خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

65d2gdf32g

ملوان – پرسپولیس، شکست یاران دایی مقابل قوی سپید درکنار مرداب انزلی
درآخرین بازی هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران عصر دیروز دوتیم ملوان بندرانزلی و پرسپولیس درورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتتند که این دیدار با برتری ۲-۱ ملوان خاتمه یافت و شاگردان نصرت ایراندوست با این نتیجه نخستین برد خود دراین فصل را کسب کردند.درآنسوی میدان، پرسپولیس نیز با این نتیجه ضعیف، متحمل دومین شکست فصل خود شد و با ۴ امتیاز به رده یازدهم جدول رده بندی سقوط کرد.

یک طلا و یک برنز دیگر برای کاروان ایران در بازی های المپیک نوجوانان نانجینگ
درادامه این بازی ها درنانجینگ چین دیروز دررقابت های تکواندو و در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، کیمیا علیزاده که با سه برد پیاپی به دیدار نهایی راه یافته بود دراین مسابقه نیز یولا تورونیتا از روسیه را ۱۰-۷ شکست داد و با اقتدار گردن آویز طلا را از آن خود کرد. دروزن منهای ۷۳ کیلوگرم پسران هم، دانیال صالحی مهر تکواندوکار تیم ایران که با پیروزی مقابل رقیب کانادایی به مرحله نیمه نهایی را یافته بود دراین مرحله مغلوب تکواندوکاری از آلمان شد و به مدال برنز قناعت کرد.

پیروزی تیم والیبال ایران مقابل استرالیا در جام ای وی سی کاپ
درادامه رقابت های والیبال کنفدراسیون آسیا که درآلماتی قزاقستان برگزارمی شود چهارشنبه تیم ب ایران درسومین و آخرین بازی مقدماتی خود به مصاف استرالیا رفت و موفق شد این تیم را ۳-۱ شکست دهد و صاحب سومین برد پیاپی دراین مسابقات شد.

جاناتان دی گوزمان به ناپولی پیوست.
این هافبک هجومی ۲۶ ساله در دو فصل گذشته به طور قرضی برای سوانسی ولزبازی کرد و یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود
سایت ای اسپورت دراین باره نوشت:باشگاه ناپولی تایید کرد که جاناتان دی گوزمان، ستاره هلندی ویارئال را به خدمت گرفته است.
این بازیکن که در سال ۲۰۱۱ به ویارئال پیوست، در سال ۲۰۱۲ توسط مایکل لادروپ به سوانسی اضافه شد و در اولین فصل حضورش در این باشگاه، ۳۷ بازی در لیگ برتر انجام داد. او فصل گذشته هم ۳۴ بازی در لیگ انجام داد. دی گوزمان یکی از محصولات آکادمی فاینورد است.
انتقال او به ناپولی، با پیوستن فدریکو فرناندس، مدافع آرژانتینی ناپولی به سوانسی همزمان شد.

فان خال:بعد از منچستر یونایتد بازنشسته می شوم.
لوئیس فان خال عنوان کرد: منچستریونایتد آخرین تیمی است که هدایت آن را بر عهده گرفته است.
ایسنا دراین باره نوشت:لوئیس فان خال اعلام کرد منچستریونایتد آخرین تیمی است که هدایت آن را برعهده گرفته و پس از این که دورانش در این تیم به پایان برسد برای همیشه مربیگری را کنار می‌گذارد.
فان خال ۶۳ ساله که قراردادی سه ساله با منچستریونایتد دارد، درباره آینده خود در این تیم، گفت: فکر می‌کنم به پایان دوران مربیگری‌ام نزدیک می‌شوم. باید بگویم منچستریونایتد آخرین تیمی است که من هدایت آن را بر عهده گرفته‌ام و پس از آن که قراردادم به پایان برسد دیگر مربیگری نخواهم کرد.
منچستریونایتد هفته‌ اول لیگ برتر را ناامید کننده شروع کرد و با نتیجه‌ دو بر یک در ورزشگاه اولدترافورد برابر سوانزی شکست خورد. منچستر در هفته دوم لیگ برتر باید در ورزشگاه “لایت” به دیدار ساندرلند برود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*