خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

sf-65265-95y6

مصاف حساس پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا
درادامه هفته اول دور برگشت مرحله گروهی این رقابت ها عصر چهارشنبه در گروه یک، پرسپولیس تهران، صدرنشین گروه در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی دردیداری سرنوشت ساز میزبان النصر عربستان است.سرخپوشان پایتخت که دربازی رفت با سه گل مغلوب حریف خود شدند برای اینکه امیدشان برای صعود به مرحله بعد زنده بماند چاره ای جز کسب سه امتیاز دراین دیدار ندارند.
سرخپوشان پایتخت که دررقابت های این فصل لیگ برتر ضعیف ترین نتایج تاریخ خود را گرفته اند پس از استعفای حمید درخشان از سرمربیگری شان، حسین عبدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارند، تا پس از این بازی برانکو ایوانکوویچ کروات رسما هدایت این تیم را برعهده گیرد.در دیگر بازی گروه یک نیز، لخویا قطر به دیدار بنیادکار ازبکستان می رود.
در گروه سه، فولاد خوزستان در ریاض عربستان با الهلال این کشور رودررو می شود.فولادی ها که درلیگ برتر ایران مقابل استقلال تهران به یک برد شیرین دست یافتند با روحیه ای مضاعف برای کسب سه امتیاز گام به این میدان سخت خواهند گذاشت.
بازی رفت با تساوی خاتمه یافت.
دردیگر بازی این گروه نیز، تیم های نسف قارشی ازبکستان و السد قطر به دیدار هم می روند.

حسین عبدی:از درخشان مشورت می گیرم، گابریل می خواهد بازی کند.
سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان درلیگ قهرمانان آسیا در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی چهارشنبه از حمید درخشان هم مشورت فنی می‌گیرد یا خیر گفت: مطمئنا از همه مشورت می‌گیرم. تازه یک روز است که درخشان از جمع ما جدا شده است. او باید نقش خود را به درستی و نه برای یک شخص خاص بلکه برای پرسپولیس انجام دهد.. پرسپولیس باید همیشه انتظارات مردم را برآورده کند
وی درباره حضور فرناندو گابریل در ترکیب تیمش هم گفت: بعد از اینکه گابریل در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان مصدوم شد ما این بازیکن را برای دیدار رفت از دست دادیم اما به هر شکل فوتبال همین است. گابریل حدود دو هفته است که با تیم تمرین می‌کند اما هنوز زخم صورتش خوب نشده است. با این حال او با استفاده از کلاه مخصوص می‌خواهد برای تیم بازی کند. فکر می‌کنم او بتواند برای بازی فردا ما را همراهی کند.

کریم باقری دستیار برانکو خواهد شد.
کاپیتان سابق سرخپوشان قرار است به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ معرفی شود.
به گزارش ایسنا، پس از انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مسئولان این باشگاه به دنبال یک گزینه ایرانی برای دستیاری این مربی کروات بودند که در نهایت مذاکرات خود را با گزینه‌های مختلف از جمله کریم باقری انجام دادند.
به گفته‌ی نزدیکان به کریم باقری پس از آمدن برانکو به ایران به احتمال فراوان وی به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ انتخاب خواهد شد.همچنین یکی از ستارگان فوتبال باشگاه پرسپولیس نیز تا ۲۴ ساعت آینده به عنوان دومین دستیار ایرانی برانکو معرفی خواهد شد.

کفاشیان:به احتمال ۸۰ درصد کی روش رفتنی است.
رئیس فدراسیون فوتبال سه شنبه درپایان جلسه اعضای هیئت رئیسه گفت:اعضاهیئت رئیسه تاکید بر اجرای تمام و کمال قرارداد کی‌روش با تیم ملی فوتبال ایران دارند.
ایسنا دراین باره نوشت:علی کفاشیان اظهارداشت:قرارداد ما با کی‌روش ۴ ساله است که حدود ۴ – ۵ ماه از آن گذشته و او باید تا جام جهانی سکاندار تیم ملی باشد؛ چرا که اگر بخواهد برود علی‌رغم زحمات زیادی که کشیده است ما ضرر خواهیم کرد.
وی افزود:در صورتی که کی‌روش بخواهد از تیم ملی جدا شود باید سریعا این موضوع را مشخص کند.
کفاشیان در پاسخ به سئوال که احتمال ماندن کی‌روش در تیم ملی چه میزان خواهد بود تصریح کرد: ۸۰ درصد کی‌روش از تیم ملی جدا خواهد شد و تنها ۲۰ درصد ممکن است که او بخواهد در تیم ملی بماند.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب جایگزین کی‌روش نیز گفت: به محض اینکه تاپایان این هفته پاسخی از کی‌روش دریافت کنیم، وضعیت‌مان مشخص می‌شود و اگر این پاسخ منفی بود، سریعا به دنبال جایگزین خواهیم رفت. باید مربی‌ای انتخاب کنیم که مردم آن را بپذیرند. با شرایط موجود، اولویت ما برای جایگزینی کی‌روش مربی خارجی است.

کوتینیو:باید قهرمان جام حذفی شویم
فیلیپ کوتینیو هافبک برزیلی تیم فوتبال لیورپول انگلیس پس از باخت سنگین ۴-۱ مقابل آرسنال گفت:باید هر طور شده قهرمان جام حذفی شویم، تا از پایانی نا‌امیدکننده در این فصل جلوگیری کنیم
وی افزود:قهرمانی در این جام می‌تواند فصل ما را نجات دهد. برای ما رسیدن به آن خیلی مهم است. پس از نتیجه رقم خورده مقابل آرسنال،باید عملکرد خوبی از خود به جای بگذاریم. بازی خیلی سختی بود ولی باید سرمان را بالا بگیریم و به خودمان ایمان داشته باشیم. باید به مسیر ادامه دهیم زیرا بازی‌های مهمی پیش رو داریم و اتفاقات خاصی می‌تواند رقم بخورد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*