خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

ضمیمه ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

asd54as1

اسماعیل پور هشتمین نشان طلای ایران دربازی های آسیایی را به ارمغان آورد.
درادامه این بازی ها که دراینچئون کره درجریان است دیروزدرپیکارهای کشتی آزاد، مسعود اسماعیل پور آزاد کار وزن ۶۱ کیلوگرم تیم ملی ایران که با برتری مقابل تمامی حریفانش به دیدار نهایی راه یافته بود دراین مسابقه با شکست ۶-۴ حریف هندی، مقتدارنه گردن آویز طلا را از آن خود کرد و جمع مدال های طلای کاروان ایران را دراین دوره به عدد هشت رساند.

مسعود مصطفی جوکار و پرویز هادی دو مدال طلا برای کاروان ایران دربازی های آسیایی به ارمغان آوردند.
درادامه این بازی ها دوشنبه دررقابت های کشتی آزاد میثم مصطفی جوکار، آزاد کار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی ایران پس از غلبه برتمامی حریفانش راهی دیدار فینال این وزن شد که دراین مسابقه هم مقابل نور ژومبایف قزاقستانی ۱۴-۴ به پیروزی رسید و نهمین طلای این را دراین دوره کسب کرد.
در۱۲۵ کیلوگرم نیز، پرویز هادی که دراین مسابقات مقتدارنه بر حریفانش غلبه کرد و به دیدار فینال راه یافت، دراین مسابقه حساس هم دولت شعبان بیک از قزاقستان را ۶-۱ از پیش رو برداشت و دهمین نشان طلای ایران دراین بازی ها را کسب کرد.بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد ایران دراین دوره بازی های آسیایی موفق به کسب ۴ مدال طلا و یک برنز شد و حضوری مقتدرانه داشت.

عزت الله اکبری مدال نقره بازی های آسیایی را کسب کرد.
درچارچوب این بازی ها دراینچئون کره جنوبی دیروز دررقابت های کشتی آزاد عزت الله اکبری کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی ایران با برد مقابل حریفانش راهی دیدار فینال شد. اکبری درمسابقه پایانی به مصاف قربان اف ازبکستانی رفت و درنهایت۳-۲ نتیجه را به این کشتی گیر واگذار کرد و به مدال نقره قناعت کرد.

تیم ملی والیبال ایران از سد میزبان بازی های آسیایی گذشت
درادامه این بازی ها دیروز دررقابت های والیبال تیم ملی ایران درآخرین دیدار خود درمرحله دوم به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و این تیم را درحضور تشویق هوادارانش ۳-۱ مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کی روش بازیکنان تیم ملی را به خط کرد، رحمتی دعوت شد.
کارلوس کی‌روش اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی درپرتغال را دعوت کرد.مهدی رحمتی دروازه بان تیم پیکان که مدت ها بود از جانب کی روش به تیم ملی دعوت نمی شد درفهرست دعوت شدگان حضور دارد.
براین اساس، علیرضا حقیقی از باشگاه پنافیل پرتغال، سوشا مکانی از پرسپولیس،علیرضا بیرانوند از نفت تهران، دانیال داوری از گراس هاپرز سوئیس، محسن فروزان از استقلال تهران، رحمان احمدی از سپاهان اصفهان، سید مهدی رحمتی از پیکان تهران، مهرداد پولادی، هاشم بیگ زاده از استقلال تهران، سید جلال حسینی از الاهلی قطر، پژ مان منتظری از ام الصلال قطر، یعقوب کریمی از استقلال، احسان حاج صفی از سپاهان اصفهان، آندارنیک تیموریان از استقلال تهران، امید ابراهیمی از استقلال تهران ، اشکان دژاگه از العربی قطر، مسعود شجاعی از الشحانیه قطر، خسرو حیدری از استقلال تهران، رضا قوچان نژاد از الکویت قطر، سردار آزمون از روبین کازان روسیه، کریم انصاری فرد از اوساسونا اسپانیا، جواد نکونام از اوساسونا اسپانیا، علیرضا جهانبخش از هلند، رضا حقیقی شاندیز از پرسپولیس تهران، شجاع خلیل زاده از سپاهان اصفهان، احمد آل نعمه از تراکتورسازی تبریز، مهدی شریفی از سپاهان اصفهان، سروش رفیعی از فولاد خوزستان، قاسم حدادی فر از ذوب آهن، مهرداد بیت آشور از وایت کپس، محمدرضا خلعتبری از سپاهان، مهرداد جماعتی از فولاد خوزستان، مرتضی پور علی گنجی از نفت تهران، احمد عبداله زاده از فولاد خوزستان، حسین ماهینی از پرسپولیس، سامان نریمان جهان از تراکتورسازی تبریز و امیر حسین صادقی از استقلال تهران.
این لیست اولیه بوده و ۲۶ بازیکن نهایی در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهرماه از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
بر همین اساس تیم ملی فوتبال شنبه ۱۲ مهر ماه راس ساعت ۲۱:۴۵ تهران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد. تمرینات تیم ملی در استادیوم ملی پرتغال( ژامور) که در شهر لیسبون قرار دارد،برگزار خواهد شد.
اولین بازی تدارکاتی تیم ملی روز جمعه ۱۸ مهر ماه مقابل تیم استوریل و بازی دوم ملی پوشان برابر بنفیکا روز سه شنبه ۲۲ مهر ماه برگزار خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*