خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

fsdfsdfsdfsdfffs

پرسپولیس با شکست راه آهن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافت.
درادامه مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها عصر دیروز دوتیم تهرانی پرسپولیس و راه آهن درورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار درپایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت که درنهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که پرسپولیس بهتر عمل کرد و ۴-۱ و درمجموع ۵-۲ به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

جام حذفی فوتبال ایران و صعود تراکتورسازی، ذوب آهن، گل گهر سیرجان، صنعت ساری و پدیده مشهد به مرحله یک چهارم نهایی
مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها عصر یکشنبه برگزارشد که طی آن تراکتورسازی درمصاف با میزبانش سایپای البرز درضربات پنالتی به برتری ۳-۱ رسید و به مرحله بعد صعود کرد، ذوب آهن، میزبانش استقلال صنعتی خوزستان را ۳-۲ از پیش رو برداشت و گام به دور یک چهارم نهایی گذاشت، گل گهر سیرجان درمقابل میزبان خود نفت مسجد سلیمان درضربات پنالتی ۴-۲ پیروز شد و صعود کرد، صنعت ساری دست به کاری بزرگ زد و مهمانش تیم لیگ برتری پیکان را ۲به صفر از پیش رو برداشت و به مرحله بعد صعود کرد و پدیده مشهد درتبریز ۲-۱ میزبانش گسترش فولاد را مغلوب کرد و به دور یک چهارم نهایی راه یافت.

کی روش:برخی افراد مخل آسایش تیم ملی هستند، از انتشار بعضی شایعات بسیار بسیار متاسفم
کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به ایران درباره اردوی تیم ملی درپرتغال گفت: در خصوص اردوی پرتغال قبلاً توضیح داده‌ام اما این اردو باعث شد تا اتحاد تیم ما بیشترشود و بتوانیم روحیه تیمی را بسازیم. ما در این اردو فرصت داشتیم تا عملکرد ۱۰ بازیکن را مورد بررسی قرار دهیم. این بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و من از این مسئله خوشحالم
وی درباره سفرش به آفریقای جنوبی و اینکه قرار است تیم ملی با آفریقای جنوبی و زیمبابوه بازی کند، خاطرنشان کرد: این مسائل حقیقت دارد. متأسفانه افرادی هستند که همچنان به حرف زدن‌شان ادامه می‌دهند. شرایط کنونی کم‌کم دارد از دست خارج می‌شود و افراد زیادی هستند که با صحبت‌کردن‌شان مُخِل آسایش تیم ملی می‌شوند. این یکی از مسائلی است که باید در خصوص آن با کفاشیان صحبت کنم
کی‌روش با ابراز ناراحتی از شایعاتی که در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی و انتخاب دستیارانش در رسانه‌ها مطرح می‌شود، گفت: بسیار، بسیار ناراحتم. متأسفانه افرادی که در این موارد اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند دنبال منافع شخصی خود هستند. شما رسانه‌ها که این افراد را می‌شناسید، نام آنها را اعلام کنید. مشکل اینجاست که بعضی از شما خبرنگاران زیاد اخبار خصوصی را می‌شنوید و چون زیاد می‌شنوید مدام در حال گمانه‌زنی و شایعه‌سازی هستید! من اصلاً موافق اینطور مسائل نیستم.

تاج:پولادی تا به سربازی نرود به تیم ملی دعوت نخواهد شد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره وضعیت مهرداد پولادی گفت: مهرداد پولادی به خدمت سربازی نرفته است و باید پول باشگاه پرسپولیس را باز گرداند. او تا زمانی که به سربازی نرود به تیم ملی هم دعوت نمی‌شود.
تاج همچنین از سرباز بودن شجاع خلیل زاده، مدافع تیم سپاهان خبر داد و گفت که او به همراه سایر بازیکنان متخلف دیگر نمی‌تواند تا زمان صدور مجوز به میدان برود.
وی افزود:نام شجاع خلیل زاده نیز در میان فهرست هفت بازیکنی که تخلف کرده‌اند وجود داشت و او هم سرباز است.
رییس سازمان لیگ در پایان گفت: در این میان باشگاه‌ها مقصر نیستند و نباید از وضعیتی که به وجود آمده متضرر شود، به همین خاطر به آنها مجوز جذب بازیکن به جای بازیکنان سرباز داده شد.

100 هزار دلار جایزه نقدی رقابت های قهرمانی کشتی باشگاه های جهان
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، به تیم های اول تا سوم هر رشته این رقابت ها که آذرامسال با حضور تیم های برتر دنیا در ایران برگزار خواهد شد به ترتیب ۲۵، ۱۵ و ۱۰ هزار دلار جایزه اهداء می شود.
شهر میزبان این مسابقات هنوز مشخص نشده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*