خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

tekvando98

ایران با شکست مقابل میزبان از رسیدن به فینال جام جهانی تکواندو بازماند.
مرحله نیمه نهایی این رقابت ها عصر یکشنبه درکوئرتارو مکزیک برگزارشد که طی آن، تیم ملی تکواندو ایران که درمرحله مقدماتی با سه برد پیاپی مقابل کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج به جمع چهارتیم برتر راه یافته بود به مصاف مکزیک رفت و درپایان ۴۴-۳۹ مغلوب حریف خود شد و نتوانست به مسابقه فینال صعود کند.
تیم ملی ایران با این شکست و نرسیدن به دیدار نهایی به مدال برنز بسنده کرد و مکزیک هم برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبل خود راهی دیدار نهایی شد.

مدیرعامل پرسپولیس بازداشت شد
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید به خاطر مشکلاتی که در باشگاه وجود داشته روانه بازداشتگاه‌ شده است
حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خبر بازداشتش اظهار کرد:‌ متاسفانه امروز به دلیل مشکلاتی که مقصر نبودم به دادسرا آمدم و بازپرس حکم بازداشت مرا صادر کرد.
وی افزود: به خاطر مشکلاتی که در مدیریت‌های قبلی وجود داشت و پرونده‌هایی که در باشگاه پرسپولیس رخ داده بود، بازداشت شدم.
او در پایان خاطرنشان کرد:‌ شخصا هیچ مشکلی ندارم که بخواهم بازداشت شوم. من فقط به خاطر پرونده‌های باشگاه پرسپولیس این اتفاق برایم رخ داده است و به احتمال فراوان امشب را باید اینجا بمانم. من تاوان اشتباهات مدیران قبلی را می‌دهم. درصدد هستیم این مشکلات را حل کنیم.

رضا عنایتی، حاتمی و نوری درراه پیوستن به استقلال
سرمربی استقلال به صورت رسمی اعلام کرد باشگاهش به دنبال جذب سه بازیکن از تیم‌های لیگ برتری است
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی شنبه به عنوان اولین کسی که از سوی باشگاه استقلال به صورت رسمی از خریدهای نیم فصل تیمش رونمایی می کند.وی دراین باره گفت:استقلال به صورت جدی خواهان جذب میلاد نوری، ها‌فبک پیکان، بابک حاتمی، مدافع – ها‌فبک سایپا و غلامرضا عنایتی، مهاجم پدیده است.
قلعه‌نویی در حالی این مسائل را مطرح کرد که به احتمال فراوان میلاد نوری و بابک حاتمی امروز با استقلالی‌ها قرارداد می‌بنندند و غلامرضا عنایتی ظرف روزهای آینده به عضویت استقلالی‌ها درمی‌آید.

هشدار پنهانی هیئت مدیره به حمید درخشان، فولاد را نبری اخراجی
خبرگزاری خبرآنلاین دراین باره نوشت:گویا اعتماد تام به درخشان پس از شکست مقابل نفت تهران و بعد از حذف شدن در جام‌حذفی مقابل ذوب‌آهن در تهران از بین رفته و این مربی دیگر مانند قبل حاشیه امنیت ندارد. به فاصله چند ساعت بعد از باخت سرخپوشان برابر ذوب‌آهن شایعه‌ای در شهر پیچید مبنی بر اینکه دیگر درخشان مانند روز‌های گذشته نباید روی ماندنش در این تیم مطمئن باشد. این یک اولتیماتوم پنهانی به درخشان بود. گفته می‌شود به نوعی درخشان این را شنیده که در صورت شکست تیمش مقابل فولاد، به حکم سه باخت پی در پی شاید اخراج شود.
حتی شنیدیم یک مربی آلمانی، یک مربی ایتالیایی و زلاتکو کرانچار به عنوان گزینه‌های جانشینی درخشان معرفی شده‌اند. با این حساب این یک اولتیماتوم پنهانی در میان شایعات است‌؛ درخشان، فولاد را نبرد اخراج می‌شود!

ریبری به باشگاه صدگله ها پیوست.
تیم بایرن مونیخ شنبه شب دررقابت های بوندسلیگا درحالی با یک به صفر مهمانش بایرلورکوزن را شکست داد که “فرانک ریبری” بازیکن فرانسوی این تیم موفق شد یکصدمین گل خود را برای باواریاییها به ثمر برساند.
ریبری که ۲۸۷ بازی برای بایرن مونیخ انجام داده، در پایان بازی گفت: لورکوزن یک تیم خوب است و کار را بر ما سخت کرده بودو
بایرن مونیخ با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و با هفت امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ در صدر جدول رده بندی رقابتهای بوندس لیگا قرار دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*