خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

khakpouril

محمد خاکپور سرمربی تیم امید ایران شد.
به گزارش ایسنا، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از مدت‌ها رایزنی کمیته فنی فدراسیون فوتبال هدایت تیم امید را بر عهده گرفت.
خاکپور که سابقه بازی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد و در عرصه باشگاهی هم برای پاس تهران، بهمن، و پرسپولیس توپ زده‌ است، به تازگی فعالیت خود را به عنوان مدیرفنی تیم امید آغاز کرد ولی پس از رد زلاتکو کرانچار با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال هدایت تیم امید را بر عهده گرفت.

کایزرچیف حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی ۱۰ روزه در آفریقای جنوبی به سر می برد، چهارشنبه در دیداری دوستانه مصاف تیم کایزرچیف این کشور می رود.
کایزرچیف اکنون پس از ۱۶ هفته از لیگ برتر آفریقای جنوبی در صدر جدول قرار دارد در هیچ یک از بازیهای این فصل خود شکست نخورده و توانسته با ۱۲ برد و ۴ تساوی و کسب ۴۰ امتیاز با اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به تیم دوم لیگ آفریقای جنوبی در صدر جدول قرار گیرد.
این تیم در آخرین دیدار خود در لیگ آفریقای جنوبی موفق شد شنبه گذشته با نتیجه یک بر صفر چیپا یونایتد را از پیش رو بردارد.

پولادگر:تمرکزمان برروی کسب چهارسهمیه المپیک است.
نخستین دور از نشست های تخصصی کمیته ملی المپیک و رشته های های المپیکی از صبح دیروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در محل فدراسیون تکواندو آغاز شد.
وی افزود: در این نشست ذوالقدر مدیر سازمان تیمهای ملی و مقانلو و خانم مداح، سرمربیان تیم‌های ملی مردان و زنان گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده در این مدت و برنامه های در دست اجرا برای کسب سهمیه المپیک ارائه کردند. در واقع فدراسیون تکواندو یکی از با برنامه ترین فدراسیونهای ورزشی برای آماده سازی تیمهای ملی در رقابتهای برون مرزی است و یکی از اهداف مهم ما تمرکز بر روی کسب هر چهار سهمیه در بخش مردان برای المپیک ریو است.
پولادگر ادامه داد: برای تیم ملی بانوان نیز در رقابتهای قاره ای برنامه داشته و بدنبال کسب حداقل دو سهمیه بانوان برای المپیک ریو در رقابتهای قاره ای هستیم، البته با توجه به تغییراتی که در برگزاری رقابتهای کسب سهمیه المپیک نسبت به ادوار گذشته بوجود آمده نیازمند حمایت های بیشتر مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان هستیم.

نیلسون درلیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت.
سرمربی تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس “نیلسون کوریا” دروازه‌بان برزیلی تیمش را برای نیم فصل دوم لیگ برتر نمی‌خواهد.
به گزارش خبرنگار مهر، اشتباهات پی در پی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر و در زمان سرمربیگری حمید درخشان در این تیم به اوج رسید؛ مسئله‌ای که در کنار مشکلات مالی نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی سرخپوشان و اعتراضات وی به این موضوع باعث شد تا حمید درخشان تصمیم بگیرد وی را در لیست مازاد قرار دهد.
نیلسون صبح سه شنبه به باشگاه پرسپولیس رفت تا وضعیتش را با حضور بهروز منتقمی مشخص کند. هرچند او گفته بود مشکل برای خروج از ایران ندارد ولی به دلیل مسائل مالیاتی هنوز نمی‌تواند از ایران خارج شود.
نکته عجیب دیگر اینکه درخشان از مسئولان باشگاه خواسته است حتی با درخواست نیلسون برای مرخصی رفتن و سفر به پرتغال مخالفت کنند تا این بازیکن نتواند ایران را ترک کند!

کاپلو:رئال مادرید از سیاره دیگری است.
سرمربی پیشین رئال مادرید بر این باور است که این تیم با شرایط کنونی‌اش گویی از سیاره دیگری آمده است.
کاپلو در این زمینه گفت: باید به صراحت بگویم سایر تیم‌ها به هیچ وجه در سطح رئال مادرید نیستند. رئال به یک ماشین پیروزی و گلزنی بدل شده است و سایرین فقط یک تیم هستند. تیم‌های زیادی هستند که مملو از بازیکنان با کیفیت هستند اما به هیچ وجه شبیه ماشینی که رئال مادرید است نیستند. این تیم از یک سیاره دیگر آمده است. فکر می‌کنم یکی از بهترین تیم‌ها در تمام ادوار است.
کاپلو افزود: کارلو آنچلوتی تیمی در اختیار دارد که باور دارد بهترین تیم دنیاست. مادریدی‌ها برای رسیدن به پیروزی در هر دیدار به میدان می‌روند. آنها همه چیز دارند. مدافعان با کیفیت، هافبک‌های فوق العاده و مهاجمان با استعداد. نکته مهم این است که دستاوردهای بسیاری را از ابتدای فصل کسب کرده‌اند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*