خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

ff6yrt65et437e

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با ناکامی نمایندگان ایران خاتمه یافت.
در ادامه بازی های این هفته چهارشنبه در گروه یک، پرسپولیس تهران در دیدار با میزبانش لخویا قطر تن به شکست سنگین سه به صفر داد و با این باخت تلخ، سرنوشت صعود خود را در هاله ای از ابهام فرو برد.
دراین دیدار، پرسپولیس درنیمه نخست با بازی بسته حملات میزبان را بی اثر گذاشت. درنیمه دوم نیز بازی، دوتیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند، اما در دقایق پایانی این نیمه لخویا روی سه حمله و اشتباهات فاحش خط دفاع پرسپولیس به راحتی هرچه تمام تر به سه گل رسید و به یک برد شیرین دست یافت و هم انتقام باخت دور رفت را از پرسپولیس گرفت و هم ده امتیازی شد و به صدرجدول رده بندی صعود کرد.
پرسپولیس که با نه امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه یک قرار دارد در آخرین بازی خود میزبان بنیادکار ازبکستان است و برای صعود به مرحله بعد باید از سد این تیم بگذرد.
درگروه دوم، نفت تهران صدرنشین، میزبان پاختاکور ازبکستان بود که درپایان مقابل این تیم ۱-۱ مساوی متوقف شد و ضمن از دست دادن دوامتیاز حساس بازی خانگی، بهترین بخت برای مسجل کردن صعود به مرحله بعد را از دست داد و موقعیت خود را دراین گروه به خطر انداخت.
گل های این بازی را غلامرضا رضایی برای نفت و ولادیمیر کوژاک برای پاختاکور به ثمررساندند.
نفتی ها با این تساوی ۸ امتیازی شدند ودر آخرین بازی خود در مرحله گروهی در امارات مهمان العین این کشور هستند.

کفاشیان:کی روش هنوز ممنوع الخروج است، حق پخش ندهند جلوی دوربین ها را می گیریم
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش اظهارداشت: پرداخت مالیات کارلوس کی‌روش بر عهده فدراسیون فوتبال است و از آقای مناف هاشمی معاون پشتیبانی و معالی وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنیم که قول‌هایی برای کمک به پرداخت مالیات کی‌روش داده‌اند. البته در مورد مبلغ مالیات باید از وزارت دارایی بپرسید که این مبلغ چه میزان است.
وی افزود:کارشناس مالیاتی نیستم که بخواهم مبلغ مالیات کی‌روش را حساب کنم، اما فعلا کی‌روش به خاطر این مسائل ممنوع‌الخروج است و اجازه خروج از کشور ندارد.
علی کفاشیان درباره اینکه آیا حق پخش فوتبال از طرف صداوسیما پرداخت شده یا خیر گفت: صداوسیما هنوز پولی را به ما پرداخت نکرده است و باید رایزنی‌هایی را با این سازمان داشته باشیم و مطمئن باشید در صورت پرداخت نشدن حق پخش جلوی پخش دیدارهای لیگ برتر را می‌گیریم و در ابتدا نیز از دیدارهای پرسپولیس و استقلال شروع می‌کنیم.

نژادفلاح:با همان اختیارات به کارم ادامه خواهم داد.
محمدحسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه گفت:به هر حال هرچه بود در جلسه‌ای که سه شنبه با حضور آقایان امیررضا خادم و حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان، داشتیم موضوع حل و فصل شد و من مثل گذشته، با همان اختیاراتی که در حوزه های مختلف به من داده شده بود کار و تلاشم در پرسپولیس را دنبال خواهم کرد.
وی افزود: نسبت به قبل هیچ تغییری روی نداده است و در صدد هستیم مسایل مالی باشگاه را نیز حل و فصل کنیم. من با قدرت، کما فی السابق در خدمت پرسپولیس و هواداران هستم.

علیرضا حقیقی به روبین کازان بازمی گردد.
علیرحقیقی دروازه بان تیم ملی ایران که با قراردادی ۵ ساله از پرسپولیس به تیم روبین‌کازان روسیه منتقل شده و درحال حاضر به صورت قرضی در پنافیل پرتغال حضور دارد، همچنان با این تیم روسی قرارداد دارد و برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش باید ابتدا به روبین‌کازان بازگردد.
حقیقی که دراین فصل درترکیب تیم پنافیل در لیگ برتر پرتغال قراردارد نتوانست مانع از سقوط این تیم به لیگ یک این کشور شود و به همین منظور تصمیم دارد درباره فصل آینده‌اش به تیم جدیدی منتقل شود.

تمدید قرارداد کریس اسمالینگ با شیاطین سرخ
مدافع ملی پوش تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس پس از توافق با مسئولان این باشگاه، قرارداد خود را به مدت چهارسال با این تیم تمدید کرد و بدین ترتیب تا سال ۲۰۱۹ در جمع یونایتدی ها باقی خواهد ماند.
لوئیس فان خال سرمربی منچستر یونایتد در گفتگو با سایت این باشگاه گفت: کریس پیشرفت خوبی داشته و اکنون جزوی از تیم اصلی ما به حساب می‌آید. او همواره در وضعیتی حرفه‌ای قرار دارد و حتی در این فصل از رقابتها گل‌های مهمی هم برای تیم ما به ثمر رسانده است. از اینکه وی قرارداد خود را تمدید کرده، خوشحالم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*