خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

addsaddda

پنجمین شکست فصل پرسپولیس در روز خاموشی تلویزیون
هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران عصر دیروز با برگزاری سه دیدار آغاز شد که طی آن پرسپولیس درورزشگاه آزادی تهران میزبان سایپای البرز بود که با تک گل میلاد میداودی مغلوب مهمان خود شد و با این نتیجه، پنجمین شکست فصل خود را متحمل شد و با ۱۵ امتیاز دررده نازل نهم جدول رده بندی قرار گرفت.
نکته مهم این دیدار جلوگیری فدراسیون فوتبال از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه به علت عدم توافق با صداوسیما درباره مسئله حق پخش بازیها بود که به همین دلیل این بازی از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش نشد و کسی هم شاهد شکست سرخپوشان پایتخت نبود.
درقم، صبای این شهر یک به صفر از سد مهمانش گسترش فولاد تبریز گذشت و دربی خوزستان بین دوتیم استقلال صنعتی و نفت مسجد سلمان بدون گل مساوی خاتمه یافت.
سایر بازی های این هفته چهارشنبه برگزار می شود که درمهمترین دیدارها تراکتورسازی صدرنشین میزبان پیکان تهران است، پدیده مشهد پذیرای استقلال تهران خواهد بود و ذوب آهن اصفهان به دیدار فولاد خوزستان می رود.

مرتضی فنونی زاده:شرمم می آید بگویم این تیم پرسپولیس است
مرتضی فنونی زاده مدافع سال های دور پرسپولیس بعد از شکست این تیم مقابل سایپای البرز درهفته دوازدهم لیگ برتر گفت:پرسپولیس درنیمه اول خوب کار کرد، اما برای فوتبالی که درنیمه دوم دیدم شرمم می آید بگویم این تیم پرسپولیس است. وی افزود: به نظرم سرمربی تیم مقصر نیست اما درخشان هم نباید این تیم را در مقطع فعلی قبول می‌کرد. با این حال کسانی که این تیم را بستند باید پاسخگو باشند.
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به نظرم شرایط پرسپولیس سخت است اما به هواداران می‌گویم مطمئن باشند که استقلال را می‌بریم.

فدراسیون فوتبال تصمیم خود را عملی کرد:از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ها جلوگیری شد.
درحالی که از مدتها قبل اختلاف بین فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما بر سرحق پخش تلویزیونی بالا گرفته بود و طی روزهای اخیر به اوج خودش رسیده بود، عصر سه شنبه و هنگام بازی پرسپولیس و سایپا تهدیدهای فدراسیون فوتبال عملی شد و دوربین‌ها را به ورزشگاه آزادی راه ندادند تا بازی این دو تیم پخش زنده نشود.
درچند ماه گذشته، فدراسیون فوتبال و مسئولان سازمان صداوسیما به خاطر افزایش حق پخش تلویزیونی جلسات پرتعدادی را با یکدیگر برگزار کردند اما پس از این نشست ها بر سر مبلغ مورد نظر خود به توافق و نقطه مشترک نرسیدند و علی کفاشیان تاکید کرد در هفته دوازدهم اجازه ورود دوربین ها به ورزشگاه ها را نخواهد داد.

گواردیولا:توتی یک استثناست
این مربی اسپانیایی ادامه داد: از بازگشت به ورزشگاه المپیک خوشحالم. ۶ ماه در رم بازی کردم و با جو این ورزشگاه به خوبی آشنا هستم. دورانم در رم کوتاه ولی لذت‌بخش بود. درست است من در تیم رم نیمکت‌نشین بودم و اغلب روی نیمکت می‌نشستم و توتی بازی می‌کرد. الان هم پس از این همه سال شرایط فرق نکرده است. من روی نیمکت می‌نشینم و توتی بازی می‌کند!
سرمربی بایرن‌مونیخ ادامه داد: هر بازیکنی که در ۳۸ سالگی فوتبال بازی کند یعنی شور و شوق ویژه‌ای برای فوتبال دارد. به نظر من توتی یک استثنا در فوتبال است. معمولا بازیکنانی که به این سن می‌رسند، پول کافی پس‌انداز کردند و از فوتبال خداحافظی می‌کنند ولی قضیه توتی فرق می‌کند. او عاشق فوتبال است و کمتر کسی مثل اوست که این قدر عاشق فوتبال باشد.

اسکار پیستوریوس به پنج سال زندان محکوم شد
پیستوریوس قهرمان بازی های پارالمپیک اهل آفریقای جنوبی، سال گذشته نامزدش را به قتل رساند و انگیزه او پیام‌های عاشقانه‌ای بود که در تلفن همراه نامزدش دیده بود ولی خودش اعلام کرده بود که نامزدش را با شخص دیگری اشتباه گرفته و این قتل عمدی نبوده است.
دادگاه اسکار پیستوریوس هفته‌ گذشته از احتمال ۱۰ سال زندان برای این ورزشکار خبر داد که در نهایت این تصمیم دیروز به پنج سال کاهش پیدا کرد و رسما اعلام شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*