خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » سوئد – ایران، شکست آبرومندانه ایران مقابل یاران زلاتان در شب خداحافظی کی روش /امیر خسروجردی

سوئد – ایران، شکست آبرومندانه ایران مقابل یاران زلاتان در شب خداحافظی کی روش /امیر خسروجردی

تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب در دیداری دوستانه که در استکهلم به مصاف میزبانش تیم ملی سوئد رفت و در پایان ۳-۱ مغلوب حریف نامدار خود شد.

asd-96-as6d54-25

گل های این دیدار را زلاتان ابراهیموویچ، مارکوس برگ و اولا تویگونن برای سوئد و جواد نکونام از روی نقطه پنالتی برای ایران به ثمررساندند.
دراین دیدار، سوئد از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و با هوشیاری زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان نامدار خود در بیست دقیقه اول دوبار دروازه ایران را فرو ریخت. درادامه، ایران بازی را دردست گرفت و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را نکونام در یکصدوپنجاه و یکمین دیدار ملی خود به تنها گل ایران دراین مسابقه تبدیل کرد.
درنیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و هردوتیم چندین بار روی دروازه یکدیگر خطر سازشدند که سوئد در دقیقه نود با ضربه تویگونن به گل سود رسید و این بازی را با برتری خاتمه داد.
نکته مهم درباره این بازی را می توان به حضور بیش از بیست و پنج هزار تماشاگر مشتاق ایرانی در ورزشگاه محل مسابقه اشاره کرد که از ابتدا تا پایان، یکصدا تیم ایران را مورد تشویق قرار دادند و گویی تیم سوئد دراین دیدار مهمان است، نه ایران.
کارلوس کی روش که چندی قبل اعلام کرده بود که درپایان بازی با سوئد به طور رسمی از هدایت تیم ملی ایران کنار خواهد رفت بعد از بازی از بازیکنان تیمش خداحافظی کرد، اما حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی برای سرمربی تیم ملی ایران خواهد افتاد.این درحالی است که ایرانیان مشتاق در سوئد و برخی از رسانه های داخلی ایران خواهان ادامه حضور کی روش پرتغالی در تیم ملی ایران شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*