خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

gbhy--po0-opee

هیئت مدیره پرسپولیس با استعفا سیاسی موافقت کرد.
هیئت مدیره پرسپولیس چهارشنبه شب پس از شکست سنگین تیم فوتبال این باشگاه مقابل لخویا به طور ناگهانی تشکیل جلسه داد و با استعفای حمیدرضا سیاسی از سمت مدیرعاملی سرخپوشان موافقت کرد.
این تصمیم درحالی گرفته شد که پیش از این امیررضا خادم در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرده بود که سیاسی تا روز مزایده باشگاه در سمت خود باقی بماند و به امور اقتصادی باشگاه بپردازد و محمد حسین نژاد فلاح نیز کارهای اجرایی باشگاه را انجام دهد.

کاشانی:شکست پرسپولیس مقابل لخویا قابل انتظار بود.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره باخت سه به صفر سرخپوشان مقابل لخویا قطر انتظار می‌رفت که چنین نتیجه‌ای در قطر رقم بخورد. با این حال بازیکنان در مجموع خوب بودند و داور هم در ۳،۴ صحنه ناداوری کرد.
وی همچنین درباره نتایج ضعیف این فصل پرسپولیس اظهارداشت:وقتی در یک فصل ۳ سرمربی در تیم جابجا می‌شود همین اتفاق می‌افتد. امسال ۳ سرمربی با ۳ نوع تفکر متفاوت در پرسپولیس کار کردند. همین مسئله باعث می‌شود تیم نتیجه نگیرد. تا زمانی که ساختار پرسپولیس از تیم به باشگاه تبدیل نشود وضعیت همین است، چون فقط یک باشگاه است که می‌تواند تصمیم‌گیری‌های خوبی داشته باشد نه یک تیم.

رومنیگه:گواردیولا بهترین و جاه طلب ترین مربی دنیا است.
کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد در پاسخ به شایعات مطرح‌شده پیرامون جدایی پپ گواردویلا از این تیم گفت: نگرانی از بابت شایعاتی که بر سر زبان‌هاست، ندارم. این ثابت می‌کند که گواردیولا مربی قابلی است، اما حتی تصورش را هم نمی‌توانم بکنم که پپ، بایرن‌مونیخ را به خاطر تیمی همچون منچسترسیتی ترک کند. مطمئن هستم او حداقل تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۶ روی نیمکت بایرن خواهد بود.
وی افزود: از اینکه پپ مربی تیم ما است احساس غرور می‌کنیم. او بهترین و جاه‌طلب‌ترین مربی جهان است.گواردیولا تمامی انتظارات ما را برآورده کرده است. برنامه‌مان در بایرن‌مونیخ این است که پس از پایان فصل جاری در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ بنشینیم و با پپ وارد مذاکره شویم. هدف ما تمدید قرارداد اوست. فکر می‌کنم شانس بالایی برای حفظ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن‌مونیخ پس از سال ۲۰۱۶ داریم.

چیچاریتو:مهمترین گل تمام دوران حرفه ای ام را زدم.

خاویر هرناندس که چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زننده تک گل پیروزی بخش رئال مادرید مقابل همشهری خود آتلتیکو بود دراین باره گفت:ممکن است این گل به نام من ثبت شده باشد، ولی در واقع حاصل تلاش کل اعضای تیم بود، آنهایی که به من اعتماد کردند, از خانواده‌ام گرفته تا هم‌تیمی‌هایم. این گل را به همه آنها تقدیم می‌کنم.
مهاجم مکزیکی رئال‌مادرید که در ابتدای فصل جاری با قراردادی یک ساله از منچستریونایتد به طور قرضی به این تیم پیوست، تصریح کرد: این مهمترین گل تمام دوران حرفه‌ای‌ام بود.

ونگر:از فروش فابرگاس پشیمانم
آرسن ونگر سرمربی توپچی های شمال لندن درباره فروش سسک فابرگاس کاپیتان اسپانیایی خود به بارسلونا در سال ۲۰۱۱ گفت:از اجازه جدایی او پشیمان هستم، اما می‌خواهم به همه بازیکنان احترام گذاشته شود.
وی همچنین درباره رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل گفت: این اولین فصل حضور الکسیس سانچس در انگلیس است بنابراین او رقابت نزدیکی با هازارد برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل خواهد داشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*