خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیرخسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیرخسروجردی

dasds4s4

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با شکست تراکتورسازی تبریز و برد فولاد خوزستان خاتمه یافت.

در دوبازی پایانی این هفته دیروز تراکتورسازی تبریز میزبان پیکان تهران بود که درپایان ۲-۱ مغلوب مهمان خود شد و نخستین شکست خانگی این فصل را تجربه کرد و باعث خوشحالی سایر مدعیان شد. پیکان هم با این برد شیرین ۱۵ امتیازی شد و به رده دهم جدول رده بندی صعود کرد. دردیگر بازی فولاد خوزستان یک به صفر میزبانش ذوب آهن اصفهان را شکست داد و ۲۱ امتیازی شد و دررده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

توقف استقلال مقابل پدیده و شکست سپاهان برابر راه آهن درهفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران

درادامه بازی های این هفته عصر چهارشنبه استقلال تهران درمشهد به مصاف میزبانش پدیده مشهد رفت که درپایان مقابل این تیم ۱-۱ مساوی متوقف شد.
دردیگر دیدار، سپاهان اصفهان درعین ناباوری یک به صفر مغلوب میزبانش راه آهن تهران شد و سه امتیاز ارزشمند را از دست داد. راه آهن نیز با این برد شیرین خانگی ضمن کسب سه امتیاز شیرین، ۱۲ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی صعود کرد و ملوان بندرانزلی بحران زده دردیدار با مهمانش نفت تهران درحالی که تا دقیقه ۹۵ یک به صفر عقب بود سرانجام گل تساوی را درآخرین ثانیه بازی وارد دروازه نفت کرد و از یک شکست حتمی نجات یافت.

نبی:بعید می دانم وینگادا بماند، درصورت قطع همکاری از مربی ایرانی استفاده می کنیم.

مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست هماهنگی فدراسیون‌های المپیکی درباره قرارداد با نلو وینگادا برای تیم ملی امید، گفت:‌قرار است یکشنبه هفته آینده جلسه‌ای با او داشته باشیم و وی از عملکردی که داشته به ما گزارش دهد. تصمیم فدراسیون فوتبال در خصوص تیم ملی امید این است که یا کادر تقویت شود و یا تغییراتی داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا وینگادا در ایران خواهد ماند، اظهار داشت: بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد، اما باید جلسه یکشنبه برگزار شود و تصمیم نهایی را بگیریم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که تصمیم شما این است که با مربی ایرانی کار را ادامه دهید یا برای تیم امید مربی خارجی جذب کنید، تصریح کرد: تصمیم کمیته فنی این است که از مربی ایرانی استفاده شود. این در صورتی است که با وینگادا قطع همکاری کنیم.

مسی:پیروزی درال کلاسیکو برایم مهم است نه شکستن رکورد.

ستاره آرژانتینی بارسا می‌گوید شکستن رکورد برترین گلزن لیگا برای او مهم نیست و دوست دارد شنبه تیمش پیروز ال‌کلاسیکو باشد.
به گزارش ایسنا، بارسلونا شنبه در هفته‌ نهم لیگا برابر رئال‌مادرید به میدان خواهد رفت. در صورتی که لیونل مسی بتواند دو گل در این دیدار به ثمر برساند به برترین گلزن تاریخ لیگا تبدیل خواهد شد.
مهاجم آرژانتینی بارسلونا درباره بازی شنبه تیمش برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو گفت: می‌رویم تا با یک بازی خوب صاحب برد شویم. بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و این دیدار نمی‌تواند تکلیف قهرمانی را مشخص کند. تمام تلاشمان را می‌کنیم که شنبه تیم پیروز مسابقه باشیم. برای من مهم پیروزی تیمم است نه شکستن رکورد بهترین گلزن لیگا.

فرگوسن:مویس نمی دانست منچستر چقدر بزرگ است.

سرمربی سابق منچستر‌یونایتد با انتقاد از دیوید مویس به تمجید از لوئیس فان‌خال پرداخت.
به گزارش ایسنا، رفتن سر آلکس فرگوسن از منچستر‌یونایتد آغاز نتایج ضعیف این تیم بود. فرگوسن در گفت‌وگو با روزنامه گاردین از دیوید مویس، جانشین خود انتقاد کرد و گفت: اول از همه باید بگویم که در انتخاب مویس هیچ مشکلی نبود. به نظرم مشکل مویس در منچستر‌یونایتد این بود که نمی‌دانست این باشگاه چقدر بزرگ است. از شیوه بازی تیم مویس اصلا راضی نبودم. منچستر زمان مویس خیلی کند بازی می‌کرد. علاوه بر آن هیچ انرژی و انگیزه‌ای بین بازیکنان منچستر‌یونایتد وجود نداشت. فصل گذشته تماشای شکست منچستر برابر تیم‌هایی چون لیورپول و منچستر‌سیتی خیلی دردناک بود؛ آن هم وقتی در خانه ۳ گل از حریفتان می‌خورید.
فرگوسن ادامه داد: البته باید تاکید کنم هیچ نقشی در برکناری مویس نداشتم. هیچ اطلاعی هم از انتخاب لوئیس فان‌خال به عنوان سرمربی نداشتم. تنها می‌دانم که فان‌خال مربی بزرگی است و بازیکنان منچستر چیزهای زیادی از او یاد خواهند گرفت. فان‌خال در گذشته ارزش‌های خود را به خوبی ثابت کرده است. علاوه بر آن رایان گیگز در کادر فنی منچستر حضور دارد و خیلی به او کمک خواهد کرد تا با شرایط تیم بیشتر آشنا شود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*