خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

5f5s4df

تیم ملی ایران به جمع شش تیم برتر رقابت های جهانی والیبال صعود کرد.
درادامه مرحله دوم این رقابت ها درلهستان یکشنبه شب تیم ملی ایران درآخرین بازی خود به مصاف صربستان رفت و موفق شد با ارائه یک بازی کاملا برتر، حریف نامدارش را ۳-۱ شکست دهد و با این برد شیرین، سه امتیاز حساس را از آن خود کرد و ۱۵ امتیازی شد.
دراین دیدار اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ایران با برنامه ریزی اصولی ضمن خنثی کردن تاکتیک های صرب ها، طوری سیستم بازی ایران را طراحی کرد که صربستانی ها درپایان این مسابقه ای چاره جز شکست تلخ مقابل ملی پوشان ایرانی نداشتند.
دردیگر دیدار آرژانتین درعین ناباوری ۳-۲ آمریکا را شکست داد و ضمن کسب یک برد ارزشمند هم باعث حذف آمریکا شد و هم باعث شد صعود ایران را به مرحله نهایی مسجل شود.

ایران برای نخستین بار به مقام قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی جهان دست یافت.
دراین مسابقات که درتاشکند پایتخت ازبکستان برگزارمی شد یکشنبه درروز پایانی و پیکارهای سه وزن دوم، حمید سوریان در ۵۹ کیلوگرم با پیروزی مقابل تمامی حریفانش به دیدار نهایی راه یافت و دراین مسابقه هم سمنوف روس را ۲-۱ شکست داد و گردن آویز طلا را از آن خودکرد.بدین ترتیب سوریان با کسب شش مدال طلای جهان و یک نشان طلای المپیک عنوان پرافتخارترین کشتی گیر و ورزشکار ایران را از آن خود کرد.
همچنین قاسم رضایی و افشین بیابانگرد کشتی گیران اوزان ۷۱و ۹۸ کیلوگرم ایران هم موفق به کسب مدال برنز شدند.درپایان این دوره تیم ملی ایران با یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز و کسب ۴۲ امتیاز برای اولین بارقهرمان رقابت های جهانی کشتی فرنگی شد.

پیروزی نایمخن با حضور جهانبخش
نایمخن با حضور بازیکن ایرانی خود والویک را شکست داد.
به گزارش ایسنا، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هلند شنبه شب با برگزاری ۳ دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها نایمخن با حضور علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی خود توانست والویک را با یک گل شکست دهد تا چهارمین برد خود را در پنج بازی اخیر کسب کند.
علیرضا جهانبخش در این دیدار از ابتدا برای تیمش به میدان رفت.

با برکناری پنجعلی، محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس شد.
به گزارش ایسنا، با کنار رفتن علی دایی و کادر فنی‌اش از پرسپولیس می‌شد حدس زد که محمد پنجعلی هم از سرپرستی این تیم کنار می‌رود. البته او روز گذشته در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان روی نیمکت سرخ‌ها نشست اما در جلسه‌ای که در باشگاه برگزار شد با تصمیم سیاسی و درخشان،‌ محمد پنجعلی از سرپرستی پرسپولیس کنار رفت.
سیاسی با تایید این خبر به ایسنا گفت:درباره این موضوع تصمیم گرفتیم و با موافقت سایر مسئولان باشگاه قرار شد سرپرست تیم هم تغییر کند. امروز با خوردبین در این رابطه صحبت کردیم و تقریبا کار حضور او به عنوان سرپرست نهایی شده است.
محمود خوردبین پیش از آمدن رویانیان به پرسپولیس سال‌ها سرپرست این تیم بود.

منچستر یونایتد با درخشش دی ماریا کوئینزپارک رنجرز درهم کوبید.
درادامه هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس عصر دیروز منچستر یونایتد درورزشگاه اولد ترافورد مهمانش کوئینزپارک رنجرز را با ۴ گل از پیش رو برداشت و ضمن کسب اولین برد فصل خود، از ستاره های گرانقیمت این فصل شیاطین سرخ رونمایی کرد.
ستاره بی چون و چرای این میدان کسی نبود جز آنخل دی ماریا آرژانتینی که ضمن زدن گل اول یونایتدی ها که با ضربه ایستگاهی و به زیبایی هرچه تمام تر به ثمررسید روی سه گل دیگرمنچستر هم تاثیر مستقیم داشت و بازی خاطره انگیزی از خود به نمایش گذاشت.
آنخل دی ماریا، آندره هررا، وین رونی و خوان ماتا گل های شیاطین سرخ را دراین بازی به ثمررساندند.
منچستر یونایتد با ۳ امتیاز این بازی که اولین بازی رادامل فالکائو برای این تیم بود، ۵ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*