خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

dfsdf43rfd

بانوان تیرانداز، نخستین مدال طلای کاروان ایران دربازی های آسیایی اینچئون را به ارمغان آوردند.
نجمه خدمتی به مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون رسید و نرجس امام قلی نژاد نقره گرفت.
ایسنا دراین باره نوشت:در مسابقات تیراندازی بانوان بازیهای آسیایی دیروزنجمه خدمتی و نرجس امامقلی نژاد به فینال تفنگ ۱۰ متر بادی رسیدند که خدمتی با پیروزی در مسابقه نهایی به مدال طلا رسید و امام قلی نژاد صاحب مدال نقره شد.
دراین ماده تیرانداز چینی در این ماده برنز گرفت.
خدمتی به امتیاز ۲۰۷.۹ رسید و امام قلی نژاد ۲۰۶.۶ امتیاز گرفت.
پیش از این تیم تفنگ بادی ۱۰ متر زنان (نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد) به مدال نقره تیمی رسیده بود.

با حذف تیم امید از بازی های آسیایی اینچئون ناکامی های فوتبال ایران تکمیل شد.
با پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال امید ویتنام برابر قرقیزستان، حذف تیم امید ایران از گروه هشتم بازی‌های آسیایی اینچئون قطعی شد.
تیم ایران در دو بازی که در این گروه انجام داد، ابتدا چهار بر یک مغلوب ویتنام شده بود و بعد از آن با تساوی یک بر یک مقابل قرقیزستان متوقف شد.
این ناکامی ضعیف‌ترین نتیجه‌ تیم ملی امید در تاریخ بازی‌های آسیایی است، چرا که ایران پر افتخارترین کشور در رشته فوتبال این بازی‌ها است.
بنابر قانون اقامت ورزشکاران در دهکده بازی‌های آسیایی تیم‌هایی که از دور رقابت‌ها کنار می‌روند ۲۴ ساعت مهلت دارند تا محل اسکان خود در دهکده را ترک کنند.

علی کفاشیان:وینگادا را تا المپیک ۲۰۱۶ حفظ می کنیم، حالا کی روش تابع ماست.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون کره جنوبی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که برای تماشای دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و کویت در سالن حضور یافته بود با اشاره به مسایل حاشیه‌ای پیرامون تیم امید گفت: این حواشی واقعا ناراحت کننده بود و متاسفانه حرکت زشتی بود که از سوی یکی از اعضای تدارکات تیم امید سر زد.
وی در خصوص اینکه سرنوشت این فرد چه خواهد شد بیان کرد: امیدوارم مشکل حل شود. فعلا وی در کره است و باید منتظر دادگاه کره بمانیم. البته سفارت ایران در کره به ما کمک می‌کند و امیدوارم که موضوع حل شود.
کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد سرمربی تیم امید راضی هستید، گفت: ما از عملکرد وینگادا راضی هستیم و تا المپیک وی حفظ خواهد شد. فکر می‌کنم که این بار بعد از مدت‌ها به المپیک راه پیدا خواهیم کرد.
کفاشیان با اشاره به مبلغ قرارداد کی روش گفت: مبلغ قرارداد وی و همکارانش همان ۲/۵ میلیون دلار است. برنامه مهم کی‌روش تغییر نسل فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه است. خوشبختانه این بار ما بر کی‌روش مسلط هستیم و او تابع نظر ما است. برای جام ملت‌های آسیا باید ابتدا از مرحله گروهی صعود کنیم و پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی می‌شود درباره کی‌روش قضاوت کرد.

علی کریمی درتمرین پرسپولیس حاضر شد، جادوگر:خداحافظی ام از فوتبال قطعی است.
علی کریمی دوشنبه درباره اینکه در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده و پا به پای دیگران تمرین کرده، اظهار داشت: من پیش از این هم به درخواست حمید استیلی در محل تمرین راه‌آهن حاضر شده بودم و گفته بودم دوست دارم هر چند وقت یک‌بار تمرین سنگینی داشته باشم تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم.
وی افزود:‌حمید درخشان در این مدت چندین بار به من پیغام داد که جا دارد از او تشکر کنم و فکر می‌کنم به این شکل می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم و امروز هم به این دلیل به محل تمرین رفتم تا حالم عوض شود بلکه اینگونه توانسته باشم به پرسپولیس کمک کنم.
کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس در خصوص شایعاتی که پیرامون بازگشت او به میادین فوتبال مطرح شده، گفت:‌ برای چندین بار اعلام می‌کنم که روی تصمیمی که گرفته‌ام مصر و پایبند هستم و خبری از بازگشتم به میادین فوتبال نیست و نمی‌خواهم به میادین فوتبال بازگردم.

چیچاریتو:هزگز به منچستر یونایتد بازنخواهم گشت.
چیچاریتو که از منچستر یونایتد و به عنوان بازیکن قرضی به رئال مادرید منتقل شده در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اعلام کرده دیگر قصد بازگشت به اولدترافورد را ندارد!
وی در مصاحبه با کارلو اسپورت گفت: باید اعتراف کنم که در زمان حضورم در منچستر یونایتد اعتماد به نفسم را از دست دادم. زمانی که آنچلوتی مربی چلسی بود این شانس را داشتم تا با او همکاری داشته باشم اما سران یونایتد سد راهم شدند.
چیچاریتو در ادامه افزود:حالا در رئال مادرید با آنچلوتی کار می‌کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. باید اعتراف کنم که هرگز دوست ندارم بار دیگر به یونایتد بازگردم و می‌خواهم سال‌های سال در رئال توپ بزنم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*