خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » آزار جنسی یک زن کره ای و لاپوشانی رییس حراست فدراسیون فوتبال – فریدون شیبانی
آزار جنسی یک زن کره ای و  لاپوشانی رییس حراست فدراسیون فوتبال – فریدون شیبانی

آزار جنسی یک زن کره ای و لاپوشانی رییس حراست فدراسیون فوتبال – فریدون شیبانی

روز دوشنبه خبری داشتیم مبنی بر شکست سنگین تیم ملی امید ایران از ویتنام پیش از آغاز رسمی بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ در کره جنوبی؛ اما پی آمد این رویداد ورزشی خبری شرم آوریبود که توسط یکی از مسوولان اعزامی با کاروان ورزشی ایران رخ داد و باعث آبروریزی شد.

sdfsfsdf

محمدحسین حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز از محل بازیها (اینچه ئون)، پلییس کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که در پی شکایت یک زن کره ای داوطلب خدمت در یک ورزشگاه فوتبال، آنان یکی از مسوولان ایرانی در بازیهای آسیایی را به آزار جنسی متهم و برای رسیدگی به شکایت از خاک کره ممنوع الخروج کرده اند.
رویترز می نویسد که این حادثه روز دوشنبه در ورزشگاه «آنسان وا» رخ داد که یکی از مکانهای ویژه بازیهای فوتبال در اینچه ئون، در جنوب سئول است. در گزارش پلیس آمده است که یک مرد ایرانی ۳۸ ساله متهم شده و اعتراف کرده بدن یک زن داوطلب خدمت را لمس کرده و این حرکت خود را قانونی می دانسته است!
یک مقام برگزاری بازیهای آسیایی اینچه ئون (آی ای جی او سی) روز سه شنبه به رویترز گفت که این مرد ایرانی در تیم ملی فوتبال امید ایران مسوولیت داشته است.
زن کره ای به IAGOC شکایت کرده که مسوول ایرانی به هنگام گرفتن عکس با او، بدنش را لمس کرده است.
مقام کره ای گفت: “ما برای آینده تنبیه شدیدی را برای مجرمان پیش بینی خواهیم کرد تا اگر چنین رویدادی باز رخ دهد، آن جریمه اعمال شود. با اجازه شورای المپیک آسیا ما تدابیری احذ خواهیم کرد که شامل محرومیت از بازیها و اخراج از کره می شود.”
رییس حراست فدراسیون فوتبال: جریان را بزرگ کرده اند
محمد حسین حمیسی، رییس حراست فدراسیون فوتبال پس از انتشار این خبر در ایران به خبرگزاری فارس اعلام کرد که در هنگام بازی ایران با ویتنام، این حرکت مسوول ایرانی، بزرگنمایی شده است!
حمیسی گفت: “همکاران ما که در کره جنوبی حضور دارند می‌گویند که این اتفاق بزرگنمایی شده است. با این حال پلیس محلی در حال تحقیق است و اگر این مساله برای ما ثابت شود به آن رسیدگی می‌ کنیم، هنوز صحت و سقم این مسئله برای ما معلوم نیست.”
همکاران محمد حسین حمیسی ماموران پرشمار حراستی هستند که برای کنترل و گزارش حرکات گروههای شرکت کننده در بازیها اعزام می شوند. از آن جا این حرکت در حاشیه مسابقه بوده و ربطی به بازیکنان زیر ۲۲ سال و کادر فنی تیم امید که زمان لازم برای این نوع «عکس گرفتن» را ندارند، حمایت رییس حراست می تواند جنبه «لاپوشانی» داشته باشد!
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از روز جمعه به طور رسمی گشایش می یابد؛ ولی پیکارهای فوتبال به دلیل نیاز به زمان بیشتر از مدت زمان بازیها، زودتر آغاز شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*