خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهار شنبه با امیر خسروجردی

44sd4fd4rt

هفته شانزدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران با شکست تراکتورسازی و توقف ملوان انزلی پیگیری شد.
درادامه بازی های این هفته عصر دیروز دو دیدار برگزار شد که طی آن، فولاد خوزستان به مصاف مهمانش تراکتورسازی تبریز رفت که موفق شد این تیم را ۳-۲ شکست دهد. فولادی ها با این برد شیرین خانگی۲۸ امتیازی شدند و ضمن جبران باخت دور رفت، رده سوم جدول رده بندی را از استقلال پس گرفتند.
سرخپوشان تبریزی نیز با قبول این شکست تلخ با ۲۸ امتیاز درمکان دوم جدول باقی ماندند.
ملوان بندرانزلی که درانتهای جدول رده بندی قراردارد دردیدار مقابل مهمانش پدیده مشهد درحالی که ۲-۱ پیش بود دردقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد و ۲-۲ مساوی متوقف شد.ملوانی ها با این تساوی با ۱۰ امتیاز همچنان درقعر جدول رده بندی قراردارند.

کفاشیان:میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ اسفند یا فروردین مشخص خواهدشد.
رئیس فدراسیون فوتبال که برای شرکت درمراسم انتخاب برترین های فوتبال سال ۲۰۱۴ آسیا به فیلیپین سفر کرده بود دربازگشت به تهران درباره میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹در سال گفت:طبق صحبت‌هایی که با مسئولان داشتم، قرار شد مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا، آخرین بازدید خود را از ایران و امارات داشته و گزارش نهایی خود را در جلسه هیئت رئیسه که اسفند یا فروردین ماه برگزار می‌شود، ارائه کنند تا میزبان این بازی‌ها مشخص شود.
علی کفاشیان همچنین درباره نشستی که با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا برگزار کرد، گفت: دیداری با سپ بلاتر برگزار کردم و درباره توسعه فوتبال ایران و کمک‌های مالی به بحث و بررسی پرداختیم. بلاتر معتقد است که فوتبال ایران بر روی مدار توسعه قرار گرفته و با حمایت می‌تواند موفق‌تر باشد.

کریم باقری پیشنهاد حضور درکمیته فنی پرسپولیس را پذیرفت
کریم باقری به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حضور در کمیته فنی این باشگاه پاسخ مثبت داد. حمید رضا سیاسی در تلاش است تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از جمله کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را به اعضای کمیته فنی این باشگاه اضافه کند و از این رو پیشنهادات خود را به آنها ارائه داده است.
در حال حاضر محمد زادمهر، جعفر کاشانی، حسین کلانی و محمد پنجعلی حضورشان در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس قطعی شده و کریم باقری را هم باید عضو جدید این کمیته دانست.
باقری در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: سیاسی در تماسی که با من داشت، پیشنهاد داد به عضویت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درآیم و بعد از صحبت‌هایی که با هم داشتیم پاسخم به او مثبت بود. قرار شد با تشکیل این کمیته من هم در جلسات حضور پیدا کنم.

حمید علیدوستی و امیر حسین پیروانی به عنوان سرمربیان تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان ایران انتخاب شدند.
هادی آیت الهی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ورئیس کمیته فنی و توسعه سه شنبه درباره وضعیت سرمربیان تیم های نوجوانان و جوانان پفت:با توجه به وقت کمی که دراختیار داریم امیر حسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم جوانان و حمید علی‌دوستی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان انتخاب شدند.
وی افزود: تیم‌های جوانان و نوجوان باید در تورنمنتی که از ۱۰ تا ۱۵ ژانویه (۲۰ تا ۲۵ دی) در قطر برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند و از همین‌ رو با گرفتن موافقت شفاهی اکثریت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، پیروانی و علی‌دوستی را به عنوان سرمربی تیم‌های جوانان و نوجوانان انتخاب کردیم.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان ایران چهارشنبه ۲۶ آذر یک دیدار دوستانه با تیم نوجوانان ایتالیا در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

ونگر:شک ندارم که آنری به آرسنال بازمی گردد
آرسن ونگر سرمربی آرسنال در این باره گفت: چیزی که من می‌دانم این است که او می‌‌خواهد برای مدتی به فصل جدید زندگی‌اش فکر و برای آن تصمیم‌گیری کند. تنها چیزی که مایلم بگویم این است که درموناکو درحالی که تیری تنها ۱۷ سال سن داشت برای اولین بار به میدان فرستادم و امروز او ۳۷ ساله است. این یعنی او ۲۰ سال تجربه حضور در فوتبال رقابتی و حرفه‌ای را دارد که به واسطه آن شایسته احترام و تبریک است، نه فقط به خاطر افتخاراتی که کسب کرده بلکه به خاطر طرز تفکرش، الگو بودنش و تمرکزی که بر فوتبال دارد.
این مربی افزود: آنری حق دارد که برنامه‌اش را برای آینده سبک و سنگین و به کارهایی که قصد دارد در آینده انجام دهد فکر کند. او یک آرسنالی است و بهترین سال‌های دوران بازیگری‌اش را در این تیم تجربه کرده است و قطعاً یک روز به آرسنال بازخواهد گشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*