خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

sdfsdfsdfsd

تقدیر بلاتر از فدراسیون فوتبال ایران
به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از ارسال نسخه عملکرد یک ساله فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا، سپ بلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان از وی تقدیر و تشکر کرد.
در متن نامه بلاتر به کفاشیان آمده است: دوست عزیزم، علی کفاشیان، از ارسال نسخه گزارش سالیانه فدراسیون فوتبال ایران در سال ۲۰۱۴ تشکر می‌کنم. همچنین به خاطر عملکرد خوب شما در راستای توسعه فوتبال در کشورتان تبریک می‌گویم.
وی همچنین در پایان نامه خود اشاره‌ای به سفرش به تهران داشت و اعلام کرد: به یاد دارم که سال گذشته از ایران بازدید داشته و با مسئولان عالی رتبه کشورتان ملاقاتی داشته‌ام.

کنفدراسیون فوتبال آسیا:قوچان نژاد یکی از پنج مهاجم خطرناک جام ملت هاست.
سایت ای اف سی در گزارشی پنج مهاجم برتر جام ملت‌های آسیا را معرفی کرد که نام رضا قوچان‌نژاد نیز در بین آنها دیده می‌شود. این سایت با معرفی این پنج بازیکن نوشت: فوتبال آسیا در سال‌های گذشته پیشرفت زیادی کرده و مهاجمان بزرگی در این قاره متولد شده‌اند که توانسته‌اند فوتبال آسیا را در جهان نشان دهند.
این سایت، شین‌جی اوکازاکی از ژاپن، تیم کهیل از استرالیا، رضا قوچان‌نژاد ازایران، سون هیونگ مین از کره‌جنوبی وناصر الشمرانی ازعربستان را به عنوان پنج مهاجم زهردار جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا معرفی کرده است.
سایت ای اف سی درباره قوچان نژاد نوشت:وقتی کارلوس کی‌روش در سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت، تلاش زیادی برای بازیکنان ایرانی که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند، کرد. یکی از این بازیکنان “رضا قوچان‌نژاد” بود. مهاجمی که در ایران متولد ولی در هلند بزرگ شد و مهارت فوتبال را آنجا آموخت. قوچان‌نژاد پس از بازی در تیم‌های پایه فوتبال هلند در سال ۲۰۱۲ اولین بازی خودش را برای تیم ملی ایران انجام داد و از آن زمان هواداران فوتبال در ایران به او لقب “گوچی” دادند.
ماشین گلزنی فوتبال ایران در یازده بازی ملی خود موفق شد ۱۰ گل به ثمر برساند که یکی از این گل‌ها در جام جهانی برزیل بود که وارد دروازه‌ بوسنی شد. قوچان‌نژاد در انتخابی جام ملت‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی ایران داشت و توانست گل‌های مهمی را به ثمر برساند و باعث شود ایران به عنوان تیم نخست گروهش جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد. باید ببینیم آیا این مهاجم ایرانی می‌تواند در استرالیا نیز وظایف گلزنی اش را انجام دهد یا نه.
قوچان نژاد که مدت کوتاهی را در چارلتون انگلیس سپری کرد، در حال حاضر در تیم الکویت کویت بازی می‌کند.

سیاسی:تمام طلب دایی را نقدا پرداخت کردیم.
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از پرداخت نقدی تمام طلب علی دایی خبر داد.
حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره با توافق باشگاه پرسپولیس با علی دایی، اظهار کرد: ما تمام طلب آقای دایی را به صورت نقدی به ایشان پرداخت ‌کرده‌ایم و دایی دیگر حتی یک ریال هم از باشگاه پرسپولیس طلبکار نیست.
وی درباره انتخاب اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس نیز، گفت: فعلا قصد نداریم اسپانسری انتخاب کنیم و باشگاه را به صورت هیات مدیره‌ای اداره می‌کنیم. ما تمام هزینه‌های باشگاه را خودمان تامین می‌کنیم و نیازی به اسپانسر نداریم و پول بازیکنان را در وقت تعیین شده پرداخت می‌کنیم.
سیاسی در پاسخ به سوالی درباره بدهی مالیاتی نلو وینگادا نیز گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و نمی‌دانم چطور آقای رحیمی برای پرداخت این بدهی ضمانت داده است.

قهر کادرفنی تیم ملی کاراته ایران درآستانه رقابت های جهانی آلمان
رییس فدراسیون کاراته که از دو هفته قبل مدیریت تیم‌های ملی کاراته را نیز بر عهده گرفته است، در واکنش به قهر اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و نرفتن به اردوی گیلان گفت: گویا حسین روحانی قهر کرده است، شهرام هروی هم گفته کار دارم و جعفری هم از قبل گفته بود مشکل دارد و به اردو نمی‌رود.
وی افزود: در صحبتی که با حسین روحانی داشتم ناراحت بود که چرا نام او در لیست مربیان تیم ملی برای مسابقه‌های جهانی وجود ندارد. نمی‌دانم گویا خودش را قبل از رهنما و هروی می‌داند که چنین حرفی می‌زند. در جلسه‌ای که با او داشتم شرایط را برایش گفتم و توضیح دادم که ما نام رهنما و هروی را به عنوان مربی داده‌ایم و محدودیت داشتیم تا نفر دیگری را معرفی کنیم. به او گفتم که آیا می‌شد من رهنما و هروی را کنار بگذارم و نام تو را اعلام کنم؟!
وی ادامه داد: از دو روز پیش که اردوها شروع شده، پیگیر شرایط اردو هستم و همه چیز را دنبال می‌کنم و امروز هم به گیلان می‌روم تا از نزدیک همه شرایط را ببینم. صبح‌ها حسینی کارهای بدنسازی، میدانی و چابکی را انجام می‌دهد و بعدازظهر‌ها هم رهنما کارهای تخصصی و فنی را پیگیری می‌کند. این حضور در حالی است که او مدیرکل تربیت بدنی است و زمانش کم است.
رییس فدراسیون کاراته در مورد پیش‌بینی‌اش از نتایج احتمالی تیم ملی در مسابقه‌های جهانی آلمان گفت: همه شرایط خوب است و امیدوارم در این دوره از مسابقه‌های جهانی، کاراته ایران طلسم‌شکنی کند. مهدی‌زاده در وزن ۶۰ کیلوگرم عنوان قهرمانی جهان را دارد و شایستگی‌اش را در بازی‌های آسیایی اینچئون نشان داد. در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید احمدی نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و امیدوارم امسال به حقش برسد.

رونمایی از لوگوی رسمی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
به گزارش ایسنا، لوگوی رسمی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در یک ایستگاه فضایی در کشور روسیه رونمایی و سپس در تئاتر بولشوی در مسکو به معرض دید علاقمندان گذاشته شد.
سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پس از رونمایی از لوگوی جام‌جهانی ۲۰۱۸ گفت: رونمایی از این لوگوی جام‌جهانی یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای میزبانی این رویداد بزرگ بود که قرار است در کشور روسیه برگزار شود. افتخار می‌کنیم که این طرح را به مردم سراسر جهان نشان دادیم. این لوگو منحصر به فرد است و به خوبی روسیه و فیفا را در یک تصویر نشان می‌دهد و از دو شعار “جادو ” و “رویا” استفاده کرده است.
ویتالی موتکو، مسئول سازماندهی جام‌جهانی روسیه نیز گفت: میزبانی جام‌جهانی آرزوی میلیون‌ها روس بود. تلاش کردیم تا این آرزو و رویا را در لوگوی جام جهانی ۲۰۱۸ نشان دهیم. جام‌جهانی کشورمان را تغییر خواهد داد و یک روسیه جدید و پیشرفته را به مردم جهان معرفی خواهد کرد. مطمئنم که دیدن رویدادی با این عظمت قلب میلیون‌ها روسی و علاقمندان به فوتبال را روشن می‌کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*