خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

f6ds54f6s

ایران با برتری مقابل پورتوریکو مقتدرانه به مرحله دوم رقابت های جهانی والیبال صعود کرد.
درادامه این مسابقات در کراکوف لهستان عصردیروز تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله مقدماتی خود به مصاف پورتوریکو رفت و با ارائه یک بازی برتر، حریفش را در سه ست پیاپی مغلوب کرد و با این برد شیرین به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یافت.

کواچ برد ایران مقابل بلژیک را به حسین معدنی تقدیم کرد.
سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی ۳ بر یک مقابل بلژیک . صعود به دور دوم رقابت های قهرمانی جهان گفت: جای حسین معدنی خالی است و من این پیروزی و صعود را به او تقدیم می کنم.
به گزارش ایسنا، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی مقابل بلژیک اظهار کرد:خوشحالم که توانستیم بعد از شکست در برابر فرانسه، به آمادگی کامل برای بازی امروز برسیم و بلژیک را شکست بدهیم. البته ما بازی را خوب شروع نکردیم ولی رفته رفته بهتر شدیم. شاید در بعضی از امتیازها به ویژه در ست اول خوش شانس بودیم.
سرمربی تیم ملی همچنین درباره بازی ایران مقابل پورتوریکو گفت: وقتی یک تیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را می گیرد، یعنی تیم خوبی است. ما باید عملکرد خیلی خوبی مقابل پورتوریکو داشته باشیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم. ما به فردا فکر می کنیم و می خواهیم با تمام توان به مصاف حریف مان برویم. امیدوارم با پیروزی و کسب ۳ امتیاز بازی آخر به مرحله دوم صعود کنیم.

ایران با پیروزی مقابل قطر رقابت های قهرمانی فوتبال نوجوانان آسیا را آغاز کرد.
دراین مسابقات که درتایلند برگزارمی شود دیروزتیم نوجوانان ایران درنخستین دیدار خود قطر را ۳-۲ مغلوب کرد و این دوره از پیکارها را با یک برد شیرین آغاز کرد.
رضا کریمی (۲۱) و رضا شکاری (۴۹،۶۲) گلزنان شاگردان مصطفی قنبرپور در این بازی بودند.
تیم ایران در این بازی با ترکیب فرید نجات‌پاشاکی، نیما داغستانی، علیرضا آقابراری،‌ مهرداد پورابوالقاسم، وحید افطاری، رضا شکاری، رضا کریمی، نیما مختاری، حسام سلطان‌پور، محمد سلطانی‌مهر و مهران درخشان‌مهر به میدان رفت.

خادم از رسیدن به عضویت فیلا بازماند.
کنگره اتحادیه جهانی کشتی صبح یکشنبه در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی شهر تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز شد.در حاشیه این کنگره انتخابات هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی هم با حضور ۲۰ نامزد برگزار ‌شد که اعضای جدید توسط کشورهای عضو انتخاب شدند و امیر رضا خادم نماینده ایران که برای عضویت درهیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی نامزد شده بود نتوانست آرا لازم را کسب کند و دراین راه ناکام ماند.
در دور اول میخائیل مامیاشویلی از روسیه با ۸۷ رای، روزیف از ازبکستان با ۸۶ رای و زنوف از بلغارستان با ۷۷ رای بعنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.
دراین کنگره، علاوه بر برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، انتخابات برای تعیین رئیس فیلا، با حضور نناد لالوویچ تنها نامزد این پست برگزار شد که وی برای مدت ۶ سال دیگر به عنوان رئیس، سکان هدایت فدراسیون جهانی گوش‌شکسته‌ها را در دست خواهد داشت.

لیدزیونایتد خواهان کارلوس کی روش شد.
باشگاه دسته اولی لیدز یونایتد انگلیس برای به خدمت گرفتن کارلوس کی‌روش ابراز تمایل کرد.
روزنامه میرر انگلیس دراین باره نوشت:باشگاه لیدزیونایتد به دنبال جذب کارلوس‌ کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است. کی‌روش که سال‌ها در کنار سر الکس فرگوسن کار کرد جانشین دیو هاکدایو خواهد شد که تنها شش بازی روی نیمکت لیدز نشست. اگر کی‌روش به عنوان لیدزیونایتد انتخاب شود نهمین سرمربی این باشگاه در ۱۰ سال اخیر خواهد بود.
کارلوس کی‌روش در جام جهانی برزیل روی نیمکت ایران بود اما هنوز قراردادش را با فدراسیون فوتبال ایران تمدید نکرده است. این مربی پرتغالی سابقه کار در رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و آفریقای جنوبی را در کارنامه خود دارد.
باشگاه لیدز تلاش می‌کند تا خودش را به لیگ برتر انگلیس برساند و به همین منظور به دنبال جذب کی‌روش است که سال‌ها در لیگ برتر در کنار فرگوسن کار کرده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*