خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

werwerwerwe5

درخشش ووشوکاران ایران دربازی های آسیایی اینچئون
کاروان ۱۰ نفره ووشوی ایران در بازیهای آسیایی اینچئون یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز کسب کردند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، در پایان پنج روز برگزاری مسابقات ووشوی بازیهای آسیایی اینچئون تیم ۱۰ نفره ایران در دو بخش تالو و ساندا و در دو قسمت مردان وزنان، یک مدال طلا توسط محسن محمد سیفی، دو مدال نقره توسط حمیدرضا لادور و الهه منصوریان و یک مدال برنز توسط سجاد عباسی کسب کرد.

کیانوش رستمی دروزنه برداری بازی های آسیایی مدال نقره گرفت.
کیانوش رستمی با ثبت رکورد ۳۸۰ کیلوگرم نایب قهرمان وزنه برداری بازی های آسیایی شد.
به گزارش ایسنا، در پنجمین روز بازی های آسیایی اینچئون ، هشت وزنه بردار در دسته ۸۵ کیلوگرم به رقابت پرداختند که کیانوش رستمی و رسول تقیان برای ایران بر روی تخته بازی ها حاضر شدند
در پایان این رقابت کیانوش رستمی با ثبت رکورد ۱۷۲ کیلوگرم یک ضرب، ۲۰۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۸۰ کیلوگرم نایب قهرمان بازی‌های آسیایی شد. تقیان هم چهارم شد.

کفاشیان:افتخار می کنم مجمع من را برکنار کند، بعضی از بازیکنان دراینچئون کم کاری کردند.
ایسنا دراین باره نوشت:علی کفاشیان پس از جلسه با کی روش در جمع خبرنگاران درباره اظهارات امیر عابدینی که اعلام کرده بود به دنبال برگزاری مجمع برای برکناریکفاشیان است گفت: من از این کار استقبال می‌کنم. حتی راه را به مجمع یاد می‌دهم. اگر ۱۵ نفر از اعضای مجمع خواهان استیضاح من شوند می‌توانند به هیات رییسه اعلام کنند تا زمان برگزاری مجمع برای برکناری من را مشخص کنند. افتخار می‌کنم که مجمع من را برکنار کند.
وی همچنین به تیم ملی امید اشاره کرد و گفت: نتایج تیم ملی امید را بررسی کرده‌ایم. طبق تصمیمی که گرفته بودیم قرار بود تیم زیر ۲۱ سال به اینچئون برود اما در روزهای آخر با تصمیمی که گرفتیم چند بازیکن زیر ۲۳ سال به این جمع اضافه شدند. معتقدم چند بازیکن ما در اینچئون کم‌کاری کردند که خودشان هم می‌دانند چه کسانی هستند.

تیم ملی والیبال ایران دررده دهم دنیا قرارگرفت.
رده بندی برترین تیم های ملی والیبال جهانی از جانب فدراسیون جهانی والیبال اعلام شد که براین اساس تیم ملی ایران با ۱۳۴ امتیاز و با یک پله صعود نسبت به فهرست قبلی درمکان دهم جهان و نخست قاره آسیاقراردارد.
ایران در مسابقه‌های جهانی لهستان در مکان ششم قرار گرفت و در لیگ جهانی نیز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.دراین رده بندی برزیل درصدرقراردارد و تیم های روسیه و لهستان دررده های دوم وسوم جای دارند.

لیگ برتر ایران و مصاف پرسپولیس و استقلال خوزستان درآزادی
هفته دهم این رقابت ها عصر پنجشنبه با برگزاری چهاردیدار آغاز می شود که درمهمترین مسابقه پرسپولیس تهران میزبان استقلال خوزستان است.
سرخپوشان پایتخت که با برد هفته گذشته مقابل راه آهن روحیه ای مضاعف گرفته اند برای ادامه روند برد های خود درپی کسب سه امتیاز و رسیدن به تیم های صدرنشین هستند.درآنسوی میدان استقلال خوزستان نیز که پنج هفته است که به هیچ تیمی نباخته برای کسب امتیاز گام به میدان ورزشگاه آزادی خواهد گذاشت.درسایر بازی ها نیز، دوتیم بحران زده راه آهن تهران و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم می روند، صبای قم پذیرای تیم رده چهارمی سایپای البرز است و ملوان بندرانزلی رده هفدهمی میزبان گسترش فولاد تبریز است.سایر بازی های هفته دهم جمعه برگزار خواهد شد.

دوملی پوش نجات غریق ایران به کشور بازنگشتند، پورابراهیم و زاویه به دنبال پناهندگی
دو تن از اعضای تیم ملی نجات غریق و غواصی پس از مسابقه‌های جهانی به ایران بازنگشتند و احتمال حضور آن‌ها در کشور فرانسه و گرفتن اقامت دائمی می‌رود.
بهروز اسفندیاری نایب رئیس فدراسیون نجات غریق در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این خبر اظهار کرد: پس از آنکه تیم ملی نجات غریق و غواصی ایران با ۱۲ نفر عازم کشور فرانسه شد در هنگام برگشت دو تن از اعضای تیم به ایران بازنگشتند اما ما هنوز منتظر بازگشت این دو ملی‌پوش هستیم.
او تصریح کرد: بازنگشتن این دو ورزشکار و احتمال ماندن آن‌ها به هیچ عنوان سیاسی نیست و اگر قرار بر ماندن باشد، این دو ورزشکار به صورت اجتماعی اقامت خواهند گرفت.
نایب رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: حتی در فرانسه نمایندگان وزارت امور خارجه به این ورزشکاران تاکید کردند که چنین کاری را انجام ندهید چون قطعا به خود شما لطمه خواهد زد.
به گزارش ایسنا، پس از اتمام رقابت‌های جهانی غریق نجات و غواصی در مون پولیه فرانسه و بازگشت تیم ایران پوریا پورابراهیم و محمود زاویه به ایران بازنگشتند و احتمالا قصد گرفتن اقامت در فرانسه و یا یکی دیگر از کشورها را دارند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*