خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز چهار شنبه با امیر خسروجردی

ضمیمه ورزشی روز چهار شنبه با امیر خسروجردی

54dfs

گزینه های جانشینی وینگادا مشخص شدند
به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی درباره آخرین وضعیت نیمکت تیم امید گفت: کارلوس کی‌روش در جلسه یکشنبه صبح از عملکرد فنی نلو وینگادا حمایت نکرد و گفت که کارنامه فنی او مورد تایید نیست.
وی درباره گزینه های هدایت تیم امید گفت: محمد مایلی‌کهن، علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی، وحید هاشمیان، حسین فرکی، هومن افاضلی و زلاتکو کرانچار هفت گزینه‌ای هستند که در صورت رسیدن به پایان خط با وینگادا یکی از این گزینه‌ها هدایت تیم امید را بر عهده خواهد گرفت.
مدیر تیم امید در پایان گفت: نظر کمیته ملی المپیک بر روی این است که سرمربی بعدی تیم امید ایرانی باشد.

درخشان:به دنبال دوستاره داخلی لیگ هستیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درصدد جذب بازیکنان خارجی برای پست فوروارد و هافبک است
حمید درخشان درباره جذب بازیکن برای لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت:درتلاش هستیم تا دوبازیکن خارجی درپست فوروارد و هافبک و یکی، دوبازیکن
ایرانی هم که از ستاره‌های لیگ هستند، جذب کنیم. فعلا مذاکرات را انجام داده‌ و منتظر هستیم تا نتیجه‌ این رایزنی‌ها مشخص شود. ان‌شاءالله با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.

لیگ جهانی کشتی آزاد درجویبار برگزار می شود.
پس از نشست جمعی از مسئولان سیاسی و ورزشی شهرستان جویبار با رسول خادم رئیس فدراسیون در محل خانه کشتی تهران،‌ با قبول تمامی شرایط مد نظر و امضای تفاهم نامه از سوی مسئولان شهر جویبار نخستین دوره رقابت های لیگ جهانی کشتی آزاد در این شهر برگزار می شود.
فدراسیون کشتی ایران برای حضور در این رقابت ها از باشگاه های صاحب دنیا دعوت کرده است تا در نخستین دوره این مسابقات در جویبار شرکت کنند.

کان:نویر قطعا بهترین دروازه بان جهان است.
اولیور کان با تمجید از مانوئل نویر عنوان کرد، دروازه‌بان شماره یک حال حاضر بایرن و تیم ملی آلمان از او بهتر است.
نویر که یکی از نامزدهای کسب توپ طلای فوتبال جهان است، مورد تمجید اولیور کان، دروازه‌بان سابق بایرن قرار گرفت. دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان با تمجید از مانوئل نویر گفت: وقتی هم‌سن او بودم این قدر خوب نبودم و به نظرم نویر از من بهتر است. من در ۳۰ سالگی توانستم به ثبات در دروازه‌بانی برسم و عملکرد یکنواختی داشته باشم ولی نویر در حال حاضر توانسته به این مهم دست یابد. او قطعا بهترین دروازه‌بان جهان است و نباید در این مورد شکی داشت.

کلوپ:دربحران خطرناکی قرار داریم.
به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در فصل جدید بوندسلیگا نمایش ضعیفی داشته و با ۵ شکست از ۹ دیدار خود در رده نازل پانزدهم قرار گرفته است. یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند معتقد است تیمش دربحران خطرناکی قرار گرفته است.وی درباره شرایط تیمش اظهارداشت:شروع بسیار بدی دربوندسلیگا متاسفانه با شکست‌هایی که داشتیم شرایطمان خیلی سخت شده است. در حال حاضر در بحران خطرناکی قرار گرفتیم. در تیم من ترس از پیروز نشدن وجود دارد. از همان ابتدای مسابقه بدون روحیه برابر حریف خود به میدان می‌رویم و می‌ترسیم که پیروز شویم. مصدوم و محروم نداریم ولی نمی‌دانم چرا بازیکنانم در بهترین شرایطشان قرار ندارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*