خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

vcbg667ui-0po0-p

ایران مقتدرانه قهرمانی والیبال زیر ۲۳ سال آسیا شد.
دیدار نهایی این رقابت ها چهارشنبه در میانمار برگزار شد که طی آن تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران به مصاف کره جنوبی رفت و با ارائه یک بازی برتر حریفش را درسه ست پیاپی از پیش رو برداشت و مقتدرانه برسکوی قهرمانی ایستاد.
شاگردان پیمان اکبری با این قهرمانی، به عنوان تیم نخست قاره کهن جواز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کرد.

مکانی و عالیشاه دربازی برگشت با الهلال محروم نیستند.
با توجه به دستورالعمل اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سوشا مکانی و امید عالیشاه یک اخطاره هستند و به این ترتیب می‌توانند پرسپولیس را در بازی برگشت با الهلال همراهی کنند.
سایت باشگاه پرسپولیس دراین باره اعلام کرد:کارت زرد بازیکنان در مرحله گروهی به مرحله بعدی رقابتها (پلی‌آف) منتقل نمی‌شود و بر این اساس سوشا مکانی و امید عالیشاه در حال حاضر دارای یک کارت زرد هستند.

پولادگر:کادرفنی تیم ملی تکواندو تا المپیک می ماند.
به‌ گزارش ‌ایسنا‌، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز خرسندی از موفقیت ملی‌پوشان تکواندوی ایران در ر‌قابت‌های جهانی روسیه به ادامه فعالیت کادرفنی تیم ‌ملی تکواندو ایران تا بازی‌های المپیک اشاره کرد و گفت: این کادرفنی قطعا تا بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تلاش می‌کنیم تا در چهار وزن در بازی‌های المپیک نماینده داشته باشیم. امیدواریم با یک قرعه مناسب شانس خوبی برای کسب مدال در المپیک داشته باشیم. با این حال تمام تمرکز خود را برای کسب بهترین نتیجه‌ گذاشته‌ایم.

آژاکس و فاینورد به دنبال جهانبخش
پس از اینکه علیرضا جهانبخش با تیم فوتبال ان‌ای‌سی نایمخن به قهرمانی ژوپیلر لیگ هلند رسید و تیمش درست یک سال پس از سقوط از اردویژه بار دیگر به سطح اول فوتبال هلند بازگشت، حالا بهترین بازیکن فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های هلند, مورد توجه دو تیم آژاکس و فاینورد قرار گرفته است.
رسانه‌های هلندی پس از انتخاب این بازیکن ایرانی به عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ در فصل ۱۵-۲۰۱۴ از او به عنوان یکی از گزینه‌هایی اصلی دو غول فوتبال هلند در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی یاد کرده‌اند.
علیرضا جهانبخش ۲۱ ساله در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» گفت: آرزوی هر بازیکنی است که بتواند با پیوستن به تیم‌های بزرگ هلندی باعث پیشرفت خود شود ولی من هنوز با نایمخن قرارداد دارم. اینکه بین آژاکس و فاینورد کدام تیم را ترجیح می‌دهم باید بگویم که پاسخ دادن به این پرسش سخت است. باید بگویم که آژاکس و فاینورد باشگاه‌‌های بزرگی هستند. آژاکس باشگاه باکلاسی است و البته فاینورد هم به همان‌اندازه جو فوق‌العاده‌ای دارد.
جهانبخش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای نایمخن ۱۳ گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رساند و ۱۸ پاس گل هم داد. از این تعداد ۱۲ گل و ۱۷ پاس گل در لیگ دسته دوم هلند بوده است.

گوندوگان:گزینه اصلی بارسا برای جانشینی ژاوی
ایکای گوندوگان ۲۴ ساله، تا ژوئن ۲۰۱۶ با دورتموند قرارداد دارد. او که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در فصل جاری نقش مهمی در جدا شدن دورتموند از قعر جدول و رسیدن به رتبه های بالایی بوندسلیگا ایفا کرد، اما چندی پیش صراحتا از عدم علاقه اش برای تمدید قرارداد سخن گفت.از سوی دیگر بارسلونا به دنبال پیدا کردن یک جانشین مناسب برای ژاوی است و طبق ادعای اسپورت و موندودپورتیوو، گوندوگان بخاطر کیفیت بالا و نیز شرایط خاص قراردادش، گزینه اول بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی محسوب می شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*