خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه امیر خسروجردی

6fsd54fsd

محرومیت صادقیان یک ماه کاهش یافت.
سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد، کمیته استیناف رای خود را نسبت به تجدید نظرخواهی باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت پیام صادقیان اعلام کرد که براین اساس، این بازیکن که با حکم کمیته انضباطی سه ماه از همراهی پرسپولیس محروم شده بود با رای کمیته استیناف یک ماه از محرومیتش کم شد وبه دوماه کاهش یافت.همچنین این بازیکن به پرداخت مبلغ پنج میلیون تومان جریمه نقدی نیز محروم شد.رای صادره قطعی است.

رحمان رضایی:دایی دانش فنی ندارد.
بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس علی دایی است و می‌گوید دایی باید بر کنار شود.
رحمان رضایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره کسب نتایج ضعیف پرسپولیس گفت: مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس علی دایی است. دایی دانش فنی ندارد و این موضوع را در سال‌های اخیر نشان داده است. او دو سال است سکاندار پرسپولیس است اما باز هم می گویند نیازمند زمان هستیم. مربی که دو ماه است با تیمی کار می‌کند نتایج خوبی گرفته، اما پرسپولیس هنوز به زمان نیاز دارد! دایی باید بر کنار شود تا با استخدام یک مربی کار بلد روزهای خوب پرسپولیس از راه برسد.

جهانبخش دریک قدمی هیرنفین قرارگرفت.
به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش، مهاجم ۲۱ ساله ایرانی تیم نایمخن هلند که مورد توجه دوتیم خرونینخن و هیرنفین قرار گرفته است درآستانه رفتن به هیرنفین قراردارد.پایگاه اینترنتی ال فوتبال هلند خبر داد باشگاه لیگ برتری
هیرنفین برای تقویت خط حمله خود به شدت خواهان جذب جهانبخش است و مذاکرات خوبی نیز با تیم نایمخن داشته است.
علیرضا جهانبخش که با ۲۲۰ هزار یورو راهی تیم نایمخن شده بود دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد ولی سقوط تیمش به لیگ دسته پایین‌تر هلند باعث شده تا خیلی از تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب این ستاره ایرانی باشند.
علیرضا جهانبخش نیز درباره تمایلش برای پیوستن به هیرنفین گفت: دوست دارم در لیگ برتر هلند بازی کنم. طبیعی است دوست ندارم در دسته پایین‌تر فوتبال هلند بازی کنم.

فن اینخن:درصورت پیشنهاد خوب با جدایی جهانبخش موافقت می کنیم.
بارت فن‌اینخن، مدیر ورزشی باشگاه نایمخن هلند با تأیید این موضوع که هیرنفین از تیم های حاضر درلیگ برتر این کشورخواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی نایمخن است، گفت: هیرنفین مجدداً برای جذب جهانبخش به ما پیشنهاد داده، اما به این راحتی او را از دست نخواهیم داد. تنها در صورتی موافق جدایی او هستیم که پیشنهاد خوبی شود. به هر حال برای انتقال علیرضا تحت‌ فشار نیستیم. تا پایان فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۶ روز دیگر باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما هم خودمان را برای هر چیزی آماده کرده‌ایم.
وی افزود: باشگاه نایمخن درک می‌کند که جهانبخش به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای علاقمند است در سطح اول فوتبال هلند بازی کند برای همین اگر پیشنهاد مناسبی شود می‌توانیم با جدایی او موافقت کنیم. سوای قضیه انتقال احتمالی علیرضا سرمایه‌گذاری مستقلی روی جذب بازیکنان مورد نیازمان خواهیم داشت. همچنان در سمت چپ خط حمله نیاز به جذب یک بازیکن داریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*