خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه

اخبار ورزشی روز پنجشنبه

+65ds+5d

لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار حساس سپاهان و استقلال وارد هفته سوم می شود.
بازی های این هفته عصر پنجشنبه با برگزاری پنج دیدار آغاز می شود که طبق برنامه درحساس ترین مسابقه، تیم های سپاهان اصفهان و استقلال تهران دوتیم اول و دوم جدول رده بندی، فینال زودرس این فصل را درورزشگاه فولادشهر برگزار خواهند کرد.سپاهان که میزبانی این بازی را عهده دار است درصورت برد مقابل مهمان خود همچنان صدرجدول را دراختیار خواهد داشت.درآنسوی میدان، آبی پوشان پایتخت که این فصل را با دو برد پیاپی آغاز کرده اند با پیروزی دراین مسابقه، جای سپاهان را درصدرجدول خواهند گرفت.
درسایر بازی ها نیز، پدیده مشهد که درمکان سوم جدول رده بندی قراردارد میزبان صبای قم است، دوتیم سایپای البرز و گسترش فولادتبریز درورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می روند، راه آهن تهران پذیرای فولاد خوززستان است و پیکان تهران رودرروی نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت. سایر بازی های هفته سوم جمعه برگزار می شود که درحساس ترین مسابقه، پرسپولیس تهران بحران زده درورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن اصفهان است.

حمید سوریان دربازی های آسیایی اینچئون شرکت نخواهد کرد.
سوریان دارنده ۶ مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک امسال در رقابت‌های جهانی ازبکستان برای کسب هفتمین طلای خود به رقابت خواهد پرداخت که به دلیل نزدیکی مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی، این کشتی‌گیر در اینچئون غایب خواهد بود.
وی دیروزبا تایید این خبر گفت:به طور حتم در بازی‌های آسیایی شرکت نخواهد داشت.
در بازیهای آسیایی اینچئون تیمهای آزاد و فرنگی موظف هستند در هفت وزن از هشت وزن نماینده داشته باشند.

کی روش منتظر تایید کفاشیان برای سفر به تهران و تمدید قرارداد با تیم ملی ایران است.
به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از مذاکره و توافق با فدراسیون فوتبال برای تمدید قراردادش به خارج از کشور رفت و قرار شد برخی تعاریف حقوقی مفاد قراردادش را با وکیلش چک کند و نظرش را برای فدراسیون ارسال کند. اینها مواردی بود که فدراسیون روی آن حساسیتی نداشت.
اما کی‌روش اخیرا تمام نظرات خود را برای فدراسیون ارسال کرده و در حال حاضر منتظر تایید نهایی علی کفاشیان رییس فدراسیون است تا به ایران بیاید و این قرارداد را امضا کند.
کفاشیان تاریخ‌های متفاوتی را از زمان بازگشت کی‌روش اعلام کرده، اما فعلا قرار است کی‌روش در روزهای پایانی مرداد به ایران بازگردد.
اکنون کی‌روش منتظر آماده شدن قرارداد و حضور در ایران و شروع کارش است و همه چیز منوط به پاسخ کفاشیان و تهیه بلیت برای سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون است تا همکاری جدید آغاز شود.

هاچسون:تفاوت خاصی بین انگلیس و آلمان درجام جهانی وجود نداشت!
روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس در گفت‌وگو اختصاصی با “اسکای اسپورت” در واکنش به انتقادها از تیم انگلیس گفت: به نظرم من در جام جهانی تفاوت زیادی میان انگلیس و آلمان نبود. اصلا این جمله را قبول ندارم که هر تیمی یک شیوه خاص بازی دارد. این‌ها صحبت‌های پوچ و بی اساسی است که موقع ناکامی می‌شنویم. اگر ما از گروهی صعود می‌کردیم و در برزیل نتایج خوبی می‌گرفتیم هیچ کس از شیوه بازی ما انتقاد نمی‌کرد. در حال حاضر همه فکر می‌کنند که بازیکنان آلمان از یک سیاره هستند و بازیکنان انگلیس خیلی با آنها فاصله دارند بلکه اینطور نیست. آنها هم مثل ما حمله می‌کنند و مثل ما توپ را در مالکیت خود نگه داشته‌اند. فوتبال ربطی به مسائل فرهنگی و شیوه خاص بازی ندارد.
سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: می‌توانم مثال‌های زیادی برای شما بیاورم. ما در جام جهانی نتایج ضعیفی گرفتیم و قبول دارم. خیلی از تیم‌ها در جام جهانی برزیل تا دقایق پایانی برنده بودند، اما در یک لحظه تیم بازنده شدند. این اتفاق خیلی در جام جهانی برزیل رخ داد.
سرمربی تیم ملی انگلیس در پایان درباره شرایطش در این تیم، گفت: تا زمانی که من را بخواهند در تیم ملی انگلیس می‌مانم. قصد استعفا دادن ندارم. می‌خواهم تیم ملی انگلیس را بازسازی کنم تا در انتخابی جام ملت‌های اروپا نتایج خوبی را کسب کنیم و بتوانیم در جام ملت‌ها حضور خوبی داشته باشیم.

وین رونی به عنوان کاپیتان منچستر یونایتد انتخاب شد.
فصل جدید رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس از شنبه آینده آغاز می شود و منچستر یونایتد با لوئیس فان خال سرمربی جدید خود درحالی به مصاف سوانسی می رود که بازوبند کاپیتانی این تیم بر دستان وین رونی بسته خواهد شد.
بر پایه گزارش یو اس ای تودی، وین رونی در سال ۲۰۰۴ از اورتون به منچستریونایتد پیوست. سرمربی یونایتد همچنین “دارن فلچر” را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کرده است.
“لوئیس فن خال” در خصوص انتخاب وین رونی گفت: انتخاب کاپیتان همواره برای من مهم بوده است. وین نسبت به هر آنچه میخواهد انجام دهد از خودش رفتار بزرگمنشانهای نشان داده است. من تحت تاثیر حرفه ای گری این بازیکن قرار گرفته ام.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*