خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

sdf-plop0-po00op0-1

جهانبخش بهترین بازیکن لیگ دسته اول هلند شد.
مهاجم تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک هلند انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، مراسم انتخاب بهترین های فوتبال هلند سه شنبه برگزار شد و طی آن، علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم نایمخن که نقش مهمی در قهرمانی تیمش در این فصل داشت، به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جایزه خود را از گاس هیدینک سرمربی تیم ملی هلند دریافت کرد.
دراین مراسم، او بالاتر از هم تیمی خود سیورد آرس، ونسان جانسون، جوی سلیگرس و جاناتان اوپوکو به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته یک هلند انتخاب شد.

جهانبخش:هیدینگ گفت این تازه شروع کارت است.
علیرضا جهانبخش که با انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال هلند موفق به دریافت جایزه گاو طلایی از دست گاس هیدینگ سرمربی تیم ملی هلند شد دراین باره گفت:گاس هیدینگ جوایز را می داد. باعث افتخارم بود که گاو طلایی را از دست او گرفتم. کمی هم با هیدینگ صحبت کردم. او گفت که بازی هایم را دنبال می کند و نظرش روی من مثبت است. تاکید کرد که اگر همینطور ادامه بدهم آینده درخشانی خواهم داشت. گفت این شروع کارت است و نباید به این جایزه و عنوانی که بدست آوردی قانع شوی.

جوانمردی قهرمانی تیراندازی معلولان جهان شد.
درادامه رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین قهرمانی جهان که درترکیه برگزار می شود، در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی ۱۰ متر پی تو که ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمیرا ارم حضور داشتند جوانمردی به فینال راه یافت که دراین دور با برتری مقابل حریفانش به مدال ارزشمند طلا دست یافت.
مسابقات جام جهانی تیراندازی معلولین ترکیه با حضور ۲۰ کشور از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت به میزبانی آنتالیا در جریان است.

مسی:رسیدن به فینال لیگ قهرمانان کافی نیست.
لیونل مسی و یارانش چهارشنبه شب با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ به دیدار نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا که در برلین برگزار می شود راه یافت، اما ستاره ۲۷ ساله کاتالا‌ن‌ها گفت: چیزی جز کسب چهارمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا او را راضی نمی‌کند.
ستاره بارسا افزود:خوشحالیم چون به خواسته‌مان که راهیابی به فینال بود رسیدیم اما هدف ما هنوز تغییر نکرده است: ما قهرمانی در لیگ قهرمانان را می‌خواهیم.

توهیر:تمام تلاشمان را برای جذب توره خواهیم کرد.
مالک باشگاه اینتر ایتالیا دراین باره عنوان کرد که تیمش با تمام وجود برای خرید یحیی توره هافبک ساحل عاجی منچستر سیتی تلاش می‌کند.
اریک توهیر افزود:نمی‌توانم بگویم که چقدر شانس داریم ولی چیزی که مشخص است این است که تمام تلاشمان را برای حضور او در اینتر انجام خواهیم داد.روبرتو مانچینی سرمربی اینتر در چند روز اخیر، شخصا مذاکراتی با توره انجام داده است. روزنامه‌های ایتالیا گزارش دادند که پیشنهاد اینتر، حدود ۵ میلیون یورو است ولی مشکل اصلی اینتر، حقوق بالای توره است. در حال حاضر، بیشترین حقوق در اینتر متعلق به نمانیا ویدیچ و رودریگو پالاسیو با ۳.۲ میلیون یورو در سال است و این در حالیست که توره در سیتی، ۸.۵ میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرد. به علاوه، سیتی خواهان رقمی حدود ۱۵ میلیون یوروست ولی اینتر، فعلا مذاکرات را با پیشنهادی پایین شروع کرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*