خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

sdfsdfsdfsdfs4543534sdfs

سایت فدراسیون جهانی والیبال نوشت:غفور بی رحم ایران را به جمع شش تیم پایانی رساند.
سایت فدراسیون جهانی والیبال با تمجید از بازی خوب امیر غفور در بازی ایران و صربستان نوشت: غفور یک تنه ایران را به جمع شش تیم برتر رساند. غفور “بی‌رحم” در بازی شب گذشته ایران برابر صربستان موفق شد ۳۰ امتیاز را کسب کند تا عنوان امتیازآورترین بازیکن این بازی را به خود اختصاص دهد.
ایران که تاکنون نتوانسته بود به رتبه‌ای بهتر از نوزدهمی در قهرمانی جهان برسد، اکنون خودش را در جمع شش تیم برتر جهان می‌بیند و این افتخار بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران است.
امیر غفور که در بازی برابر صربستان درخشش بی‌نظیری داشت در این جام بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشته است و از امیدهای اصلی ایران برای درخشش در دور سوم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

درحالی که تیم ملی والیبال ایران خود را برای شرکت درمرحله سوم و نهایی رقابت های جهانی درلهستان آماده می کند درپایان مرحله دوم سعید معروف و محمد موسوی بازیکنان تیم ملی ایران همچنان در صدر جدول بهترین پاسورها و مدافعان وسط هستند.
تیم ملی ایران درمرحله سوم با دوتیم آلمان و فرانسه همگروه است که درنخستین دیدار پنجشنبه شب به مصاف آلمان می رود.

نخستین شگفتی بازی های آسیایی اینچئون رقم خورد، تیم فوتبال امید ایران با چهارگل مغلوب ویتنام شد.
درآغاز رقابت های فوتبال این دوره از بازی ها دیروزدرگروه هشت مرحله مقدماتی تیم امید ایران درنخستین دیدار خود به مصاف ویتنام رفت و باارائه یک بازی سردرگم و ناهماهنگ ۴-۱ مغلوب تیم نه چندان مطرح ویتنام شد و این مسابقات را با یک نتیجه ناامید کننده آغاز کرد.
تک گل تیم ایران را دراین دیدار روی ضربه پنالتی محسن مسلمان به ثمررسید، ضمن اینکه محمدرضا خانزاده مدافع تیم ایران دردقایقی پایانی با حرکتی غیر ورزشی مدافع ویتنام را نقش برزمین کرد و با دریافت کارت قرمز از داور عمانی از زمین مسابقه اخراج شد.
تیم ایران دردومین و آخرین بازی خود دراین مرحله به دیدار قرقیزستان می رود.

حامد حدادی به شینگ دائو چین پیوست.
حامد حدادی برای دومین سال پیاپی در لیگ بسکتبال چین دست به توپ می‌شود.
ایسنا دراین باره نوشت:حدادی ارزشمند‌ترین بسکتبالیست آسیا و یکی از ستاره‌های تیم ملی در جام جهانی سرانجام باشگاه فصل آینده خود را انتخاب کرد و با قراردادی یک ساله به تیم شینگ دائو چین پیوست.
بهترین پست ۵ آسیا فصل آینده نیز همانند سال گذشته در لیگ چین حضور خواهد داشت و از فصل جدید دومین سال حضورش در لیگ این کشور را تجربه می‌کند.
حدادی فصل گذشته با تیم سیچوان در چین به میدان رفت.
پیش از این مهدی کامرانی نیز قرارداد خود را با یک تیم چینی قطعی کرده بود.

تفاهمنامه اولیه خرید ۵۵ درصد باشگاه ختافه اسپانیا بین هدایتی و مدیرعامل ختافه درتهران امضا شد.
تونی مونیس مدیر ورزشی باشگاه ختافه که به تهران سفر کرده دیروز در دفتر حسین هدایتی حاضر شد و بعد از صحبت‌هایی که دو طرف داشتند تفاهمنامه اولیه برای خرید بخشی از سهام باشگاه ختافه توسط هدایتی به امضا رسید.
طبق توافقات صورت گرفته قرار است بیش از ۵۰ درصد سهام این باشگاه به هدایتی تعلق بگیرد اما هنوز بر سر درصد قطعی این سهام توافقی صورت نگرفته است.
مسئولان باشگاه ختافه قصددارند ۵۱ درصد سهام خود را به فروش برسانند اما هدایتی پیشنهاد داده ۵۵ درصد سهام این باشگاه را خریداری کند.
تفاهمنامه اولیه برای خرید سهام این باشگاه امضا شده و قرار است در یک هفته تا ۱۰ روز آینده مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و علی کریمی برای مذاکره نهایی به مادرید بروند تا با مسئولان باشگاه ختافه درباره خرید سهام این باشگاه توسط هدایتی صحبت کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*