خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

s6d5fds

با برتری ایران مقابل مصر، نخستین برد آسمان خراش های ایران دررقابت های بسکتبال قهرمانی جهان رقم خورد.
درادامه این بازی ها درگرانادا اسپانیا دیروز تیم ملی بسکتبال ایران درچهارمین دیدار خود به مصاف مصررفت و با ارائه یک نمایش کاملا برتر حریفش را ۸۸-۷۳ مغلوب کرد و به عنوان نخستین تیم پیروز آسیایی این دوره لقب گرفت.
ملی پوشان بسکتبال ایران امروزدرآخرین بازی مرحله مقدماتی رودرروی فرانسه تیم هشتم رده بندی جهانی خواهند رفت و درصورت پیروزی مقابل این تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

حامد حدادی یکی از گزینه های رئال مادرید
باشگاه رئال مادرید اسپانیا در حال ارزیابی عملکرد حامد حدادی است و او را یکی از گزینه های خود برای تقویت تیمش معرفی کرده است.
ایسنا دراین باره نوشت:در جریان رقابت های جام جهانی بسکتبال باشگاه رئال مادرید عملکرد حامد حدادی را زیر ذره بین قرار داده است. حامد حدادی که در تیم ملی ایران عملکرد خوبی داشته و اوج درخشش او در دیدار برابر صربستان بود حالا نظر مادریدی ها را جلب کرده است.

رحیمی:به تعهداتمان نسبت به بازیکنان پایبندیم
علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران دراین باره گفت: از زمانی که گروه مدیریتی جدید در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده است به استناد قراردادهای منعقده مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فقط به کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است اما با وجود پرداخت این حجم بالا از پول در مدت زمان ۳ تا ۴ ماهه، با توجه به اینکه بابت فصل گذشته بدهی زیادی به بازیکنان وجود داشت، هنوز بخشی از تعهدات سال گذشته انجام نشده است که باشگاه مصمم به تسویه آن است.
وی افزود:عملکرد باشگاه در ۳، ۴ ماه اخیر موید این نکته است که اراده کامل برای پرداخت حقوق کامل اعضای تیم وجود دارد. از این نظر پرداخت‌ها را تفکیک نکردیم چون از نظر باشگاه مجموع مطالبات مربیان و بازیکنان ملاک عمل قرار دارد که مرحله به مرحله نسبت به پرداخت آن اقدام خواهد شد.

جباری بازیکن ماه قطر شد.
مجتبی جباری، هافبک ایرانی الاهلی قطر از سوی فدراسیون فوتبال قطر و بر اساس آمار ارائه شده توسط یک نرم‌افزار علمی به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست لیگ ستارگان قطر انتخاب شد.
جباری در دو پیروزی ابتدایی تیمش در لیگ ستارگان قطر تأثیر بسزایی را ایفا کرد. وی در بازی اول دو گل زد و در بازی دوم تیمش دو پاس گل داد.

مورینیو پرخرج ترین مربی جهان
ژوزه مورینیو با ۹۰۳ میلیون یورو خرید بازیکن، پرخرج‌ترین مربی دنیای فوتبال بوده است.
به گزارش ایسنا، سرمربی فعلی چلسی توانسته است در لیگ‌های انگلیس، ایتالیا و اسپانیا به افتخارات زیادی برسد. او در حال حاضر در تیم چلسی انگلیس حضور دارد و امیدوار است این تیم را بتواند بار دیگر به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند.
به گزارش اکسپرس، ژوزه مورینیو در طول دوران خود به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف ۹۰۰ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده است. این مربی پرتغالی بالاتر از کارلو آنچلوتی و روبرتو مانچینی در صدر فهرست پرخرج‌ترین مربیان جهان قرار دارد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*