خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

63222

کی روش:برایم کیفیت و روحیه بازیکنان مهم است نه باشگاه
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:در انتخاب بازیکنان دعوت شده برای اردوی تدارکاتی پرتغال به تکنیک، انگیزه و روحیه بازیکنان توجه کرده و مواردی چون باشگاه بازیکنان برایش مهم نبوده است
ایسنا دراین باره نوشت:کارلوس کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره دعوت نشدن هیچ‌کدام از بازیکنان پرسپولیس به اردوی تدارکاتی درپرتغال گفت: باشگاه‌های دیگری هم هستند که هیچ بازیکنی در تیم ملی برای اردوی پرتغال ندارند. من بازیکنان را بر اساس باشگاه ‌آنها انتخاب نمی‌کنم بلکه بر اساس بازی، آنها را برای تیم ملی انتخاب می‌کنم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد اینکه آیا بازیکنانی که بر علیه او حرف‌هایی را مطرح کرده‌اند شانسی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند، اظهار کرد: من نمی‌دانم شما راجع به چه چیزی حرف می زنید. درهای تیم ملی فوتبال ایران بر روی همه بازیکنان باز است. همیشه بازیکنانی به تیم ملی می‌آیند و می‌روند. در این اردو نیز ما با ۲۴ بازیکن عازم پرتغال می‌شویم می‌شویم و من هم فقط راجع به بازیکنانی که اینجا هستند صحبت می‌کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه در پاسخ به این سوال ملاکش برای دعوت بازیکنان به تیم ملی چیست، اظهار کرد: برای من داشتن تکنیک، انگیزه، کاراکتر شخصیتی، طرز تفکر، روحیه و حرکت رو به جلوی بازیکن دارای اهمیت است. این اردوی آغاز مسیری برای جام ملت‌های آسیاست و امیدوارم شروع مناسبی برای این تورنومنت در اردوی پرتغال داشته باشیم.
او تصریح کرد: من به بازیکنان خوب نیاز دارم. برای مثال وقتی من به دیدن دیدار تیم‌های صبا و سایپا می‌روم،‌ کار من در آنجا زیر نظر گرفتن دو تیم به عنوان باشگاه نیست، بلکه من برای زیر نظر گرفتن بازیکنان در پست‌های مختلف به دیدن بازی‌ها می‌روم.

تمجید کاپیتان سابق شیاطین سرخ از کی روش
کاپیتان سابق منچستر‌یونایتد عنوان کرد این تیم تجربه کارلوس کی‌روش را کم دارد و این دلیل نتایج ضعیف این تیم در یکی دو فصل اخیر بوده است.
نمانیا ویدیچ کاپیتان سابق منچستر یونایتد درباره سال ۲۰۰۷ گفت:درآن سال من و ریو فردیناند درمرکز دفاع بودیم. وس براون در سمت راست و پاتریس اورا در سمت چپ قرار داشت و فان در سار هلندی نیز دروازه‌بان ما بود. ما خیلی با کی‌روش در کارهای دفاعی پیشرفت کردیم. تمرینات دفاعی زیادی با هدایت کی‌روش پشت سر گذاشتیم و روز به روز بهتر شدیم. آن سال توازن خیلی خوبی در دفاع ما وجود داشت و همکاری خیلی خوبی با هم داشتیم.
مدافع صربستانی که در حال حاضر در اینتر توپ می زند ادامه داد: کارلوس کی‌روش بیشترین تاثیر را روی بازی ما داشت. آن تیم ۲۰۰۷ با تلاش های کی روش ایجاد شد. البته فرگوسن هم همیشه بهترین بازیکنان را در بهترین پست ها استفاده می کرد. تیم ما در آن سال بسیار خوب بود و فکر می کنم در شرایط فعلی منچستر تجربه کی‌روش را کم دارد.
افتخاری دیگر برای سرمربی تیم ملی ایران، کواچ به عنوان بهترین مربی لیگ ایتالیا شناخته شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام کمیته برگزاری لیگ سری آ ایتالیا اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ۲۰۱۴ سری آ ایتالیاهدایت تیم جوانان پروجیا را برعهده داشت و با این تیم به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها و نایب قهرمانی جام حذفی ایتالیا دست پیدا کرد، به عنوان بهترین مربی سری آ ایتالیا انتخاب و معرفی شد.
کواچ همچنین به همراه تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان نتایج قابل قبولی کسب کرد و در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی نیز موفق شد برای نخستین بار تیم ملی والیبال ایران را به عنوان قهرمانی و مدال طلای این بازیها برساند.

جدال چلسی و آرسنال دردربی لندن به سود شاگردان مورینیو خاتمه یافت.ونگر دوباره مغلوب آقای خاص شد.
درادامه هفته هفتم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر انگلیس عصر دیروزچهار دیدار برگزارشد که طی آن درمهمترین بازی، دوتیم چلسی و آرسنال دربی لندن را درورزشگاه استمفوردبریج برگزار کردند که این مسابقه با برتری ۲به صفر چلسی خاتمه یافت و این تیم با این برد شیرین خانگی ۱۹ امتیازی شد و همچنان به تنهایی صدر جدول را دراختیار گرفت.
ادن هازارد از روی نقطه پنالتی و دیه گو کاستا گل های چلسی را دراین دیدار به ثمررساندند
دراین دیدار از حساسیت زیادی برخوردار بود نبرد مورینیو و ونگر دوباره به سود سرمربی چلسی خاتمه یافت، تا دردوازدهمین نبرد این دومربی، آقای خاصر همچنان بی شکست باقی بماند.درنیمه اول این مسابقه مورینیو و آرسن ونگر دریک صحنه با هم دست به یقه شدند که این نشان از دشمنی دیرینه این دو مربی می داد.
درسایر بازی ها نیز، منچستر یونایتد ۲-۱ اورتون را از پیش رو برداشت و با ۱۱ امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.تاتنهام یک به صفر ساوتهمتون را مغلوب کرد و دربی دیگر لندن بین دوتیم وستهام و کوئینزپارک رنجرز با برتری دوبه صفر وستهام خاتمه یافت.

رقابت های فرمول یک ژاپن با حادثه همراه بود، راننده فرانسوی به کما رفت.
مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک ژاپن از سری رقابت های قهرمانی جهان درحالی درهوای بارانی و طوفانی پیست سوزاکای ژاپن با قهرمانی لوئیس همیلتون راننده بریتانیایی تیم مرسدس خاتمه یافت که برخورد اتومبیل آدرین سوتیل آلمانی با اتومبیل ژول بیانچی فرانسوی منجر به بیهوشی راننده فرانسوی و به کما رفتن وی شد.
مسئولان برگزاری این رقابت ها قصد امداد رسانی هوایی از طریق هلی کوپتر را داشتند که شرایط نامناسب جوی مانع از آن شد و در نهایت راننده فرانسوی با آمبولانس به بیمارستان و بخش آی سی یو منتقل شد.
آدرین سوتیل راننده آلمانی که قبل از وقوع حادثه از خودروی خود خارج شده بود ناظر این حادثه بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*