خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

ای اف سی:استرالیا درفکر انتقام از ایران درجام ملت های آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از دیدار ایران و استرالیا به عنوان یکی از دیدارهای کلاسیک قاره کهن نام برد.
به گزارش ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۴۵ روز دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران باید در گروه سوم با تیم‌های بحرین، قطر و امارات بازی کند. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش‌های جداگانه‌ای رقابت‌های حساس تیم‌های ملی را در آسیا مورد بررسی قرار داد که از دیدار ایران و استرالیا به عنوان یک دیدار کلاسیک در فوتبال قاره نام برد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی ایران و استرالیا نوشت: “۲۹ نوامبر ۱۹۹۷ در خاطره تمام مردم استرالیا باقی مانده است. یک درد همیشگی از فوتبال. روزی که هیچ وقت مردم استرالیا آن را فراموش نمی‌کنند. آنها پس از ۵ بار تلاش نافرجام برای رسیدن به جام‌جهانی در آستانه حضور در بزرگ‌ترین رقابت فوتبالی جهان قرار داشتند. آنها با بازیکنان خوبی که در اختیارشان بود، می‌خواستند هر طور شده به جام جهانی ۹۸ فرانسه راه یابند ولی به یک باره تیمی به نام ایران جلوی آنها سبز شد و نگذاشت استرالیا به هدفش برسد.

جعفر کاشانی:هیچ تعارفی با مدیرعامل پرسپولیس نداریم، نقش کمیته فنی پررنگ تر می شود.

54sdf

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب خود به عنوان رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از قبل هم گفته بودم که اگر مثمرثمر باشم پیشنهاد را می‌پذیریم. بهرحال از حالا دنبال زمینه‌سازی برای رسیدن به اهداف تعالی باشگاه خواهیم بود و امیدوارم که در این کار موفق عمل کنیم.
وی در خصوص مهمترین برنامه‌های هیات مدیره گفت: تمام هدف من این است که در جهت ساختار باشگاه و نیاز جامعه کارها را پیش ببریم. وزارت ورزش هم به دنبال بسترسازی خوب برای باشگاه است. هدف ما تیمداری نیست و کارهای کلان باید انجام دهیم.
رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره خصوصی شدن این باشگاه بیان کرد: من همیشه گفته‌ام که باید مثل تمام دنیا این باشگاه خصوصی شود و در چارچوب طرح‌های ملی وزارت ورزش و مسئولان باید روی آن نظارت داشته باشند.
کاشانی در خصوص کمیته فنی باشگاه و استفاده از پیشکسوتان یادآور شد: پیشکسوتان شناسنامه باشگاه هستند و باید از تجربیات آنها استفاه کرد. البته هنوز درباره کمیته فنی صحبتی صورت نگرفته ولی از این پس نقش پررنگ‌تری خواهد داشت ضمن اینکه نفرات تازه‌ای به آن اضافه می‌شوند.
وی در پاسخ به این سوال که به خاطر اینکه مدیرعامل جدید باشگاه اسپانسر آن است آیا هیات مدیره نظارت کافی بر فعالیت‌های مدیرعامل خواهد داشت، گفت: مدیرعامل مجری برنامه‌های هیات مدیره است و هیچ تعارفی با مدیرعامل باشگاه نخواهیم داشت. اگر مشکلی باشد آن را با کمک یکدیگر حل می‌کنیم.

تمجید یک سایت ایرلندی از پرتاب بی نظیر بیرانوند
خبرگزاری تسنیم دراین باره به نقل از سایت ایرلندی نوشت:دروازه بان نه تنها درمحوطه جریمه خود شوت حریفان و سانترهایی را که از جناحین می‌شود، مهار می‌کنند بلکه آنها این روزها حتی می‌توانند در ضدحملات تیم‌شان هم نقش مهمی داشته باشند. با این حال تصور نمی‌کنیم تاکنون پرتاب دستی به قدرت پرتاب دستی که دروازه‌بانی این هفته در لیگ برتر ایران انجام داد و ضدحمله‌ای زیبا برای تیمش ترتیب داد، دیده باشید.
در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر ایران تیم‌ فوتبال نفت تهران در دیداری خانگی موفق شد تراکتورسازی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. این بازی تا دقیقه ۵۶ با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه روی پرتاب توپ قوی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان نفتی‌‌ها غلامرضا رضایی در موقعیت گل قرار گرفت و او هم بدون حرکتی اضافه توپ را به گوشه دروازه میهمان فرستاد و گل دوم خودش و گل برتری نفت را در این بازی به ثمر رساند.

کرایف:رونالدو هیچ وقت برای بارسلونا بازی نخواهد کرد.
به تازگی خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، با خورخه مندس، مدیر برنامه های رونالدو دیدار کرد و این شایعاتی در مورد احتمال پیوستن ستاره پرتغالی به باشگاه کاتالانی ایجاد کرد.
لاپورتا قصد دارد در انتخابات ریاست بارسلونا در سال ۲۰۱۶ شرکت کند و گفته می شود خرید رونالدو یکی از وعده های انتخاباتی اوست. اما کرایف که رابطه نزدیکی با لاپورتا دارد، تاکید کرد که رونالدو هرگز پیراهن بارسا را به تن نخواهد کرد.
او به کادنا کوپه گفت:این واقع مسخره است که فکر کنیم کریس رونالدو برای بارسا بازی خواهد کرد
کرایف همچنین در مورد شرایط لیونل مسی صحبت کرد و تاکید کرد که این ستاره آرژانتینی هرگز نوکمپ را ترک نخواهد کرد:” البته باشگاه هایی هستند که می توانند ۲۰۰ میلیون یورو برای مسی بدهند اما فکر نمی کنم او به خاطر پول بارسا را ترک کند.
مشکل مسی با بارسا یک مشکل داخلی باشگاه است. در هر باشگاهی اتفاقاتی می تواند رخ بدهد. فکر می کنم مشکل مسی هم داخلی است.

ستایش خاص گواردیولا از مسی:او از من بهترین مربی ساخت
سرمربی سابق بارسلونا با تمجید از لیونل مسی رکورددار جدید گلزنی درلالیگا گفت: رکورد مسی را ۶۰۰ سال دیگر هم کسی نمی‌تواند بشکند. او تازه ۲۷ سال سن دارد که توانسته این رکورد را بشکند و به نام خود ثبت کند. مطمئن هستم رکورد او سال‌ها دست نخورده باقی خواهد ماند. وقتی در بارسلونا بودم و روز اول او را دیدم فهمیدم که مسی با بقیه بازیکنان فرق دارد. آن روز‌ها می‌خواستم مسی را بهترین بازیکن جهان کنم ولی او در نهایت من را بهترین سرمربی جهان کرد. مسی بارسلونا را خیلی دوست دارد و بعید می‌دانم بتواند در باشگاه دیگری بازی کند. او در بارسا می‌ماند و همانجا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*