خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسرو جردی

eqweq

کی روش:تیم خوبی را برای سرمربی بعدی ایران آماده می کنم.

ایسنا دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران از زمانی که قراردادش را تمدید کرده وظایف مختلفی در تیم ملی این کشور دارد. او نه تنها باید نتایج خوبی با ایران کسب کند، بلکه باید به رشد و توسعه فوتبال در کشور ایران کمک کند.
کی‌روش در گفت و گو با خبرنگاران پرتغالی درباره وظایفش در فوتبال ایران گفت: من در فوتبال ایران باید نقش آموزشی، توسعه ساختار و زیربنا را ایفا کنم تا بتوانیم فوتبال ایران را برای آینده گسترش دهیم
او در ادامه گفت: لیگ فوتبال در ایران ۱۸ تیمی بوده، ولی مدتی است که به ۱۶ تیم کاهش پیدا کرده است. هدف ما در فدراسیون فوتبال ایران این است که بتوانیم بستر را برای توسعه فوتبال در داخل ایران فراهم سازیم تا‌ آینده روشنی در انتظار فوتبال ایران باشد.
کی‌روش ادامه داد: می‌خواهم برای جانشینم در تیم ملی ایران یک میراث باقی بگذارم و مطمئنم که جانشین من تیم خوبی را تحویل خواهد گرفت.
تیم ملی ایران فردا در اولین دیدار خود در اردوی پرتغال برابر تیم استوریل به میدان خواهد رفت.

بازگشت بازیکنان اخراجی به پرسپولیس
رضا حقیقی و میثم حسینی پس از عذرخواهی از کادر فنی در تمرین صبح چهارشنبه پرسپولیس شرکت کردند.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سه‌شنبه شب نشست ویژه کادر فنی پرسپولیس با حضور حمید درخشان برگزار شد و در ادامه، جلسه دیگری بین کادر فنی و بازیکنان تشکیل شد که در آن کلیه سوء تفاهمات حل شد و رضا حقیقی پس از عذرخواهی از نادر باقری و کادر فنی به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت.

رویانیان مدیرعامل پرسپولیس می شود؟
خبرگزاری فارس درخبر دراین باره نوشت:احتمال بازگشت محمد رویانیان بسیار زیاد است.
این خبرگزاری در گزارش خود افزود:در حالی که باشگاه پرسپولیس بعد از برکناری علیرضا رحیمی هنوز مدیرعامل جدیدی به خودش ندیده و بهروز منتقمی به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کند اما صحبت از حضور مدیرعاملی محمد رویانیان در این باشگاه شنیده می‌شود که در صورت وقوع این اتفاق محمد رویانیان برای دومین بار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد شد.
آنطور که فارس گزارش داده، شنیده می‌شود سه‌شنبه شب جلسه‌ای میان مسئولان شرکت بهره‌بردار باشگاه پرسپولیس و رویانیان برگزار شده که طرفین به توافقاتی هم دست یافته‌اند اما هنوز این موضوع قطعی نشده است اما احتمال بازگشت محمد رویانیان را بیش از پیش بالا برده و شاید طی یکی دو روز آینده اتفاقات دیگری در پرسپولیس رخ بدهد. به هر حال در روزهای آینده باید منتظر یک اتفاق خبرساز باشیم.

اروپا درآستانه کاهش سهمیه درجام جهانی
عضو کمیته‌ اجرایی فیفا از احتمال کاهش سهمیه قاره اروپا و افزایش سهمیه قاره آفریقا برای جام جهانی ۲۰۱۸ خبر داد.
به گزارش ایسنا، جام جهانی ۲۰۱۸ قرار است در روسیه برگزار شود. در حالی که هنوز مکانیزم مرحله انتخابی این جام مشخص نشده، تئو سوانسینگر، رییس سابق فدراسیون آلمان که عضو کمیته‌ اجرایی فیفا نیز هست، عنوان کرد قاره اروپا به احتمال زیاد با کاهش سهمیه در جام جهانی روبرو خواهد شد.
وی افزود: سپ بلاتر می‌داند که خیلی‌ها از سهمیه بندی قاره‌ها ناراحت هستند و می‌خواهند سهمیه قاره آفریقا را افزایش یابد. خود بلاتر نیز می‌داند که سهمیه قاره آفریقا کم است و باید افزایش پیدا کند و این افزایش می‌تواند در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ صورت گیرد.

چک:اگر نیمکت نشینی هام ادامه داشته باشد چلسی را ترک خواهم کرد.
این دروازه بان ۳۲ ساله در این فصل تنها دو بار برای چلسی به میدان رفته و ژوزه مورینیو هم در رقابتهای لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان اروپا تیبو کورتوا را به او ترجیح می دهد.
چک که در سال ۲۰۰۴ از باشگاه رن به چلسی پیوست ۱۰ فصل پیاپی دروازه بان شماره یک این تیم بود اما اکنون قصد دارد آبی های لندن را ترک کند.
این دروازه بان در گفتگو با رادیو چک گفت: با کسی صحبت نکرده ام اما فکر می کنم همه به اندازه کافی از من شناخت دارند و می دانند این شرایط آن چیزی که من می خواهم و تصور می کنم نیست.در حالی که به یورو ۲۰۱۶ نزدیک می شویم و حضور در تیم ملی برایم بسیار اهمیت دارد زمانی برای نیمکت نشینی و بازی نکردن ندارم. اگر نیمکت نشینی هایم در چلسی ادامه داشته باشد این تیم را ترک می کنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*