خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

fsdfds

والیبالیست های ایرانی با پیروزی قاطع مقابل آرژانتین، ولاسکو را مات کردند.
درادامه مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان درلهستان دیروزتیم ملی ایران دردومین دیدار خود به مصاف آرژانتین رفت و با ارائه یک بازی کاملا برتر و هماهنگ حریف خود را درسه ست پیاپی مغلوب کرد و با این نتیجه
به دومین برد پیاپی خود دراین مرحله دست یافت.
حضور خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی ایران بر روی نیمکت تیم ملی آرژانتین حساسیت های این دیدار را دوچندان کرده بود و بازیکنان تیم ایران چنان عرصه را براین تیم و ولاسکو تنگ کردند که این سرمربی مشهور دنیای والیبال درپایان چاره ای جز قبول این شکست فاحش و تلخ نداشته باشد.

با برتری نفت مقابل استقلال نوار بردهای آبی پوشان پاره شد.
هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروزبا برگزاری سه دیدار آغاز شد که طی آن، استقلال تهران درمصاف با همشهری خود نفت تن به شکست دوبه صفر داد و با این نتیجه پس از شش برد پیاپی، دومین شکست فصل خود را تجربه کرد.وحید امیری درثانیه ۴۰ بازی نفت را دراین دیدار پیش انداخت. درادامه حملات استقلال ثمری دربرنداشت و درحالی که بازی به ثانیه های پایانی رسیده بود مطهری مهاجم جوان نفت دروقت های تلف شده گل دوم تیمش را وارد دروازه استقلال کرد و درنهایت شاگردان علیرضا منصوریان این بازی را به سود خود خاتمه داده و نوار بردهای مکرر استقلال را پاره کردند.
دردو دیدار دیگر دیروزنیز سپاهان درمشهد پدیده این شهر را یک به صفر مغلوب کرد و باعث شد نماینده مشهد نخستین باخت فصل خود را تجربه کند و فولاد خوزستان با گل دقیقه ۹۴ سروش رفیعی که از روی نقطه پنالتی به ثمررسید مهمانش گسترش فولاد تبریز را از پیش رو برداشت.سایر بازی های این هفته امروز برگزارمی شود.

کارلوس کی روش درایران ماندنی شد.
کارلوس کی‌روش هفته‌ آینده برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال به ایران سفر می‌کند.
به گزارش ایسنا، علی کفاشیان، دیروز در حاشیه فستیوال فوتبال با اشاره به ارسال قرارداد پیشنهادی فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش در پاسخ به ایمیل ما اعلام کرد که با پیشنهادهای فدراسیون فوتبال موافقت کرده و حاضر است در ادامه راه نیز هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته باشد.
وی افزود: کی‌روش هفته‌ آینده برای امضای قرارداد به تهران سفر می‌کند و نخستین اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها از ۱۰ تا ۲۳ مهر در پرتغال برگزار می‌شود.

فان خال:فالکائو درنخستین تمرین آمادگی بالای خود را نشان داد.
این ستاره کلمبیایی که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی، با انتقالی قرضی از موناکو به منچستریونایتد پیوست، دیروز به همراه دیلی بلیند هلندی به طور رسمی به هواداران این باشگاه معرفی شدند.
لوئیس فان خال سرمربی شیاطین سرخ درپایان تمرین چهارشنبه این تیم تاکید کرد که رادامل فالکائو، مهاجم جدید این تیم در اولین جلسه تمرین منچستر، آمادگی بالایش را به نمایش گذاشت.
وی افزود:ما همچنین نیاز داریم که بازیکنان جوان را تربیت کنیم، چیزی که در فلسفه باشگاه منچستریونایتد است. زیرا سیاست ما این است که به جوانان فرصت بدهیم اما مسئله این است که آنها از این فرصت استفاده کنند.

پائولوبنتو از هدایت تیم ملی پرتغال کناررفت.
سرمربی تیم ملی پرتغال پس از توافق با فدراسیون فوتبال این کشور از سمت خود استعفا داد.
به گزارش ایسنا، پرتغال در اولین دیدار خود در انتخابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ مقابل آلبانی با یک گل درخانه شکست خورد که با اعتراض گسترده پرتغالی ها همراه بود.
پائولو بنتو سرمربی تیم ملی پرتغال پس از جلسه با فدراسیون فوتبال این کشور از سمت خود کناره گیری کرد. این مربی ۴۵ ساله در سال ۲۰۱۰ جانشین کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی پرتغال شد و ۲ سال دیگر از قراردادش با پرتغال باقی مانده بود.
پرتغال با هدایت این مربی در جام جهانی برزیل هم ناکام بود و در مرحله گروهی حذف شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*