خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

nooritimemeli

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی دراردوی آفریقای جنوبی
تیم ملی ایران که اردوی تدارکاتی ده روزه خود را درژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برپا کرده دوشنبه درسومین بازی دوستانه به مصاف پلاتینیوم استارز این کشور رفت و درپایان به برتری شش به صفر رسید.
محمد نوری (سه بار)، سجاد شهباززاده، مسعود حسن زاده و حبیب گردانی گل‌های ایران را در این بازی تمرینی به ثمر رساندند.
ملی پوشان ایران سه شنبه شب بعد از پایان اردوی ده روزه خود در آفریقای جنوبی به ایران باز خواهند گشت.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: با تصمیم هیأت مدیره، آقای علی اکبر طاهری عهده‌دار انجام امور اجرایی باشگاه شدند.
به گزارش ایسنا، مهدی خواجه‌وند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به شرایط و اتفاقات بوجود آمده در باشگاه، هیأت مدیره تصمیم گرفت؛ آقای علی اکبر طاهری که به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره فعالیت دارند، عهده انجام امور اجرایی باشگاه باشند و اختیارات لازم برای انجام امور به ایشان واگذار شد.
وی ادامه داد: با این تصمیم، مسائل جاری باشگاه بویژه بحث نقل و انتقالات توسط ایشان دنبال خواهد شد تا شرایط لازم برای بهبود تیم فراهم آید.

آغاز تلاش دوباره پرسپولیس برای جذب رضا قوچان نژاد
مدتی است که بحث حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس به گوش می‌رسد. این موضوع با مشکلاتی که برای سیاسی پیش آمد دچار وقفه شد اما با اتفاقاتی که اخیرا رخ داده بار دیگر این موضوع قوت گرفته است.
از یک سو باشگاه الکویت، قوچان‌نژاد را جزو بازیکنان خروجی‌اش قرار داده و از سوی دیگر پرسپولیس هم با توجه به ضعف تیمش و مشخص شدن مسئول امور اجرایی باشگاه به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خود است. این موضوعی است که خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم به آن اشاره کرده و گفته که با قدرت وارد نقل‌وانتقالات می‌شویم.
در همین زمینه گفته می‌شود مذاکراتی بین طاهری و مدیربرنامه‌های قوچان‌نژاد انجام شده است. این مذاکرات به صورت تلفنی و مثبت بوده و قرار شد روز چهارشنبه هفته جاری این موضوع جدی‌تر دنبال شود. حتی گفته شده ممکن است قوچان‌نژاد نیز به همین منظور به ایران بیاید.
جذب این بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس می‌تواند بمب خبری فصل نقل‌و‌انتقالات باشد.

میلاد نوری و وحید طالب لو با استقلال به توافق رسیدند.
به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال برای ادامه فعالیتش در فصل نقل و انتقالات بعد از عقد قرارداد با وحید طالب‌لو با میلاد نوری نیز به توافق رسید و این ها‌فبک میانی که فصل جاری در پیکان توپ می‌زد به استقلال پیوست.
همچنین باشگاه استقلال مذاکرات اولیه اش را با عنایتی جهت جذب این مهاجم انجام داده و توافقات کلی صورت گرفته است. این بازیکن و محسن مسلمان هم به احتمال فراوان تا روز چهارشنبه به صورت رسمی به استقلال می‌پیوندند.

دیلی استار:رویس به رئال مادرید پاسخ مثبت داد.
روزنامه دیلی‌استار اعلام کرد: اطلاعاتی در دست دارد که مشخص می‌کند هافبک ۲۵ ساله دورتموندی‌ها تابستان از جمع زردپوشان جدا خواهد شد.
بر اساس آنچه گزارشگر این نشریه انگلیسی عنوان کرد، رویس حتی از طریق مدیر برنامه‌اش به رئال مادرید برای آغاز همکاری پاسخ مثبت داده است.
در صورتی که این خبر صحت داشته باشد،‌ وی بعد از سامی خدیرا و تونی کروس، سومین ستاره آلمانی کهکشانی‌ها خواهد شد.
رویس از ماه‌ها قبل در لیست خرید رقیب آلمانی دورتموند یعنی بایرن نیز بوده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*