خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

das6-sd5s-d5sa5-5

هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا با ناکامی نمایندگان ایران آغاز شد.
درادامه هفته سوم این مسابقات سه شنبه شب در گروه یک، پرسپولیس تهران در ریاض عربستان به مصاف میزبانش النصر این کشور رفت و درپایان با سه گل مغلوب این تیم شد، تا سرخپوشان پایتخت با قبول این باخت پرگل، ناکام بزرگ سال ۹۳ لقب گیرند.
پرسپولیس با این نتیجه ناامید کننده با شش امتیاز همچنان درصدر جدول رده بندی این گروه باقی ماند، اما وضعیت این تیم برای دور برگشت دچار تزلزل گردید.
دردیگر بازی گروه یک نیز، لخویا قطر با یک گل از سد میزبانش بنیادکار ازبکستان گذشت.
درگروه سه، فولاد خوزستان در اهواز مقابل مهمان خود الهلال عربستان با تساوی بدون گل متوقف شد و سومین مساوی پیاپی را دراین گروه کسب کرد.

گلزنی جهانبخش در شب برد پرگل نایمخن
علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی تیم نایمخن با گلزنی در پیروزی پرگل تیمش مقابل ولندام نقش بسزایی داشت.
درادامه هفته سی ام لیگ دسته دو هلند، تیم صدرنشین نایمخن، و۷ گل درهم کوبید و به صدرنشینی خود تداوم بخشید.در این دیدار علیرضا جهانبخش ۷۲ دقیقه در زمین حاضر بود و توانست گل دوم تیمش را در دقیقه ۱۰ به ثمر برساند.

حامد حدادی به مهرام پیوست
بهترین بازیکن سال بسکتبالیست آسیا راهی مهرام شد.
ایسنا دراین باره نوشت:حدادی ستاره بسکتبال ایران که با به پایان رسیدن قراردادش با تیم شینگ دائو در لیگ چین، با دوباشگاه مهرام و پتروشیمی وارد مذاکره شده بود، سرانجام به تیم مهرام تهران پیوست.حدادی در فصل گذشته هم در مهرام بازی می‌کرد که نتوانست قهرمان لیگ ایران شود.

ادووکات سرمربی ساندرلند شد.
باشگاه ساندرلند پس از اخراج گوستاوو پویت از سرمربیگری این تیم به علت کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر انگلیس ، دیک ادووکات هلندی را به عنوان جانشین وی اعلام کرد.
دیک ادووکات تا پایان فصل هدایت «گربه‌های سیاه» را بر عهده خواهد داشت.
ادووکات هلندی که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی هلند، صربستان، روسیه و کره جنوبی را دارد در حالی هدایت ساندرلند را هفته سپری شدن از لیگ برتر انگلیس تنها ۴ پیروزی کسب کرده و در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد.الیس شورت، رئیس باشگاه ساندرلند در خصوص انتصاب ادووکات به عنوان سرمربی این تیم گفت: دیک کارنامه کاری فوق‌العاده ای دارد و تجربه‌ فراوانش می‌تواند کمک‌‌های فراوانی به ما بکند. ما الان فقط یک هدف دارم و آن فاصله گرفتن از منطقه سقوط است. همه اعضای تیم از این موضوع مطلع هستند.

اینیستا:در نیوکمپ من سیتی را عذاب می دهیم.
آندرس اینیستا بازیکن تیم بارسلونا اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت با منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا گفت به حریف انگلیسی هشدار داد شب سختی را در ورزشگاه نوکمپ تجربه خواهند کرد.
اینیستا اما تأکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش بازی امشب را ساده فرض نمی‌کنند و تمام تلاش خود را برای یک‌سره کردن شاگردان مانوئل پیگرینی انجام می‌دهند.
وی افزود: ما باید به شیوه‌ای قاطعانه به میدان برویم و بازی کنیم. باید مدت زیادی مالک توپ باشیم تا منچسترسیتی را عذاب بدهیم و این تیم را مجبور کنیم دنبال توپ بدود.

پیگرینی:می توان در منچستر سیتی جام نگرفت و اخراج هم نشد!
سرمربی منچسترسیتی بر این باور است که اگر در این تیم جام هم نگیرد، اخراج نمی‌شود، زیرا اصول باشگاه این‌طور نیست.
مانوئل پیگرینی شیلیایی دراین باره اظهارداشت:روبرتو به دلایل دیگری اخراج شد. دلیل اخراج او هم این نبود که در یک سال نتوانست هیچ جامی بگیرد. در این باشگاه، روند این‌طور نیست که اگر جام نگیری، اخراج می‌شوی. درست است که کسب جام در منچسترسیتی اهمیت بسیار بالایی دارد. یک مربی در چنین باشگاهی نمی‌تواند بگوید وقتی جام نگیرم، مشکلی هم پیش نمی‌آید و یا می‌توانم در لیگ چهارم با پنجم شوم زیرا پروژه باشگاه بلند مدت است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*