خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

ad-9a8d5a-d9as9da

الهلال – پرسپولیس، خیز بلند سرخپوشان برای راه یابی به جمع هشت تیم برتر آسیا
دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه برگزار می شود که طی آن در یکی از مهمترین بازی ها، پرسپولیس تهران در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف الهلال عربستان می رود.
سرخپوشان پایتخت که دربازی رفت به برتری یک به صفر رسیده اند در صورت کسب یک تساوی نیز به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد.
درسوی دیگر میدان، الهلالی ها که دربازی رفت مغلوب پرسپولیس شدند برای اینکه به مرحله بعد راه یابند باید دراین دیدار از سد رقیب خود با اختلاف دو گل بگذرند.

جلسه اعلام نتیجه مزایده سرخابی ها لغو شد.
در حالی‌که قرار بود دوشنبه نتیجه مزایده چهارم سرخابی‌ها اعلام شود، برگزاری این جلسه به دلیل آنچه که امضا نکردن صورت جلسه مربوط به تایید اهلیت خریداران توسط سه وزیر هیئت واگذاری عنوان شده است، لغو شد.
سبحانی مشاور سازمان خصوصی سازی دراین باره گفت:صورتجلسه تایید اهلیت خریداران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هنوز از سوی کمیته تعیین اهلیت واجدان شرایط خرید سرخابی‌ها شامل وزیر دادگستری، وزیر اقتصادی و دارایی و وزیر ورزش امضا نشده‌ است که یکی از دلایل آن می‌تواند وجود اختلاف نظرها برای مشخص کردن برنده مزایده باشد.
در جریان مزایده چهارم سرخابی‌ها که روز سه‌شنبه گذشته برگزار شد شرکت‌های استیل آذین، بهنام پیشرو و نیوان ابتکار برای پرسپولیس و شرکت سرمایه‌گذاری سمند برای استقلال پیشنهادات خرید خود را ارائه داده بودند.

نجف نژاد:منصوریان گزینه سرمربیگری استقلال است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان این‌که دو گزینه خارجی و سه گزینه داخلی برای تصدی‌گری سکان سرمربی‌گری باشگاه استقلال وجود دارد، گفت: آقای قلعه‌نویی نیز می‌تواند برنامه ارائه دهد.
مقداد نجف‌نژاد دراین باره به ایسنا گفت:منصوریان نیز یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال است.
وی همچنین در مورد سیاست این باشگاه برای فصل آینده جهت جذب بازیکنان، اظهار کرد: هیئت مدیره باشگاه استقلال بعد از تعیین سرمربی برای جذب بازیکنان قصد دارد چارچوبی را مشخص کند. البته سرمربی اختیار تام دارد اما ما هم می‌خواهیم چارچوب بگذاریم.

احسان حدادی راهی آمریکا خواهد شد.
ایسنا نوشت:احسان حدادی برای حضور در لیگ الماس چهارشنبه ۶ خرداد به آمریکا می‌رود. سومین مرحله لیگ الماس در یوجین آمریکا برگزار می‌شود و حدادی برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ در یوجین پرتاب می‌کند.
این مرحله از لیگ الماس شنبه ۹ خرداد برگزار می‌شود.
بعد از شرکت در این رقابت‌ها حدادی برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا به چین می‌رود و پس از آن هم برای شرکت در مرحله چهارم لیگ الماس به اسلو نروژ سفر می‌کند.

آگوئرو در فهرست خرید تابستانی رئال مادرید
خبرگزاری ها درخبری از حضور نام سرجیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی در فهرست خرید این فصل فلورنتینو پرز مدیر رئال نوشتند.
آقای گل این فصل لیگ برتر انگلیس، به ادعای تی وی اسپورت ، در فهرست خریدهای تابستانی رئال مادرید قرار دارد و رئالی ها برای به خدمت گرفتن او حاضرند ۹۰ میلیون یورو نیز به منچسترسیتی پرداخت کنند.طبق این گزارش، در صورت انتقال آگوئرو، بنزما مجبور به ترک رئال مادرید خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*