خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

5f4sd5

جدال دوستانه تیم های ملی ایران و کره جنوبی درآزادی
تیم های ملی ایران و کره جنوبی که خود را برای شرکت دررقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا آماده می کنند عصر سه شنبه دردیداری تدارکاتی درورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که تیم ملی ایران دردوبازی گذشته درمرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ دوبار رقیب دیرینه خود را شکست داده است و کره ای ها برای گرفتن انتقام، گام به ورزشگاه آزادی خواهند گذاشت و همین مسئله باعث خواهد شد تماشاگران شاهد فوتبالی زیبا و هجومی باشند.
دوتیم تاکنون بیست و هفت بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۱۱ برد سهم تیم ایران و نه برد سهم کره جنوبی است و هفت دیدار نیز به تساوی رسیده است.

کی روش:امروز چمن خوردیم درجام ملت های آسیا شعبده بازی می کنیم
کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پیش بازی دوستانه ایران و کره جنوبی با خوش آمد گویی به خبرنگاران ایرانی و کره‌ای اظهار داشت: خوشحال هستم که مقابل کره جنوبی بازی داریم و من آنها را در کنار تیم ژاپن جزو بهترین تیم های آسیا می‌دانم
وی افزود: همانطور که می‌دانید ما مانند کره جنوبی بازی مقابل پاراگوئه، اروگوئه یا کاستاریکا نداشته‌ایم. از همین جهت فکر می‌کنم دیدار با کره جنوبی یک بازی بیسار خوب برای ما خواهد بود تا محکی جدی بخوریم
کی‌روش عنوان کرد: هر دو بازی گذشته ایران و کره جنوبی که در رقابت های رسمی انجام شد کاملا احساسی بود. گذشته‌ها گذشته است و باید بگویم در فوتبال شما نمی‌توانید دو بازی مثل هم پیدا کنید منصفانه باید بگویم سرمربی کره جنوبی در دو بازی گذشته اشتباهاتی را مرتکب شد و من هم مرتکب اشتباهاتی شدم همچنین بازیکنان ایران و کره جنوبی اشتباهاتی داشتند اما اکنون این موضوع حائز اهمیت است که هر دو کشور برای آماده سازی خود دست به دست هم دادند
وی افزود:درخواستی که دارم این است که در جام ملت‌ها کاری شبیه شعبده بازی انجام دهیم و ما می‌خواهیم به این مسابقات برویم و شعبه بازی کنیم
کی‌روش گفت: من امروز صبح به بازیکنانم گفتم زمانی که با تیم‌های خوبی مثل نیجریه، کره جنوبی یا ژاپن بازی می‌کنید باید حتی چمن زمین بازی را هم بجوید
وی در پایان گفت: نمی‌دانید امروز صحبت چه کاری انجام دادیم. در جلسه تمرینی من کادرم و تمامی بازیکنان هر کدام یک مقدار از چمن را خوردیم و مزه کردیم تا برای بازی فردا آماده خوردن چمن شویم. اتفاقا خوشمزه هم بود!

اشتیلیکه:خوشحالم که با تیم اول آسیا بازی داریم
سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی عنوان کرد: در وهله اول تشکر می‌کنم و خوشحالم که برای ما این فرصت فراهم شد تا مقابل تیم رده اول در آسیا بازی کنیم.
وی افزود: یک نتیجه بسیار خوب مقابل اردن به دست آوردیم و به همین دلیل با اعتماد به نفس بالایی وارد ایران شدیم. می‌دانیم اگر می‌خواهیم مقابل ایران پیروز میدان باشیم کار سختی خواهیم داشت.
وی گفت: می‌توانیم پیشرفت بسیار زیادی داشته باشیم و ما هم مثل تیم ایران و کارلوس کی‌روش به موفقیت و صعود در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنیم.
سرمربی تیم کره جنوبی درباره اینکه چه شناختی از فوتبال ایران دارد گفت: می‌توانم بگویم شناخت مناسبی از فوتبال ایران دارم. به طور مثال با اشکان دژاگه آشنایی کامل دارم چرا که او در تیم زیر ۱۷، زیر ۱۹ و زیر ۲۰ ساله‌های آلمان بازی کرده و به همین دلیل او را به خوبی می‌شناسم. همچنین روی شکل‌گیری سیستم ایران نظراتی دارم که می‌توانم به خوبی درباره فوتبال ایران تحلیل کنم.

با انتصاب سرپرست جدید، محمود مشحون از فدراسیون بسکتبال رفت.
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون بسکتبال سرپرست جدیدی انتخاب کرد تا محمود مشحون بعد از سال‌ها حضور در راس این فدراسیون جای خود را به رمضانعلی دولو بدهد.
پایگاه خبری ورزش و جوانان، محمود گودرزی در حکمی رمضانعالی دولو را به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال منصوب کرد.
محمود مشحون چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرده بود که به خاطر بازنشسته بودن تابع تصمیم وزارت ورزش بوده و در صورتی که این وزارت مجوز وی را برای ادامه حضورش در راس این فدراسیون بگیرد در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد.
رمضانعلی دولو پیش‌تر دبیر فدراسیون ناشنوایان بوده است.

پیروزی مدعیان درهفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال
بازی های این هفته عصر دوشنبه برگزارشد که طی آن، پتروشیمی ماهشهر مدافع عنوان قهرمانی به مصاف همشهری خود صنایع پتروشیمی رفت و این تیم را با نتیجه پرگل ۹۷-۳۷ درهم کوبید، مهرام تهران مهمانش شهرداری گرگان را ۷۶- ۴۸ از پیش رو برداشت، دانشگاه آزاد ۷۱-۵۷ پیمنای اصفهان را شکست داد و هفت الماس قزوین ۸۶-۷۸ بازی را به نفت آبادان واگذار کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*