خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

sdf685g6dfgdddfg

رقابت های والیبال قهرمانی جهان، ایران با پیروزی مقابل ایتالیا برای سایر رقیبانش خط و نشان کشید.
درادامه این مسابقات درکراکوف لهستان عصردیروزتیم ملی ایران درنخستین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا رفت و موفق شد این حریف را با ارائه یک بازی برتر ۳-۱ و با امتیازهای(۲۵- ۱۶، ۲۳-۲۵ و ۲۵- ۲۲ ، ۲۵- ۲۲) شکست داده و این دوره از رقابت ها را با یک برد شیرین آغاز کند.

رقابت های بسکتبال قهرمانی جهان، زور ایران به برزیل نرسید.
درادامه این رقابت ها که در گرانادا برگزارمی شود یکشنبه تیم ملی ایران دردومین دیدار خود به مصاف برزیل رفت و درپایان مقابل این تیم تن به شکست ۷۹-۵۰ داد و متحمل دومین باخت پیاپی دراین مسابقات شد.
بسکتبالیست های ملی پوش ایرانی درسومین دیدار دوشنبه رودرروی صربستان قرار خواهند گرفت.

با پیروزی پرسپولیس مقابل صبا، طلسم ناکامی های سرخپوشان درقم شکسته شد.
درآخرین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران درمصاف با میزبانش صبای قم با گل های امید عالیشاه و مهدی طارمی به برتری رسید وبا این برد شیرین، ضمن کسب سه امتیاز شیرین، به ناکامی های خود در قم خاتمه داد و به نخستین برد خارج از خانه دراین فصل دست یافت.
سرخپوشان پایتخت با این نتیجه هشت امتیازی شده و به رده هفتم جدول رده بندی صعود کردند.

کریم انصاریفرد به اوساسونا پیوست.
به گزارش ایسنا، اوساسونا اسپانیا در نهایت به عنوان مقصد نهایی کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران تبدیل شد. سایت باشگاه اوساسونا اعلام کرد که این مهاجم ایرانی با قرارداد دو ساله به این تیم دسته دومی پیوسته است است
جواد نکونام و مسعود شجاعی دو بازیکن دیگر ایرانی هستند که در این تیم بازی کرده‌اند. در این فصل نکونام بار دیگر به اوساسونا بازگشت.
انصاری‌فرد در حالی با این تیم اسپانیایی قرارداد دو ساله بسته که غلامرضا بهروان مسوول برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که نام این بازیکن در فهرست بازیکنانی قراردارد که با مشکل کارت پایان خدمت روبه‌رو هستند.

کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال اروپاشد
کریستیانو رونالدو بالاتر از مانوئل نویر و آرین روبن به عنوان برترین بازیکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.
به گزارش ایسنا، مراسم انتخاب برترین بازیکن اروپا در فصل گذشته درشهر موناکو فرانسه برگزارشد و کریستیانو رونالدو بالاتر از مانوئل نویر وآرین
روبن به عنوان برترین بازیکن اروپا انتخاب شود.
رونالدو فصل گذشته همراه رئال‌مادرید عملکرد بی‌نظیری در لیگ قهرمانان اروپا داشت و توانست رکورد گلزنی در یک فصل را به نام خود ثبت کنم . رونالدو با گلهایی که برای رئال مادرید به ثمر رساند به این تیم کمک کرد تا پس از ۱۲ سال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*