خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

rfre66yt7u55t

تیم ملی تکواندو ایران قهرمان جهان شد.
بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان که با شرکت ۸۷۵ تکواندوکار از ۱۴۴ کشور در ورزشگاه “تراکتور” شهر چلیابینسک روسیه در حال برگزاری است با قهرمانی تیم ملی ایران همراه شد.این دومین بار در طول تاریخ ۴۲ساله تکواندوی جهان است که ایران توانسته در بخش مردان بر سکوی قهرمانی بایستد. پیش از این کره‌ای‌ها بیست بار کاپ قهرمانی را بالای سر برده اند و ایران یک بار درسال ۲۰۱۱ عنوان قهرمانی را بدست آورده بود.

برانکو:تیمی که دربی را برده بحران ندارد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان درلیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا یک واقعه مهم را در ورزشگاه آزادی پیش رو داریم و من قبل از هر چیز ورود تیمم را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان تبریک می‌گویم.
وی افزود: ما در گروه مرگ قرار داشتیم و صعود با ۱۲ امتیاز از این گروه یک موفقیت خوب بود و در حال حاضر در مرحله حذفی و سخت‌ترین حریف بازی داریم.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه الهلال تیم بسیار قدرتمندی است یادآور شد: لیگ عربستان به پایان رسید و الهلال در این رقابت‌ها سوم شد اما من اعتقاد دارم این تیم در حال حاضر بهترین و قوی‌ترین تیم عربستان است.

جدایی امیر قلعه نویی از استقلال قطعی شد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال دراین باره گفت:هیئت مدیره باید گزینه‌های مربیگری آبی‌پوشان را مشخص کند، گفت: هیئت مدیره یک هفته وقت دارد تا کاندیداهای مورد نظر خود را معرفی کند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:مقداد نجف‌نژاد در حاشیه نشست امروز دوشنبه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران درپاسخ به این سئوال که آیا قلعه نویی دربین کاندیداها قرار ندارد عنوان کرد:ما آسیب شناسی کرده ایم و من از اعضای هیئت مدیره که همواره درکنار استقلال بوده اند تشکر می کنم.. امروز این بحث پیش آمد که از بین مربیان داخلی و خارجی بهترین گزینه را تا هفته آینده انتخاب کنیم تا برای همه هواداران استقلال خبرهای خوبی در آینده داشته باشیم.

بارتومئو:شایسته قهرمانی بودیم
پس از پیروزی یک به صفر بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید که منجر به قهرمانی آّبی و اناری ها در لالیگا شد، بارتومئو رئیس بارسا در مصاحبه با روزنامه آ.اس درباره این قهرمانی گفت:خیلی خوشحالم. جام مهمی به دست آوردیم. به اولین هدفمان رسیدیم. این فصل خیلی طولانی بود و اتفاقات زیاید رخ داد ولی در پایان، قهرمان لیگ شدیم و شایسته این قهرمانی بودیم و نشان دادیم که متحد هستیم. به همه تبریک می‌گویم.

پلاتینی:پوگبا ستاره نیست.
پوگبا که به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال جهان شناخته شده است، از عوامل اصلی موفقیت یووه در طول فصل جاری بوده است. با این حال، پلاتینی معتقد است که مقایسه او با مسی و رونالدو هنوز خیلی زود است.
رئیس یوفا دراین باره اظهارداشت:سوپراستار فوتبال، بازیکنی است که گل‌های زیادی می‌زند و پوگبا سوپراستار نیست. نمی‌دانم پوگبا بتواند به دستاوردهای مسی و رونالدو برسد. آنها هر فصل بیش از ۵۰ گل می‌زنند.
پوگبا در ۳۸ بازی برای یوونتوس در طول این فصل، ۱۰ گل به ثمر رسانده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*