خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره واگذاری سرخابی های پایتخت به این نهاد
به‌ گزارش ایسنا، اداره کل ورزش جوانان استان تهران برای در اختیار گرفتن دو تیم استقلال و پر‌سپولیس درخواستی را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده است.
حمیدرضا گرشاسبی دراین باره گفت:ما درخواست کردیم تا دو تیم استقلال و پر‌سپولیس را به مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار کنند، تا ما همانند سایر استان‌ها که تیم شهرشان را در اختیار دارند بتوانیم این دو تیم را در اختیار داشته باشیم.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطر‌نشان کرد: با حضور اسپانسرهای توانمندی که وجود دارد می‌توانیم این دو تیم را از نظر مالی نیز تامین کنیم.

as520as12-s95s0saa3ew

مشکل مصدومیت فرهاد ظریف در آستانه بازی با آمریکا در لیگ جهانی والیبال جدی شد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران که از اردوی این تیم در فنلاند کمی از ناحیه مچ دست راست احساس ناراحتی می‌کرد و تحت درمان قرار داشت، روز گذشته در تمرین تیم ملی در لس آنجلس دچار مصدومیت از این ناحیه شد و مصدومیتش جدی شد.
پزشک تیم ملی در این خصوص گفت: مصدومیت ظریف از تمرینات تیم در فنلاند وجود داشت، اما بسیار کم بود و تحت درمان قرار داشت و تا حدودی بهبودی حاصل شد، اما دوباره به علت ضربه‌ای که در تمرین به مچ وی وارد شد مصدومیتش جدی شد.
وی افزود:ظریف در صورت کاهش درد می‌تواند مقابل آمریکا بازی کند که سعی می‌کنیم این اتفاق بیفتد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته اول رقابت های لیگ جهانی والیبال هفته آینده دو بازی با تیم ملی آمریکا در لس آنجلس برگزار خواهد کرد.

سپ بلاتر ممنوع الخروج شد، درخواست یوفا برای تعویق انتخابات فیفا
در پی حوادث اخیر فیفا که منجر به بازداشت چندین مقام ارشد فدراسیون جهانی فوتبال شده است سپ بلاتر رئیس سوئیسی این نهاد هم ممنوع الخروج شد.
خبرگزاری مهر دراین باره به نقل از اسکای اسپورت نوشت:دولت سوئیس در پی این اتفاقات سپ بلاتر را ممنوع الخروج کرده است. دستیاران بلاتر نیز بر اساس تصمیم دولت سوئیس حق ترک این کشور را نخواهند داشت تا به پرونده آنها نیز رسیدگی شود.
اسکای اسپورت همچنین از درخواست یوفا برای تعویق انتخابات آتی ریاست فیفا خبر داده است. قرار است انتخابات ریاست فیفا جمعه برگزار شود. یوفا این اتفاق را لکه ننگی برای فیفا دانست و تاکید کرد که ماجرای اخیر نشان داده که فساد در فیفا ریشه دوانده است.
سپ بلاتر هم با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که فیفا روز سختی را در حال سپری کردن است و وی از تحقیقات به عمل آمده به شدت استقبال خواهد کرد.

لنارت یوهانسون:میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ به انگلیس داده شود.
پس از دستگیری برخی از سران فیفا به علت گرفتن رشوه و رسوایی مالی، لنارت یوهانسون سوئدی که رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال اروپاست، یوفا است معتقد است، رسوایی جدید، می تواند به تغییر میزبان های دو جام جهانی بعدی منجر شود.
وی به خبرنگاران گفت:انتظار دارم در تصمیم گیری برای انتخاب میزبان جام جهانی تجدید نظر شود. مطمئنم تصمیم جدیدی برای میزبانی جام های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ گرفته می شود.
کشورهایی هستند که می توانند خیلی سریع شرایط میزبانی را فراهم کنند. چرا انگلیس نتواند؟ آنها از سال ۱۹۶۶ تا به حال میزبان جام جهانی نبودند؛ در حالی که این کشور سرزمین مادری فوتبال است. هر طوری فکر کنیم، آنها شایسته توجه هستند.

داوید ویا:ژاوی بهترین هافبک تاریخ است.
داوید ویا هافبک سابق بارسلونا که سابقه بازی با ژاوی در آبی و اناری ها و تیم ملی اسپانیا را دارد درباره وی که از فصل آینده در السد قطر بازی خواهد کرد، اظهارداشت:ارزش این هافبک باتجربه غیرقابل وصف است.
وی افزود:اینکه او را از نزدیک می شناختم و برای مدتی طولانی در تیم ملی و سه سال در بارسا در کنارش بازی کردم، بسیار لذت بخش بود. او در لیگ ما بازی می کند، اسپانیایی است، در تیم ملی بازی کرده و در بارسا و واقعیت این است که بودن او در فوتبال، یک افتخار برای همه است. او بهترین هافبک تمام تاریخ است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*