خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

kafashiann

سفر تیم ملی فوتبال ایران به آفریقای جنوبی، نوری و رفیعی جاماندند
به گزارش ایسنا، کاروان تیم ملی فوتبال ایران بامداد یکشنبه با ۲۱ بازیکن جهت برگزاری اردوی ۱۰ روزه در کشور آفریقای جنوبی، تهران را به مقصد ژوهانسبورگ ترک کرد.
کاروان تیم ملی در حالی با ۲۱بازیکن مسافر آفریقای جنوبی شد که سروش رفیعی را به دلیل مشکلات سربازی و محمد نوری را به دلیل ممنوع الخروج بودن همراه خود ندارد. البته کی‌روش قبل از سفر تیم ملی از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست تا هرچه زودتر مشکل سروش رفیعی را حل کنند تا او نیز به اردوی تیم ملی ملحق شود.
محمد نوری نیز به دلیل مشکلات مالیاتی ممنوع الخروج بود و نتوانست تیم ملی را همراهی کند. به گفته مسئولان تیم ملی، نوری پس‌از حل مشکلش راهی آفریقای جنوبی خواهد شد.

کفاشیان:خودم سرپرست تیم ملی را برعهده دارم و مواظب همه چیز هستم
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره عدم همراهی محمد نوری و سروش رفیعی با تیم ملی فوتبال دراردوی آفریقای جنوبی گفت: مشکل نوری مالیاتی است و برطرف خواهد شد، اما در مورد سروش رفیعی پیگیر هستیم که مشکل سربازی او حل شود.کی‌روش تاکید داشت که به رفیعی نیاز دارد اما این بحث دست سازمان نظام وظیفه است.
کفاشیان درباره وضعیت سرمربی تیم‌های بانوان و امید هم اظهارداشت: طی امروز و فردا سرمربی تیم بانوان معرفی می‌شود. تکلیف تیم امید و سرمربی این تیم هم به زودی مشخص می‌شود.
وی درباره اینکه چرا کارلوس کی‌روش شب گذشته به صورت جداگانه عازم امارات شد و اینکه گفته می‌شود به دلیل دریافت پاداش فیفا زودتر راهی دبی شده است گفت: نه اینطور نیست. او کار شخصی داشت که راهی امارات شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد سرپرست تیم ملی و اینکه این سمت را هوشنگ مقدس برعهده دارد، گفت: خیر خودم سرپرست تیم ملی و از تهران مراقب همه چیز هستم.

هدایتی برای پرسپولیس بازیکن می خرد.
حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین و رییس هیات مدیره سابق پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که در هیات مدیره و در راس آن برای حمیدرضا سیاسی به وجود آمده به درخشان قول همکاری داد.
طی این گفتگو مقرر شد حسین هدایتی بودجه لازم برای در اختیار گرفتن بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل را در اختیار حمید درخشان قرار دهد و سرمربی پرسپولیس نیازهای تیمش را برطرف کند.
البته این موضوع بستگی به این دارد که وزارت ورزش همکاری حسین هدایتی را در این مقطع بپذیرد.
مالک باشگاه استیل آذین در فصل گذشته هم بخشی از مبلغ رضایتنامه محمدرضا خلعتبری برای حضور در این تیم را پرداخت کرده بود.

با انصراف برزیل از میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال، شانس صعود ایران بیشتر شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در حالی که چندی پیش برزیل از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ معرفی شده بود، به علت نداشتن منابع مالی کافی و مشکلات مالی از این میزبانی انصراف داد.
منابع آگاه وجود فساد مالی در فدراسیون برزیل را یکی از دلیل اصلی این موضوع بیان کرده اند و دولت این کشور در پی بررسی موضوع فساد مالی در فدراسیون والیبال این کشور هست.
بدین ترتیب شانس تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ بیش از پیش افزایش یافت چرا که در صورت میزبانی روسیه یا لهستان، سه تیم از گروه چهار تیمی ایران صعود خواهد کرد و در صورت میزبانی ایران نیز تیم ملی کشورمان به طور قطع یکی از شش تیم حاضر در مرحله نهایی خواهد بود.
به گزارش ایسنا، ایران با تیمهای روسیه، لهستان و آمریکا در گروه دو مرحله مقدماتی قرار دارد.

گواردیولا:بازیکنانم دست ازغافلگیر کردن من برنمی دارند.
پس از پیروزی قاطع بایرن مونیخ مقابل آگزبورگ درهفته پانزدهم بوندسلیگای آلمان، پپ گواردیولا سرمربی این تیم به سایت باشگاه گفت: من بسیار بسیار به تیمم افتخار می‌کنم، چون می‌دانم که بردن آگزبورگ در خانه‌اش چه کار سختی است. ما در نیمه دوم بازی به مراتب هجومی‌تر بازی کردیم و پاسکاری‌مان سریع‌تر بود.
گواردیولا افزود: این گروهی از بازیکنانی که دارم با وجود اینکه همه جام‌ها را برده‌اند، با نگرش و طرز تفکری که با آن به میدان می‌روند به طور مداوم مرا غافلگیر می‌کنند. دو بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل اول داریم و سعی خواهیم کرد که هر دوی آنها را ببریم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*