خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه با امیر خسروجردی

fgfg65df6g

پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل پرافتخارترین تیم قاره کهن
درادامه رقابت های هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۱۵ قطر که درتبریز برگزار می شود عصردیروزتیم ایران دردومین دیدار خود به مصاف کویت، پرافتخارترین تیم آسیا رفت و درپایان ۲۵-۲۳ به برتری رسید و صاحب دومین برد پیاپی خود شد.
جوانان هندبالیست تیم ایران با این برد با تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی دررده جدول رده بندی گروه قرار گرفتند و درسومین مسابقه خود جمعه رودرروی کره جنوبی قرارخواهند گرفت.
تیم های برتر این دوره به رقابت های قهرمان جهان صعود خواهند کرد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان با کسب یک مدال نقره برای ایران خاتمه یافت.فرنگی کاران ایران ناکام بزرگ لقب گرفتند.
درادامه این رقابت ها که درزاگرب کرواسی برگزارمی شد، چهارشنبه درچهاروزن دوم، بهروز ملکی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ایران از دستیابی به مدال برنز بازماند.دراوزان ۶۶، ۸۴ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز فرنگی کاران ایرانی با قبول شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها حذف شدند.
به این ترتیب تیم ایران با کسب تنها یک مدال نقره به کار خود دراین دوره از مسابقات پایان داد و نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد.این درحالی است که تیم ایران دردوره گذشته با یک کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز به مقام سوم جهان دست یافته بود.

قوچان نژاد به الکویت کویت پیوست.
به گزارش ایسنا، رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی تیم انگلیسی چارلتون که طی روزهای گذشته مذاکره با تیم الکویت را آغاز کرده بود، سرانجام با این تیم به توافق رسید و فصل آینده پیراهن الکویت را بر تن خواهد کرد.
قوچان نژاد پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مورد توجه چند تیم عربی قرار گرفته بود.
پیترز، سرمربی چارلتون درباره وضعیت قوچان نژاد گفته بود: همه می‌دانیم که قوچان نژاد بازیکن بزرگی است و دوست داریم که او در تیم ما بازی کند. اما او پس از جام جهانی در تمرینات ما حضور نداشته و قصد دارد به تیم جدیدی منتقل شود و من نمی‌توانم مانع انتقال او شوم.

هاوارد وب از داوری فوتبال خداحافظی کرد.
هاوارد وب داور مشهور انگلیسی که در مسابقات داخلی و بین‌المللی زیادی سوت زد، چهارشنبه به طور رسمی اعلام کناره‌گیری کرد و مسئولیت مدیریت فنی یکی از کمپانی‌های مرتبط با عرصه فوتبال را پذیرفت.
وی در بیانیه‌ای که به همین منظور انتشار یافت، اظهار داشت: خرسندم که در نقش و مسئولیتی جدید بعد از ۲۵ سال حضور در زمین مسابقه حضور خواهم داشت. بیش از یک ربع قرن در بهترین جایگاه لیگ برتر انگلیس حضور داشتم. این افتخار را داشتم که در ۹ تورنمنت بزرگ زیر نظر یوفا و فیفا حاضر بودم. ضمن آنکه فینال لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی را سوت زدم.
وب که در اداره پلیس انگلیس فعالیت کرده، داوری را از سال ۱۹۸۹ آغاز کرد و تا به امروز ادامه داد.

فرانک لمپارد به صورت قرضی به منچستر سیتی پیوست.
بازیکن سابق تیم چلسی که به تیم نیویورک سیتی آمریکا پیوسته بود، اما از آنجایی که تا آغاز رقابتهای لیگ فوتبال آمریکا، فرصتی شش ماهه باقی است، لمپارد برای حفظ شرایط بدنی به تیم خواهرخوانده تیم آمریکایی یعنی منچسترسیتی پیوست.
بر پایه گزارش دیلی میل، “فرانک لمپارد” در من سیتی با شماره ۱۸ به میدان خواهد رفت.
وی در گفتگو با سایت باشگاه من سیتی گفت: پیوستن به منچسترسیتی یک موقعیت ویژه برای من به حساب میآید. به این ترتیب میتوانم در بالاترین سطح به تمرین کردن و بازی کردن بپردازم و در شرایطی خوب به نیویورک سیتی بپیوندم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*