خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

465sdfg46df4g

رقابت های جهانی والیبال و شکست بهت آور ایران مقابل آلمان، صعود به جع چهارتیم درهاله ای از ابهام قرارگرفت.
تیم ملی والیبال ایران که به مرحله سوم این مسابقات صعود کرده چهارشنبه شب درشهر کاتوویچ لهستان به مصاف تیم ملی آلمان رفت و درحالی که پیش از این پیش بینی می شد ملی پوشان ایران به راحتی از سد این تیم بگذرند درنهایت و درعین ناباوری درسه ست پیاپی مغلوب ژرمن ها شدند و سه امتیاز ارزشمند را از دست دادند.
تیم ملی ایران دردومین و آخرین دیدار خود دراین مرحله رودرروی فرانسه قرار خواهد گرفت که دردور مقدماتی یک بار ۳-۱ مغلوب این تیم شد
دراین دیدار بازیکنان تیم ملی ایران تیم آلمان را دست کم گرفته و از قبل برد را برای خود کنار گذاشته بودند، اما درجریان بازی اسیر بازی هماهنگ و سرویس های ویران گر این تیم شدند و این بازی حساس را به حریف واگذار کردند.
تیم ملی ایران برای داشتن شانس صعود به مرحله نیمه نهایی باید فرانسه را سه به صفر شکست دهند، تا کار صعود دوتیم از این گروه به پوئن شکنی بهتر بکشد.

لیگ برتر فوتبال ایران و نبرد پرسپولیس با راه آهن برای خروج از بحران
بازی های این هفته عصر پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز می شود که درمهمترین مسابقه دوتیم تهرانی پرسپولیس و راه آهن به مصاف هم می روند.
پرسپولیس که با نه امتیاز نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده با تغییر کادر فنی و جایگزینی حمید درخشان به جای علی دایی به دنبال کسب سه امتیاز و خروج از بن بستی است که درآن گرفتار شده است.درآنسوی میدان راه آهن نیز که با هدایت حمید استیلی که خود یک پرسپولیس است نتایج خوبی کسب نکرده و درپی برد دراین مسابقه است.درورزشگاه فولادشهر، سپاهان اصفهان میزبان صبای قم است.سپاهانی ها که از هفته گذشته حسین فرکی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارند برای باقی ماندن درکورس تیم های بالای جدول به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کند و دراهواز، استقلال صنعتی خوزستان که هفته گذشته با شکست صبای قم به نخستین برد فصل خود دست یافت پذیرای تراکتورسازی تبریز، صدرنشین جدول رده بندی است.

استقبال گرم بازیکنان پرسپولیس از علی کریمی
علی کریمی امروز عصر در هتل آزادی حضویافت و با بازیکنان پرسپولیس در لابی هتل روبه رو شد. در این دیدار دوستانه بازیکنان پرسپولیس استقبال گرمی از کاپیتان سابق خود کردند و با او خوش و بش کردند.
حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس از کریمی خواسته با وجود خداحافظی از دنیای فوتبال به پرسپولیس بیاید و دوباره برای این تیم به میدان برود.

پولادی بازیکن آزاد شناخته شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهرداد پولادی را بازیکن آزاد اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی پس از بررسی‌های لازم و گزارش‌های مختلف و همچنین تشکیل نشست با اعضای باشگاه پرسپولیس و مهرداد پولادی اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده این بازیکن و توافقات باشگاه پرسپولیس با این بازیکن، به استناد ماده ۱۸ آیین‌نامه انضباطی سابق، طبق مصوبه نهم شهریور نود وسه هیات رئیسه فدراسیون و با اعلام فسخ قرار داد بین بازیکن مذکور و باشگاه پرسپولیس در فصل ۹۳-۹۴، پولادی را بازیکن آزاد اعلام کرد.
اختلافات مالی احتمالی با طرح موضوع و رعایت مقررات مربوطه از سوی دو طرف رسیدگی خواهد شد.

ژاوی:دست خودم باشد هرگز بارسا را ترک نخواهم کرد.
ژاوی هرناندس با بیان اینکه قصد دارد تا پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا بماند اذعان کرد خبرهایی که در ابتدای تابستان در خصوص انتقال او از نیوکمپ منتشر شد صحت داشته‌اند.
کاپیتان ۳۴ ساله آبی و اناری‌پوشان بارسلونا در گفت و گو با نشریه آس اسپانیا اظهار داشت: اگر دست خودم باشد هرگز بارسلونا را ترک نخواهم کرد. من پیش از این بارها و بارها این موقعیت را داشتم که از بارسلونا بروم اما احساس و تعلق خاطری که نسبت به این تیم دارم اجازه نداد بارسا را ترک کنم.
ژاوی افزود: به مسئولان باشگاه گفته‌ام از بارسا نرفتم چون نمی‌خواستم برای تیمی دیگر در اروپا بازی کنم و با تیمی دیگر روبه‌روی بارسلونا قرار بگیرم.
قرارداد فعلی ژاوی هرناندس با بارسلونا تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*