خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه

اخبار ورزشی روز دوشنبه

6h45f6h1

لیگ برتر فوتبال ایران سومین لیگ آسیا شد.
سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا در نوامبر ۲۰۱۴ تعیین می‌شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ کره جنوبی در جایگاه نخست برترین لیگ‌های آسیایی قرار دارد و لیگ عربستان و ایران در رده‌های دوم و سوم هستند. لیگ ژاپن هم چهارمین لیگ برتر قاره آسیاست.
تعیین سهمیه‌ کشورها در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ بر اساس عملکرد فنی باشگاه‌ها تا اکتبر ۲۰۱۴ خواهد بود و در نوامبر ۲۰۱۴ سهمیه‌ کشورها در لیگ قهرمانان آسیا تعیین می‌شود.
اگر جدول لیگ‌ها تا آن زمان تغییر نکند به هر چهار کشور ایران، کره‌جنوبی، ژاپن و عربستان ۳+۱ سهمیه تعلق خواهد گرفت که بالاترین سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

سیاسی:مدیرعامل جدید پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود.
خبرگزاری ها درایران نوشتند:در حالی که درچند روز گذشته اخباری مبنی برانتخاب مدیرعامل جدید سرخپوشان در روز دوشنبه اعلام شده بود، اما حمید رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره این باشگاه با تکذیب این خبر گفت: ما اصلا دوشنبه هفته جاری جلسه ای نداریم که بخواهیم در مورد عضو جدید هیئت مدیره تصمیم گیری کنیم. واقعیت امر این است که اگر مشکل خاصی ایجاد نشود احتمالا دوشنبه هفته آینده هیئت مدیره تشکیل جلسه می دهد ودر این جلسه قرار است اعضاء نفرات و کاندیداهای مورد نظرشان را برای قبول پست مدیرعاملی معرفی کرده و پس از بحث و گفتگو و رای گیری که خواهیم داشت مدیرعامل جدید باشگاه را روز دوشنبه هفته آینده معرفی کنیم.
سیاسی درباره اینکه شانس چه کسی برای پست مدیرعاملی پرسپولیس از همه بیشتراست افزود:من به عنوان یک عضو یک رای دارم و باید ببینیم دیگر اعضای هیئت مدیره چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت.

اتفاق عجیب درفوتبال ایران، دعوت از یک بازیکن مصدوم به تیم ملی
خبرگزاری خبرآنلاین دراین باره نوشت:یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان با بختیار رحمانی هافبک فولاد خوزستان تماس تلفنی برقرار کرد تا از این بازیکن، پاسپورتش را بگیرد و برای اردوی پرتغال، روادید تهیه کند. این در حالی است که حدود یک ماه و نیم قبل، بختیار رحمانی زانوی خود را جراحی کرد و مصدومیت این بازیکن پارگی رباط صلیبی است، مصدومیتی که حداقل تا پایان پائیز ادامه می یابد! این هم یک شاهکار دیگر، دعوت از بازیکن مصدوم به تیم ملی. البته مشخص نیست در غیاب کارلوس کروش، چه کسی بازی های لیگ را رصد می کرد که نتوانسته به سرمربی تیم ملی بگوید بختیار، یک ماه و نیم قبل مصدوم شده و تا چند ماه دیگر برنمی گردد!

شکست تحقیر آمیز شیاطین سرخ مقابل لستر سیتی و توقف چلسی مقابل منچستر سیتی درلیگ برتر انگلیس.
درادامه هفته پنجم این رقابت ها عصر دیروز منچستر یونایتد درزمین میزبانش لستر سیتی درحالی که دوگل از این تیم پیش بود درپایان تن به شکست سنگین ۵-۳ داد ومتحمل یک باخت دور از انتظار شد
شاگردان لویئس فان خال که هفته پیش کوئینزپارک رنجرز را با چهارگل مغلوب کرده بودند این هفته نیز درخانه لستر به دنبال کسب سه امتیاز بودند که مغلوب بازی بی نقص و هجومی این تیم شده و درپایان با قبول این باخت سنگین خارج از خانه راهی منچستر شدند.
دردیگر مهمترین بازی این هفته نیز، چلسی صدرنشین دراستمفوردبریج لندن مقابل مهمانش منچستر سیتی ۱-۱ مساوی متوقف شد و دوامتیاز حساس بازی خانگی را از دست داد.
آندره شورله برای چلسی و فرانک لمپارد برای سیتی دراین مسابقه گلزنی کردند.

یکصد هزارپوند هزینه نگهداری شوماخر درخانه
میشائیل شوماخر، راننده افسانه‌ای رقابت های اتوموبیلرانی فرمول یک که چند ماه قبل در یک سانحه در پیست اسکی دچار ضربه مغزی شد و به کما رفت، مدتی قبل از بیمارستان به خانه منتقل شد. خانواده او ترجیح دادند با وجود هزینه زیاد، ۱۵ نفر از کادر پزشکی و آموزش دیده بیمارستان «لوزان» را به خانه خود در شهر «گلند» سوئیس بیاورند تا در ۲۴ ساعت شبانه روز و با تمام امکانات، مراقب او باشند تا شاید روند بهبودی سرعت بگیرد.
هزینه نگهداری شوماخر در خانه حدود ۱۰۰ هزار پوند در هفته تخمین زده می‌شود که با توجه به حساب بانکی ۳۰۰ میلیون پوندی او و در ازای بازیابی سلامتی‌اش، رقم زیادی نیست. البته شرایط شوماخر ۴۵ ساله مدت زیادی است که تغییر نکرده است.
میشاییل شوماخر با تیم فراری به ۷ قهرمانی در مسابقات فرمول یک رسید که هنوز هیچ راننده‌ای به رکورد او نرسیده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*