خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

526asf-9sd8s88ui7

کی روش پس از شکست مقابل سوئد:ترک ایران برایم ناگوار است، با این شرایط باید رفت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درنشست خبری پس از بازی با سوئد گفت:به بازیکنانم افتخار می کنم چرا که آنها بهترین بازیکنانی بودند که در طول دوران مربیگری ام داشتم.
کارلوس کی روش درباره دلایل جدایی اش از فوتبال ایران و اینکه چه کسی عامل این جدایی بوده است گفت: مطمئنا جواب دادن به این سوال سخت خواهد بود. خصوصا بعد از نتایجی که تیم ملی در جام جهانی و جام ملت های آسیا بدون هیچگونه حمایت و اردوهای آماده سازی داشته است. عملکردی که حمایت اکثریت مردم را به دنبال داشت. ولی متاسفانه دست اندرکاران و مسئولانی که جدید به فدراسیون فوتبال اضافه شدند نظرشان این بود که عملکرد من و تیم ملی راضی کننده نیست. درست برعکس مردم که فکر می کنند ما عملکرد خوبی داشتیم.
سرمربی تیم ملی ادامه داد: در این شرایط کاری نمی شود کرد و تنها باید رفت تا دست فدراسیون فوتبال ایران باز باشد تا هر تصمیم دیگری که می خواهد بگیرد.

فیفا خداحافظی کی روش از تیم ملی ایران را تایید کرد.
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال – فیفا با انتشار خبری مبنی بر جدایی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی دوستانه با سوئد نوشت:کی روش در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت: به کار با تیم ملی و بازیکنان پس از ۴ سال افتخار می‌کنم. در حال حاضر من برای ترک تیم غمگین هستم، اما این زندگی است و من خوشحال هستم که می‌توانم رو به جلو حرکت کنم.
کی‌روش ۶۲ ساله در سال ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد و این تیم را به جام جهانی ۲۰۱۴ رساند. پس از آن وی تا جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با ایران به توافق رسیده بود.

جواد نکونام از بازی های ملی خداحافظی کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه دربازی دوستانه با سوئد به همراه زلاتان ابراهیموویچ به عنوان بازیکنان برتر زمین مشخص شد، از تیم ملی خداحافظی کرد.
نکونام با انجام ۱۵۱ بازی رسمی برای تیم ملی فوتبال ایران، رکورد بیشترین بازی ملی در ایران را به خود اختصاص داد.

خوشحالی رسانه های کره ای از خداحافظی کی روش
خبرگزاری خبرآنلاین دراین باره نوشت:رسانه های کره‌ای با پوشش خبر خداحافطی کارلوس کی روش اعلام کردند:این مربی پرتغالی که همیشه سیستم بدی برای ایران در مقابل حریفان ایجاد کرده بود در نهایت از تیم ملی کنار رفت!
سایت دیلی هانکوکی با اشاره به خداحافظی کی روش نوشت:سرمربی ۶۲ ساله تیم ملی ایران پس از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال از رفتن خود از تیم ملی ایران صحبت کرد، تا به ماه ها فراز و نشیب با فدراسیون فوتبال این کشور پایان دهد. این مربی پرتغالی در چند سال گذشته سیستم بدی را برای ایران در نظر گرفته بود که اوج آن بازی‌های سراسر دفاعی در جام جهانی بود. کی روش علاقه دارد تا حریفان خود را در زمین مسابقه خفه کند و اجازه بازی زیبا را ندهد.

زلاتان:تماشاگران ایرانی فوق العاده بودند.
کاپیتان تیم ملی سوئد پس از بازی دوستانه برابر ایران در استکهلم با تمجید از تماشاگران ایرانی آنها را فوق العاده توصیف کرد. او همچنین پیروزی مقابل شاگردان کی روش را مهم ارزیابی کرد.
دراین دیدار که با پیروزی ۳-۱ سوئد خاتمه یافت، تعداد تماشاگران ایرانی از تماشاگران سوئدی بیشتر بود و هواداران تیم ملی ایران در ورزشگاه فرندز آره‌نا با شور و شوق زیادی ملی‌پوشان را تشویق کردند.
زلاتان ابراهیموویچ که از حضور تعداد زیادی از هواداران ایرانی در ورزشگاه شگفت‌زده شده بود گفت: فضای واقعا عجیبی در ورزشگاه بود. انگار ایران در این دیدار میزبان بود. خیلی جالب بود که آنها این تعداد تماشاگر در ورزشگاه داشتند. هواداران ایرانی فضای خوبی در این دیدار به وجود آورند. آنها به ورزشگاه امدند تا شور و شوق خود را با ما تقسیم کنند و این خیلی برای من جالب بود.آنها فوق العاده بودند.
زلاتان همچنین درباره حضور نداشتن زنان ایرانی در ورزشگاه‌های ایران گفت: خیلی فوتبال ایران را دنبال نمی کنم و نمی دانم دقیقا چه اتفاقاتی آنجا میفتد ولی به نظر من فوتبال برای همه است و همه حق دارند از دیدن فوتبال لذت ببرند. فوتبال یک مذهبی است که همه باید به آن دسترسی داشته باشند. اینکه شما زن باشی یا مرد یا از کدام منطقه و کشور باشی اهمیتی ندارد و همه باید به فوتبال دسترسی داشته باشند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*