از مزایده کنار گذاشته شدند.
سید جعفر سبحانی در خصوص علت رد صلاحیت متقاضیان اظهارداشت: شرکت نیوان ابتکار به دلیل اینکه نقصی در پرونده داشت و پرونده این متقاضی مخدوش بود، از همان ابتدا از جریان مزایده کنار گذاشته شد و اهلیت شرکت‌های استیل آذین و بهنام پیشرو به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفت، اما در نهایت اهلیت آنها نیز احراز نشد.
سبحانی اضافه کرد: بنابراین بررسی اهلیت متقاضیان انجام شد و مشخص شد دو شرکت استیل آذین و بهنام پیشروی کیش ابهامات موجود را برطرف نکردند، بنابراین اهلیت این دو شرکت مشخص نشد. علاوه بر این‌که دو شرکت خودروسازی تمایل نداشتند در مزایده شرکت کنند.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین با توجه به فصل نقل وانتقالات بازیکنان در تیرماه تصمیم گرفته شد تا واگذاری مجدد این دو باشگاه تا پایان تیرماه متوقف شده و واگذاری این دو باشگاه در مرداد‌ماه انجام شود.
مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: بنابراین تا مرداد‌ماه بحث واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌طور کامل متوقف شده و هیچ بحثی در این خصوص تا مرداد‌ماه نمی‌شود.

djfdf00dfop-0dfomldfnd

امام علی حبیبی در بیمارستان بستری شد.
قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک به علت عارضه داخلی چهارشنبه دربیمارستان بستر شد.
سایت فدراسیون کشتی دراین باره نوشت:استاد امامعلی حبیبی، دارنده مدال طلای المپیک ۱۹۵۶ ملبورن و ۳ مدال طلا در سال های ۱۹۵۹، ۱۹۶۱ و ۱۹۶۵ به دلیل عارضه داخلی در بیمارستانی در ساری بستری شد.

دستگیری برخی از مقامات فیفا به علت فساد مالی
تعدادی از سران فیفا در محل اقامت خود در زوریخ دستگیر شدند.
ایسنا نوشت:این عده به دلیل فساد دستگیر شده‌اند. مسئولان سوئیسی قصد دارند که این افراد را برای محاکمه به آمریکا بفرستند.
به نوشته نیویورک تایمز تعدادی از ماموران قضایی سوئیس بدون اعلام قبلی در هتل محل اقامت مقام‌های فیفا در زوریخ حاضر شدند. آنها اعلام کردند که چند تن از مقام‌های فیفا به دلیل فساد، کلاهبرداری، اخاذی و پولشویی جریمه و دستگیر می‌شوند. در بین این افراد نایب رییس فیفا، جفری وب و اوژنیو فیگواردو و همچنین عضو سابق کمیته اجرایی فیفا، جک وارنر به چشم می‌خورد.
به گزارش وال‌ استریت متهمان فیفا به آمریکا فرستاده می‌شوند تا آنجا محاکمه انجام شوند. این اتفاق در حالی رخ داد که روز جمعه رای‌گیری برای انتخاب ریاست جدید فیفا صورت می‌گیرد.
گفته می‌شود که سپ بلاتر که انتظار می‌رود دوباره برای ریاست فیفا انتخاب شود، جزو مقامات مجرم نیست.

ونگر:علاقه ای به صحبت های مورینیو ندارم/

ژوزه مورینیو سرمربی آبی‌پوشان لندن در مراسمی که سه شنبه شب در باشگاه چلسی به مناسبت قهرمانی و اهدای جوایز بهترین‌های فصل این تیم برگزار شد، با گفتن داستان خیالی که با تصاویر گرافیکی همراه بود به رقبای اصلی تیمش از جمله آرسنال، منچسترسیتی و منچستریونایتد طعنه زد. آقای خاص در طعنه به تیم آرسنال گفت: این تیم می‌خواهد با دو دروازه بازی کند. این تیم هم گل می‌زد هم گل می‌خورد. این تیم گل‌های واقعاً زیبایی می‌زند اما بعدش سروکله اتوبوس پیدا می‌شود و این تیم دیگر نمی‌تواند گل بزند.
آرسن ونگر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در مورد کنایه آقای خاص به آرسنال عنوان کرد: صحبت‌های مورینیو را فراموش کنید. به موضوع دیگری بپردازیم. علاقه‌ای به صحبت‌های او ندارم. دوست ندارم به هر چیزی که مردم می‌گویند گوش کنم. من به پرسش‌هایی که شما از من می‌پرسید گوش می‌دهم و به آنهایی که نخواهم، پاسخ نخواهم داد.

دی بروین:آماده مذاکره با بایرن مونیخ هستم.
هافبک بلژیکی در طول ۱۸ ماه حضورش در ولفسبورگ، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت و به همراه این تیم نایب قهرمان بوندس لیگا شد و در حال حاضر نیز در فینال جام حذفی حضور دارند. ولفسبورگ بارها اعلام کرده که او غیرقابل فروش است، اما این فیلیپ دی بروین عنوان کرد که “عشق ابدی” به ولفسبورگ ندارد و آماده مذاکره با دیگر باشگاه‌ها است.
وی افزود:اگر بایرن خواهان جذب من است، باید با ولفسبورگ مذاکره کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*