خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

5f4sd45fsd45

مسئله حق پخش بازی های لیگ برتر به هیئت دولت کشیده شد، ضرغامی و کفاشیان کوتاه نیامدند.
نشست رئیس سازمان صداوسیما با رئیس و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حل مسئله حق پخش بازی های لیگ برتر امروز دردفتر ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما برگزارشد.
دراین نشست طرفین بر مواضع خود اصرار کردند تا پخش نشدن بازیهای فوتبال از تلویزیون و راه ندادن دوربین های صداوسیما همچنان ادامه داشته باشد.
بهرام افشارزاده یکی از حاضران در این نشست ضمن تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: طرفین صحبت های خود را بازگو کردند و در این نشست همه مشکلات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت آقای ضرغامی گفت برای ما مقدور نیست که هزینه ای را به مبلغ قبلی اضافه کنیم و با توجه به مشکلات مالی که وجود دارد نمی توانیم با پیشنهاد فدراسیون فوتبال موافقت کنیم.
وی افزود: آقای کفاشیان و دیگر مسئولان فوتبال از جمله خود من نیز در این جلسه مشکلات را مطرح کردیم و صحبت هایی را ارائه دادیم اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد و قرار براین شد که هیئت دولت به این ماجرا ورود کرده و تصمیم گیری کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که بالاخره تکلیف پخش مستقیم بازیهای لیگ برتر چه خواهد شد عنوان کرد: کفاشیان در این جلسه تاکید کرد در صورتیکه صداوسیما از موضع خود عقب نشینی نکند اجازه ورود دوربین ها را به ورزشگاه ها نخواهد داد و بازیها پخش نخواهند شد که آقای ضرغامی نیز روی حرف قبلی خود تاکید کرده و گفت با توجه به هزینه های سرسام آور صداوسیما و مشکلات مالی که وجود دارد امکان افزایش مبلغ قبلی وجود ندارد.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به کفاشیان خواستار برکناری نبی و آیت الهی شد.
به گزارش ایسنا، در نامه‌ای که اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند خواستار عزل آیت‌اللهی و محمد نبی از سمت‌های سرپرستی کمیته فنی و توسعه و دبیرکلی فدراسیون فوتبال شده‌اند.
در این نامه که به امضای تمام اعضا به جز محمدهادی آیت اللهی رسیده است، هیئت رییسه فدراسیون این خواسته را جزو وظایف خود دانسته و خواستار انتخاب افراد واجد شرایط برای سمت‌های دبیرکلی و نایب رییسی شده است.

کفاشیان:اسپانسر ایتالیایی آماده پخش لیگ برتر است.
ایسنا دراین باره و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نوشت:رئیس فدراسیون ایران در نشست خود با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا درتهران گفت:تاوکیو در نشستی که شب گذشته داشتیم به موضوع حق پخش اشاره کرد که اسپانسری وجود دارد تا حق پخش بازیهای لیگ ایران را خریداری کند و اکنون منتظر ارسال ایمیل از سوی اسپانسر ایتالیایی هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: مسئولین فدراسیون ایتالیا معتقدند با این مبلغ کم نمی‌توان به سوی حرفه‌ای شدن پیش رفت و باید شرایط برای ایجاد رقابتهای لیگ در سطح حرفه ای فراهم شود. اگر حق پخش داده نشود برگزاری لیگ هیچ معنایی ندارد و جای تعجب است که در ایران چطور تیم‌ها تا این حد پیش رفته و مسابقات خود را برگزار کرده‌اند.

استقلال با شکست پارسه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.
درآخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها عصر دیروز استقلال تهران درورزشگاه آزادی میزبان همشهری خود تیم دسته اولی پارسه بود که موفق شد این تیم را ۴-۲ شکست دهد.آبی پوشان پایتخت با این برد به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه یافتند و حریف ذوب آهن اصفهان شدند.
گل های این دیدار را جاسم کرار دوبار، سجاد شهباززاده و محمد قاضی برای استقلال و میلاد پورصف شکن و سجاد آشوری برای پارسه به ثمررساندند.
دردیگر بازی مرحله یک هشتم نهایی، نفت تهران یک به صفر از سد تیم دسته اولی شهرداری اردبیل گذشت و به مرحله یک چهارم صعود کرد که دراین دور به مصاف صنعت ساری می رود.

علی دایی با پرسپولیس به توافق نهایی رسید
به گزارش ایسنا، بهمن دهقان نماینده تام الاختیار علی دایی درباره سرنوشت طلب سرمربی سابق پرسپولیس از این باشگاه گفت: به دنبال برکناری علی دایی و کادر او ، نشست‌هایی با مدیران باشگاه
داشتیم و شرایط و قراردادها مورد بررسی قرارگرفت.
دهقان تصریح کرد: نشست‌های من با مدیران باشگاه منتج به توافق نهایی در زمینه قرارداد و مطالبات علی دایی شد. شفاف‌سازی قراردادها طبق آیین نامه نقل و انتقالات بر عهده باشگاه است و ما در این زمینه نقشی نداریم.
او در خصوص اینکه گفته می‌شود طرفین شرط و شروط خاصی برای یکدیگر داشتند گفت: شرط خاصی نبود فقط شرط آقای دایی این بود که در وهله اول باید با اعضای کادر فنی توافق کنند بعد با خودش.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*