خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

65f6sd5f

بهنام اسبقی نشان طلای بازی های آسیایی اینچئون را به گردن آویخت.
درادامه این بازی ها دیروز دررقابت های تکواندو بهنام اسبق تکواندوکار وزن منهای ۶۸ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی مقتدارنه مقام تمامی حریفانش راهی دیدار نهایی شد که دراین مبارزه هم موفق شد ۵-۴ از سد رقیب چینی خود بگذرد و مدال طلای این وزن را برای ایران به ارمغان آورد.

حسنی پور هفدهمین مدال طلای ایران دربازی های آسیایی را به ارمغان آورد.
درچارچوب این بازی ها پنجشنبه درپیکارهای کاراته سعید حسنی پور کاراته کا وزن منهای ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ایران با پیروزی مقابل حریفانش راهی دیدار فینال شد و درمسابقه پایانی هم کاوای لی هنگ کنگی را ۲به صفر از پیش رو برداشت و ضمن کسب نخستین مدال طلای کاراته این بازی ها، موفق شد هفدهمین نشان زرین این دوره را هم برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

با مدال ارزشمند حمیده عباسعلی، هجدهمین نشان زرین ایران دربازی های آسیایی بدست آمد.
درادامه این بازی ها دیروز درمسابقات کاراته بانوان حمیده عباسعلی کاراته کا تیم ملی ایران موفق شد همه حریفانش را با اقتدار سکست داده و به دیدار نهایی صعود کند، عباسعلی درمسابقه فینال به مصاف کوئیلان ژنگ از چین رفت واین رقیب را هم مقتدرانه و با نتیجه ۳-۱ از پیش رو برداشت و گردن آویز طلا را از آن خود کرد. با کسب این مدال، هجدهمین نشان طلای کاروان ایران دراین دوره کسب شد، تا رقابت ایران و قزاقستان برای دراختیار گرفتن رتبه چهارمی دررده بندی مدالی نیز به اوج خود برسد.

تیم ملی والیبال ایران با شکست چین به دیدار نهایی بازی های آسیایی اینچئون راه یافت.
درچارچوب این بازی ها دیروزدررقابت های والیبال تیم ملی ایران درمرحله نیمه نهایی به مصاف چین رفت و دریک بازی کاملا برتر و یکطرفه حریفش را درسه ست پیاپی مغلوب کرد و با این برد شیرین به دیدار فینال صعود کرد.
دردیگر دیدار مرحله نیمه نهایی ژاپن با پیروزی ۳-۱ مقابل کره میزبان حریف ایران دربازی نهایی شد.
بدین ترتیب ملی پوشان والیبال ایران برای رسیدن به نشان طلای این دوره به مصاف ژاپن می روند.

استقلال – ملوان، پایان سه هفته بحران آبی پوشان با شکار قوی سپید انزلی درآزادی
هفته یازدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر ایران عصر پنجشنبه با برگزاری چهاردیدار آغاز شد که درمهمترین مسابقه، استقلال تهران درورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که درپایان ۳-۱ این تیم را شکست داد، تا آبی پوشان پایتخت پس از سه شکست پیاپی با این برد شیرین خانگی از بحران خارج شوند.استقلال با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی تبریز دررده دوم جدول رده بندی جای گرفت.ملوان بندانزلی نیز با قبول این شکست تلخ به روند ناکامی های خود ادامه داد و درمکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
امید ابراهیمی از روی نقطه پنالتی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده برای استقلال و سید جلال رافخایی از روی نقطه پنالتی برای ملوان دراین دیدار گلزنی کردند.
درتهران، تیم نفت مقابل مهمانش ذوب آهن اصفهان بدون گل مساوی متوقف شدو دوامتیاز خساس بازی خانگی را از دست داد. پدیده مشهد که سه هفته گذشته متحمل سه شکست پیاپی شده بود این هفته با تک گل اکبر صادقی از سد میزبانش گسترش فولاد تبریز گذشت و استقلال صنعتی خوزستان درمصاف با مهمانش راه آهن تهران دردیداری سراسر جنجالی که پنج اخراجی از هردوتیم درپی داشت و دوپنالتی نیز توسط مثیم مجیدی بازیکن تیم اهوازی به هدر رفت با گل عبدالرضا خنیفر به پیروزی رسید و سه امتیاز با ارزش کسب کرد. سایر بازی های این هفته امروزبرگزار می شود که درمهمترین دیدار هفته یازدهم دوتیم سپاهان و پرسپولیس درورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می روند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*